atomimato
12.04.2010 in
Pointseja..
El PiNk DeViL wrote:
Pitää olla kova :D
Jos on sydämestään kova on oikeasti pehmeä kuin nallekarkki, jos taas on sydämestään pehmeä on rautaakin kovempi:) Näin se menee.
TehBigBunny
12.04.2010 in
PPPP
OH HAI !
Hookkis
12.04.2010 in
Forza Drifting championchip
Mä meen kohta riftaamaan. Saataisko porukkaa nyt mukaan?
Aliboz
12.04.2010 in
Battlefield Bad Company 2
Jep Jep, hankin tänään itse kyseisen pelin, ja täytyy sanoa että ei mennyt rahat hukkaan! Vaikka tähän mennessä pelkkää campaignia on tullut pelattuakin... Illalla varmaan testailen livessä, odotukset ovat korkealla.
Tuli rällästettyä onlinessa... Aika hurjaa touhua, mönkijä on supercool! Mahtava peli!
backwood666
12.04.2010 in
Prkl kun pitäs olla töissä puol 4:ään. Taas työt häiritsee harrastuksia
IL3
12.04.2010 in
Mä luisuttelen (harjoittelen) huomenna päivällä, eli joskus aamu yhdeksän ja iltpäivä kolmen välillä.
Hyvää aikaa ku oon kipeenä. Kurkunpääntulehdus, tosin oon sitten suhteellisen hiljaa, lääkäri sanoi, että olis parempi, että en puhuisi ollenkaan ennen perjantaita :D
IIPPONEN
12.04.2010 in
amatööreihin tullaan jos aikataulut antaa sopivasti tilaa :)
backwood666
12.04.2010 in
Mukana aloittelijoissa. Voisi joku ilta tällä viikolla hiukan treenailla, josko saisi jotain riftivelhoja neuvomaan nyyppiä?
hulluseon
12.04.2010 in
Ehkäp voisi mielenkiintoa löytyä aluksi ainakin amatööri tasolle. Ei oikein nuo säätö hommat ole hanskassa luisu puolella.
atomimato
12.04.2010 in
PPPP
Nyt meni pieleen:(
"Achievment":http://www.justachieveit.com/

j4nne
12.04.2010 in
Track Attack FM3 III - 5/8
updatea 1:28.548
vaiski75
12.04.2010 in
PPPP
Finski fani wrote:
Luin jostain, että campaign on vain 5 tunnin pituinen. Onko tämä tosi, Väiski?
// Mullekkin tollaaset asiat menee ihan yli. Kaikki mitkä lie kräkit etc. niin ei mitään käsitystä mitä ne on. Pitäydyn rehellisessä pelien ostelemisessa...
Kaveri sano sen olevan noin 9. tuntia keskivertopelaajalle, itse takonut noin 4 tuntia ja kerron kun loppu häämöttää.
Joka tapauksessa taitaa olla lyhyen puoleinen, kun ottaa huomioon ettei tuon pelin multiplayerillä tee paskaakaan ja uudelleen peluu kiinnostaa kuin kilo turvetta..
Lutis
12.04.2010 in
F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja
Ensimmäiset harjoitukset Laguna secassa ja paras kierrosaika oli 1:33.3.
Finski fani
12.04.2010 in
PPPP
Luin jostain, että campaign on vain 5 tunnin pituinen. Onko tämä tosi, Väiski?
// Mullekkin tollaaset asiat menee ihan yli. Kaikki mitkä lie kräkit etc. niin ei mitään käsitystä mitä ne on. Pitäydyn rehellisessä pelien ostelemisessa...
j4nne
12.04.2010 in
Track Attack FM3 III - 5/8
aloitetaan tällä... 1:29.569
vaiski75
12.04.2010 in
PPPP
Finski fani wrote:
En ymmärtänyt, mutta oletan, että tarkoitat jotain lataamista ja polttamista? Jos on näin, niin hyij Väiski!
En ole sentään niin haka koneiden kanssa, että osaisin suorittaa jotain "polttoa".. =D