IL3
14.04.2010 in
PPPP
kurppak wrote:
Minkäslaisia koiria sitä on IL3:llä? Täällä meillä pyörii jaloissa pari villakoiraa, yksi toy-mallinen (siis pieni) ja yksi keskikokoinen. Ei varmaan vaikea arvata kumpi pitää valtaa. :D
No täällä pyörii semmoinen valko-musta, rauhallisen leppoinen ja aina nälkäinen, tuhti Chihuahua tyttö ja pienempi, musta, aina-valmis-taistelemaan ja herkästi puraiseva, pirteä Venäjän Toy Terrieri tyttö.
:D
Nikde
14.04.2010 in
Yleinen keskustelu autoista
hulluseon wrote:
Ai Jonsbaa meinaat vai yhtä toista kuuluisaa "JDM" tegra kuskia XD
HAHA, tarviiko edes vastata :D
TehBigBunny
14.04.2010 in
Track Attack FM3 III - 6/8 Motegi/Dodge
Random 100k cr.
Arpa ossui Raablille.
Kaksi layeria á 50k jos hän storeflonttiin laittaa.
kurppak
14.04.2010 in
PPPP
Minkäslaisia koiria sitä on IL3:llä? Täällä meillä pyörii jaloissa pari villakoiraa, yksi toy-mallinen (siis pieni) ja yksi keskikokoinen. Ei varmaan vaikea arvata kumpi pitää valtaa. :D
RaabForRehab
14.04.2010 in
PPPP
IL3 wrote:
Ethän oo himassa?
Ku mietin et jos tulisit tossa tunnin sisällä huristelemahan, mulla ku viel tää päivä saikkua kurkunpääntukehduksen takia, niin kunhan oon käyttänyt hauvat pisulla niin voisin tulla ajelee?
En ole. Duunissa pitää olla, että saa palkkaa :D
IL3
14.04.2010 in
PPPP
Ethän oo himassa?
Ku mietin et jos tulisit tossa tunnin sisällä huristelemahan, mulla ku viel tää päivä saikkua kurkunpääntukehduksen takia, niin kunhan oon käyttänyt hauvat pisulla niin voisin tulla ajelee?
RaabForRehab
14.04.2010 in
PPPP
IL3 wrote:
Mikäs miäs se nyt sit on?
En oo vielä mikään mies kun ei oo nimiä paperissa, mutta tuonne rahoitusmaailmaan olisin siirtymässä.. Yritysten pariin joten yksityisten asiakkaiden kanssa ei sitten puljaisi ollenkaan.
edit// Alalla kuitenkin pysyisin, eli autojen kanssa puljailuja jatkossakin..
IL3
14.04.2010 in
PPPP
RaabForRehab wrote:
Se olis sitten mahdollisesti uutta työkuviota pukkaamassa.. Ei ole Raab enään sitten Hondamies eikä mikään muukaan merkkimies.
Mikäs miäs se nyt sit on?
m00se79
14.04.2010 in
Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?
JZX100 wrote:
joo roskapankissa tavataan :D
Aika paha...joutuis kävelemään 10min...
RaabForRehab
14.04.2010 in
PPPP
Se olis sitten mahdollisesti uutta työkuviota pukkaamassa.. Ei ole Raab enään sitten Hondamies eikä mikään muukaan merkkimies.
IL3
14.04.2010 in
Finski fani wrote:
Joo miittinkiä pystyyn. Kaikki kerääntyy Schimmyn luo, muttei kerrota sitä sille. Kakskytä henkee vaan ilmestyy oven taakse joku lauantai. Kyllä Schimmyllä olis ihmettelemistä sen muumi-tohveleissa ja superman-kalsareissa, kun se oven avaa ja näkee meiät... =)
"No hyvä on, kiinni saitte, saa*%¤*n pas*%set, on mulla TV, iskekää nyt se per**¤%& lasku kouraan ja häipykää, sielt alkaa ihan just Baywatch ja mä en haluu missata siitä sekuntiakaan!"
Näinkö? :D
Aliboz
14.04.2010 in
YÖ -keskustelut
Nukkumaan hetkeksi....
JANIchargedTT
14.04.2010 in
Joo, tuntuu noihin kyllikkeihin palavan ihan kivasti rahaa, kun tarvii ihan perushuoltoja tehä. Mk4 Suprien osat esim. kuuleman mukaan n. 3x halvempia kuin skylineiden. Mutta tätä harrastusta ei rahassa mitata, kun tommosella kyllikillä pääsee veivaamaan.
DarkWarjo
14.04.2010 in
Nikde wrote:
Pientähän toi on ku ottaa huomioon miten paljon tohon autoon sais rahaa upotettua :D
Kyllä sitä itelläki kaikki ylimääränen raha menee ihan suoraan tohon Civiciin. Koko viikonloppu tuli taas tallilla taisteltua pyörän ripustuksia purkaessa. Energyn puslasarjaa pääsee asentelemaan ja vähän säädettäviä tukivarsia tiedossa. Ite oon pyrkiny käyttää järkeä noissa hankinnoissa, kaverilla taasen mopo karannu Integran kanssa käsistä, kun alusta/koripanostuksiin upposi talven aikana 10 kiloa rahaa, eikä moottoriin vielä edes koskettu, voimansiirtoon tuli tosin parannusta :D
Niin siis toi 20k on perus ylläpitokulua ;) eihän sitä oo vielä edes viritetty ku vähä vaa :D
hulluseon
13.04.2010 in
Ai Jonsbaa meinaat vai yhtä toista kuuluisaa "JDM" tegra kuskia XD
Finski fani
13.04.2010 in
Joo miittinkiä pystyyn. Kaikki kerääntyy Schimmyn luo, muttei kerrota sitä sille. Kakskytä henkee vaan ilmestyy oven taakse joku lauantai. Kyllä Schimmyllä olis ihmettelemistä sen muumi-tohveleissa ja superman-kalsareissa, kun se oven avaa ja näkee meiät... =)
I bQ I
13.04.2010 in
En ole tavannut ketään täältä. Kesällä vaa miitinkiä pystyyn!
IIPPONEN
13.04.2010 in
Idea uudesta minisarjasta
Kiittäkkee Diddiä ku poisti ton viestin :) ite ei pystyny ku peukut ynnä muut jutut pälekkäin editin päällä :(
TehBigBunny
13.04.2010 in
Ipi pastettanut koko etusivun :/
IIPPONEN
13.04.2010 in
Mä rikoin FRC:n lainaamalla pinkin viestii :'(