villek00
31.03.2010 in
GTA IV nettipeli keskustelut
Latetzki wrote:
Tänään 19:00 uusiks? Mikki on taas käsissä.
EDIT: En pääsekkään pelaamaan, vaimokkeen sisko tuli tänne ja ne haluu kattoo leffaa enkä viitti kieltääkkään, kun sitä on tullu tehtyy jo liikaa :D
Latetzki
31.03.2010 in
Tänään 19:00 uusiks? Mikki on taas käsissä.
ariko
31.03.2010 in
PPPP
Indiana Hopo wrote:
WTF!!??
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo&feature=related
Tää on kyllä upee löytö ;D
_karpaasi ei keinoa kaihda kun kuntoa hiotaan_
FINBULLET
31.03.2010 in
PPPP
WTF!!??
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo&feature=related
RaabForRehab
31.03.2010 in
Junnu-liiga
Kesken kauden osallistumen vaatii aikamoiset perustelut management-ryhmälle(mukana mm.VilleK00), mutta jos olet aivan noviisi, niin kannattaa odotella ensikauteen. Riski pilata toisten kisa vahingossa on aika suuri.
FRC:ltä löytyy kyllä aina eritasoista sakkia, mutta fiilis on hyvä tästä huolimatta! Ei muuta kuin meidän kanssa vaan ajelemaan! Harjootus tekee mestarin :D
Jipatsu
31.03.2010 in
Junnu-liiga
Kiitos infosta :)
DarkWarjo
31.03.2010 in
PPPP
villek00 wrote:
Jumaliste herättäkää mut!
Ajetaan täs AJn, Lutiksen ja MrHarmaan kanssa Livessä, Mulla tuli parempi kierros ku MrHarmaalla Motegiossa ja parempi ku Lutiksella Silverstonella! Ei se kytkin näin paljoo pitäis auttaa!
Ai, tääl o muutki ruvennu polttaan kytkintä? god damn.. oon koht takas siel J-lobbys.
DarkWarjo
31.03.2010 in
Junnu-liiga
Ainiin yleensä noi SM-liigan säännöt ja autot muuttuu joka kaudella erilaisiksi, joten toi on nyt vain tämän kauden säännöt.
DarkWarjo
31.03.2010 in
Junnu-liiga
F3SM2 Info Tuolta näkyy noi sm-sarjan tiedot aika tarkkaan, toinen topic on myös sitten toi "säännöt" topic.
Tollanen ns: junnuliiga ei kuullosta hirveän pahalta, mutta se voi olla että moinen jää hieman lyhyeksi kun aika äkkiä porukka pääsee asioista jyvälle kun vaan rohkenee esim. luopua ajoavuista ja vain kokeilla rohkeasti mukaan millon mihinkin kisoihin. Monihan täällä (kuten itse) ajelee viikollakin ihan vaa randomimeininkiä suomalaisella porukalla, millon milläkin autoilla (esim. kisoja missä saa ajaa vain tietyllä täysin vakiolla autolla) ei muuta ku friend requestia vain kehiin ja luultavasti saa inviteä kisaan mukaan jos vain on onlinessä, ainakin mun kisoihin on kaikki tervetulleita.
Jipatsu
31.03.2010 in
Junnu-liiga
Hei,
Olen uusi FRC-sivustolla ja olen tässä hetken seuraillut sivusta että kuinka pro-meininki täällä on. Itse olen aloitellut tuota ajamista vasta kuukausi sitten ja ajotaitoni ovat aloittelijan luokkaa, koska tuli myös ostettua XO:n ratti ja polkimet.
Tässä olen yrittänyt etsiä suomalaista junnu-liigaa tai kisoja, missä voisi aloittelija pelata oman tasoistensa kanssa ja sitä kautta parantaa omia ajotaitojansa.
Tuo FRC:n SM-kausi / liiga, onko siinä viritettyjä autoja vai ihan vakioautoja ja onko siinä eri luokkia? Ja seki vielä pitää kysyä, että onko siihen mahdollista osallistua kauden kesken?
Itselle on kehkeytyny tässä kisoja etsiessä sellainen idea, että jos olisi mahdollisesti eri ajoluokkiin eri kausia / liigoja mistä sitten kauden paras ajaja nousisi pykälää ylemmäs luokassa ja samalla lailla sitten luokan viimeisin ajaja tippuu luokkaa alemmas. Ja sitten aivan alimmaisena tasona olisi se junnu-liiga, missä kaikki voivat sitten pyrkiä ylemmäs. Onko tällaista missään tekeillä vai olisiko tästä ideaa pitemmäksi kisarungoksi?
Northg7
31.03.2010 in
PPPP
!http://i193.photobucket.com/albums/z116/Jiipix/rentoottaminen.jpg!
kurppak
31.03.2010 in
Lääkitys Drifting
Onkos teillä jo nettisivuille tekijä? Allekirjoittaneella olis vapaata aikaa pilvin pimein.
kurppak
31.03.2010 in
3G pelaaminen
Kerran kokeilin, liveen meni, mutta kisa jäi ajamatta.
IL3
31.03.2010 in
Lääkitys Drifting
^ Paitsi että se on LDC, ei LCD ;)
@Hopo: Periaatteessa kyllä, virallisesti kunhan Lääkitys-Sivut aukeaa.
Northg7
31.03.2010 in
Virheilmoitukset
Joku jo jonnekin postasi jonkun kuvan (Huom. eikö olekin aika selvä fakta) jossa näkyi etusivulla Upcoming Eventsien kohdalla URLeja. Mut asia lienee jo tullut selväksi, ja ongelmaa ei enää ilmene ainakaan itselläni.
Klikkasin Offtopic -alueella Bunnyn uudessa perustamassa PPPP-ketjussa OP:lle peukkua ja Firefox heitti URLiin http://forzaracingclub.com/forum/11/629/?thumb=up&post=28848& josta avautuvalla sivulla ei ollut mitään muuta kuin valkoisella tyhjällä sivulla "5,1". Laittamani peukku teki peukkutilanteesta 5 vs.1. Tämäkin ongelma meni itsekseen ohi, nyt näkyy oikein eikä herjaa mitään.
Forum bugittelee itsekseen ja korjailee itsekseen? IT'S ALIVEEEE, ALIVEEEEE!!
*lääkket*
PS: KELAlle terkkuja
Capo26RS
31.03.2010 in
F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja
Ekat kokeilut 1:00.420. Saattaa tulla aika tarkkaa kymmenysten ja sadasosien kanssa aika-ajoissa!
Leesti
30.03.2010 in
3G pelaaminen
Kyl tää mokkula ainakin tääl porin korves toimii kohtuullisen hyvin mokkulaksi.... Tosin eihän se yllätä, kun joku joskus sanoo et vähä auto hyppii tai jotain =), mut ihan pelattavaa kuitenkin...
Tosin tuohon kannettava kautta hommaan en osaa sanoo, ku mulla tuo mokkula on joku ns. kotimokkula ja siihen sai suoraan kiinni piuhan boksista...
hulluseon
30.03.2010 in
Track Attack FM3 III - 3 & 4 /8
Bugatti / Bentley 1:27.096
ariko
30.03.2010 in
Track Attack FM3 III - 3 & 4 /8
Catalonia / Trans Am -1:32.840- *1:32.722*
Bugatti / Bentley *1:28.592*
Jusbazon
30.03.2010 in
Tänään ei ehtiny piilosille, mutta seuraavaks oon mukana !