Forum - Recent Posts

Finski fani

Finski fani 01.05.2010 in klara vappen FRC!!

Mua se ei vaivaa, vaikka koko keikan ajan tuli juotua melkoisesti. Olen siis Pro ja erittäin rahoissani (NOT!)
hulluseon

hulluseon 01.05.2010 in klara vappen FRC!!

Rapula on amatöörien ja pers aukisten tauti. Siksi kai se minuakin vaivaa
Finski fani

Finski fani 01.05.2010 in PPPP

Oli kyllä mahtava keikka! MyGrain ja Kiuas veti ihan täysillä. Oli kyllä aivan uskomattoman hienoa!
I bQ I

I bQ I 01.05.2010 in klara vappen FRC!!

Ei ole hyvä tämä Wappu. Rapulan antoi kivasti, EI KIVASTI!
F3SM

F3SM 01.05.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

Päivitelkäähän, jos päiviteltävää on. Managementilla on näistä pientä epäselvyyttä ilmassa, mutta vanhoja replaytä löytyy sen verran, että tarkistuksia suoritetaan. Ei olisi mukavaa enää tässä vaiheessa puuttua, mutta niin tehdään, mikäli aiheelliseksi nähdään! Eli tarkastakaa, että on varmasti oikein. Kiitos. e: päivitetty tähän saakka
Schimanski76

Schimanski76 01.05.2010 in klara vappen FRC!!

kaijanen wrote: Ai nyt on joku vappu vai? Täällä suunnassa juhlitaan erästä mestaruutta, joka menee vapun ohi kepeästi.;) Keskiviikkona tää putki alko Hämeenlinnassa Banaanin ja Batmanin seurueessa, eikä loppua näy lähitulevaisuudessa;D
Riihimäen koksiako?
kaijanen

kaijanen 01.05.2010 in klara vappen FRC!!

Ai nyt on joku vappu vai? Täällä suunnassa juhlitaan erästä mestaruutta, joka menee vapun ohi kepeästi.;) Keskiviikkona tää putki alko Hämeenlinnassa Banaanin ja Batmanin seurueessa, eikä loppua näy lähitulevaisuudessa;D
kaijanen

kaijanen 01.05.2010 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Hunajaa. Ei turusta muuta enää edes saa
Schimanski76

Schimanski76 01.05.2010 in klara vappen FRC!!

Ac3Way wrote: Mikä VITUN VAPPU!? Shaatana, että vituttaa tää nykymeno. Vappu tätä, vappu sitä.. Vetäkää vittu vappu käteen. Mikä siinä viehättää? Sima? Kevät? Kesä? HJK? Anna mun kaikki kestää. Loppu se siman juonti! Olutta naamarin ja kentälle pelamaan futista, nyt heti![/quote Kai tulet huomenna silti marssimaan?Muista The FRC:n perinteinen wappumarssi aamulla Tsukubassa klo 7.41 alkaen. (marssijärjestys perinteinen,samat laulut,samat liikkeet,samat liput,sama mellakka)
Jusbazon

Jusbazon 01.05.2010 in klara vappen FRC!!

Hyvät vaput kaikille täältäkin suunnasta !!
Ac3Way

Ac3Way 01.05.2010 in klara vappen FRC!!

Mikä VITUN VAPPU!? Shaatana, että vituttaa tää nykymeno. Vappu tätä, vappu sitä.. Vetäkää vittu vappu käteen. Mikä siinä viehättää? Sima? Kevät? Kesä? HJK? Anna mun kaikki kestää. Loppu se siman juonti! Olutta naamarin ja kentälle pelamaan futista, nyt heti!
Schimanski76

Schimanski76 01.05.2010 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Bratwurst-keittoa/pataa(tomaatttipohjainen) ison kattilallisen veivasin jokin tunti sitten.On hyvvee vaalean leivän kera.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 30.04.2010 in PPPP

Muistittehan munkitkin!
teemu1337

teemu1337 30.04.2010 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Vaikka huomenna illemmalla?
:D Ei muuten tule huomenna illalla onnistumaan. Kaverilla synttärit ja myöhäset vaput pienellä kaveriporukalla siinä samassa. Ei taida tuo sunnuntai aamukaan olla kovin kiva tuohon grillamiseen.
El PiNk DeViL

Schimanski76 wrote: Kyä grillataan joku päivä porukalla,laitetaan kumia mutrulle isolla kädellä ja reilulla ranteella väännetään kulmaa hikikarpalot otsalla valuen :)
Mä voin tulla messiin kans. Vaikka huomenna illemmalla?
Schimanski76

Schimanski76 30.04.2010 in PPPP

teemu1337 wrote: En usko, ennen kuin herran nään ''livenä'' kriflaamassa (se on kuitenkin palkannut Galatin tai Keken kriflaamaan sen puolesta), eli täältä yksi häirikkö sekaan jos on Schimmy menossa kriflaamaan tässä joku päivä.
Kyä grillataan joku päivä porukalla,laitetaan kumia mutrulle isolla kädellä ja reilulla ranteella väännetään kulmaa hikikarpalot otsalla valuen :)
El PiNk DeViL

teemu1337 wrote: En usko, ennen kuin herran nään ''livenä'' kriflaamassa (se on kuitenkin palkannut Galatin tai Keken kriflaamaan sen puolesta), eli täältä yksi häirikkö sekaan jos on Schimmy menossa kriflaamaan tässä joku päivä.
Tai sitten se on grillaamassa salaa, ja sanoo ettei jaksa, kun ei malta lopettaa.
teemu1337

teemu1337 30.04.2010 in PPPP

Schimanski76 wrote: Tänään en enää jaksa,mutta joku toinen kerta kyllä... :)
En usko, ennen kuin herran nään ''livenä'' kriflaamassa (se on kuitenkin palkannut Galatin tai Keken kriflaamaan sen puolesta), eli täältä yksi häirikkö sekaan jos on Schimmy menossa kriflaamaan tässä joku päivä.
Schimanski76

Schimanski76 30.04.2010 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Tuutko ajelemaan jotain mun ja tapin kaa?
Tänään en enää jaksa,mutta joku toinen kerta kyllä... :)
El PiNk DeViL

Schimanski76 wrote: Tuuppasin Vortsa kakkosen pesään ja fiilistelin 2 kiekkaa Nyrppää ja 3 Mugelloa SM-Korvetella. Silkkaa parhautta!Näillä kisaa joskus!
Tuutko ajelemaan jotain mun ja tapin kaa?