Forum - Recent Posts

villek00

villek00 07.05.2010 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Eli kysytäänpä siis.. Onko ketään tulossa huomenna hämeenlinaan SRC kauden 2010 avauskisaan? Paikalla on ainakin allekirjoittanut, hookkis ja muutamia random kavereita molemmilta :)
hulluseon

hulluseon 07.05.2010 in PPPP

Kiitoksia. Pahin vaihe on itsellä nyt tällä hetkellä takana päin. Elämän on jatkuttava sanoi veljensä mulle tänä aamuna kun tavotin puhelimella. Niin viisaita sanoja mieheltä joka on kärsinyt eniten tässä.
villek00

villek00 07.05.2010 in PPPP

Syvä osanotto myös täältä. Mä suunnilleen tiedän miltä toi tuntuu, kun yks "puoli kaveri" on kuollu kanssa traagisesti. Kaveril oli vapaapäivä koulusta, ja se oli menny pelaa bilistä toisen tyypin kans ja kotimatkallaan opli jääny junan alle. Ois kuulemma voitu ehkä pelastaa jos junakuski ois hokannu sen, mut verenhukka oli liian kova kun se oli löydetty :(
DarkWarjo

DarkWarjo 07.05.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

Helvetti, Vallynki aikaan 10sec väli :| LEESTI! setuppia! :D
IL3

IL3 07.05.2010 in PPPP

Osanotto myös täältä päin. Itselle ei vastaavaa ole tapahtunut (kaverit hengissä), vain sukulaisia kuollut, mutta ainahan se yhtä ikävää on. Voimia.
Vally85

Vally85 07.05.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

Jeee, sain test drivessa kivaste Leestin autolla 8:29.xxx, oli jo paranemassa mutta sitte mä kopitin sen romun... Leesti ei tykänny :(
I bQ I

I bQ I 07.05.2010 in PPPP

Osanotto suruun, koitahan vaa jaksaa.
TehBigBunny

TehBigBunny 07.05.2010 in PPPP

Ikävä kuulla, ei muuta kuin jaksamista sinnepäin.
Nikde

Nikde 07.05.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

Mulla menee alamäkeen 258 rajottajaa vasten ja ylämäkee hyytyy 247 pääsuoralla. Muilla suorilla jotain 220-230 lukemia. Alusta mulla on 100% Sebringin jäljiltä, koska tälläkin radalla noita röykkyjä riittää eikä pyörän irtoomiseen tiestä 200 vauhdissa oo vajaatehosella etuvetosella varaa :D Säätöjä turha lähtee hakemaa sen kummemmin, välityksii viilasin pikkasen, että jaksaa noilla suorilla vetää paremmin, eikä tarvii syheröllä sitte hämmentää iha nii paljoo.
Mudinski

Mudinski 06.05.2010 in PPPP

hulluseon wrote: Valitettava suru viesti tavoitti minut. Henkilö löytyi hukkuneena satama altaasta. Tulen kaipaamaan sinua Jyrki, lepää rauhassa ystäväni.
Otetaan osaa :(
Hookkis

Hookkis 06.05.2010 in PPPP

Otan osaa :( Voimia sulle ja koko kaveripiirille! Unohtamatta myöskään omaisia !
hulluseon

hulluseon 06.05.2010 in PPPP

Valitettava suru viesti tavoitti minut. Henkilö löytyi hukkuneena satama altaasta. Tulen kaipaamaan sinua Jyrki, lepää rauhassa ystäväni.
DarkWarjo

DarkWarjo 06.05.2010 in Kummalla ajaisit mieluummin?

juu.. noist ottasin dodgen... mut GT500 musti mulle :D
Ac3Way

Ac3Way 06.05.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

kirves wrote: Mä oon ajanu nyypällä jopa alle 8 min, mutta en muista aivan varmaksi oliko juuri tämä auto kyseessä. Pitäisin sitä kuitenkin todennäköisena.
=D Korkki auki, ei tätä estä enää mikään. We fail...
TJP27

TJP27 06.05.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

En oo uskaltanut edes koittaa tätä Rädyn lempimaata vielä, mut mitä nyt radasta kokemusta on, ni enpä tuolla mitään kiirettä voi pitää, vaikka kauden alun säädöt autossa onkin. Enemmin toiveena lagiton kisa, kuin hyvä sijoitus.
hulluseon

hulluseon 06.05.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

8:30.xxx paras mutta välitysta pitäisi muutella paremmaksi. Ala mäkeen kulkee rajottimelle 260, mutta ylämäkiin 220-230. Alustakin aika hirvee Sebrigin jäljiltä. Ehkä jos lähtis tuosta Suzukan setupista jatkamaan paremmaksi.
atomimato

atomimato 06.05.2010 in Kummalla ajaisit mieluummin?

Käyt varastamassa muutaman Priuksen ja laitat palasiksi ;)
Finski fani

Finski fani 06.05.2010 in Kummalla ajaisit mieluummin?

Se kyllä toimis, kun mulla on ilmaset sähköt. =) Mutta kaikki ne lithium akut taas maksais enemmän kuin laki sallii + tietysti se itse sähkömööttöri. Ehkä mä odottelen kuitenkin sitä lottovoittoa vielä, tai edes odotan siihen saakka kun valmistun ja saan duunipaikan. Kyllä kollegat tykkäis, kun tulisin Challenger hybridillä pihaan, ja mähän siis valmistun(sitten joskus) ympäristötekniikan insinööriksi(=puiden halailija). =)
atomimato

atomimato 06.05.2010 in Kummalla ajaisit mieluummin?

Plääh, isket sähkömoottorin sisään ja teet hybridin ;)
IIPPONEN

IIPPONEN 06.05.2010 in Kummalla ajaisit mieluummin?

Kyllä se musseen taipuis :)