Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 09.03.2010 in Track Attack FM3 III - 1/8 - Iberian/Lotus

Nää hot läp kisat helpottuu 15. päivä kun scoreboardit saa cyytiä, kivasti sinne sitten ajellaan kärkiaikoija vakioautoilla ... eimutLutishanajojo.
Ac3Way

Ac3Way 09.03.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Kahtokaa se alempi kuva Eli siis toi sellihän on isompi kuin mun kämppä! Pitääkö tässä alkamaan tappamaan porukkaa, että saa paremman asunnon. Siellä on littee telkkari ja kaikki. Paremmat olot ku mulla! Mikäs tossa on tuomiota suorittaessa. Ruoatkin tuodaan varmaan ovelle, eikä tarvii maksaa vuokraakaan... Metri x metri betoni koloon lyyhäämään murhaajat sanon minä!
Kannatetaan, sitten vois itsekin ruveta M.Urhamieheksi.
Finski fani

Finski fani 09.03.2010 in Track Attack FM3 III - 1/8 - Iberian/Lotus

56.983 Purkaa siitä, eiku vielä puoli sekunttia *masentuu* Another one bites the dust, eiku Another one rides the bus. // Päivitystä... Ei kyllä pysty enää millään parempaan. Toiki oli jo sellanen tuuri ajo, missä kaikki meni täysin nappiin...
Lutis

Lutis 09.03.2010 in Track Attack FM3 III - 1/8 - Iberian/Lotus

Joo pääs kyllä yllätävän korkeelle sijotuksissa tolla ajalla.
Finski fani

Lutis wrote: Joo en tiiä se on kyllä vaikee mutka. Harvoin se itelläkään onnistu täysin. Käytätkö sä kytkintä?
Aluks en käyttäny, kun ajoin ton mun parhaan ajan. Nyt ajelen kytkimen kanssa eikä tuu edes sen vertaa... No ajellaan tässä nyt ainakin joku 40 kierrosta vielä...
TehBigBunny

TTU... sijalla 381 C-luokan autolla johon voisi laittaa vielä yli 60 bojoa lisää ja olisi silti C-luokassa :D Tätä pitää ajaa niin kauan että saa nyt vähintään 56-alkuisen ajan :( ... eli viikko.
Lutis

Joo en tiiä se on kyllä vaikee mutka. Harvoin se itelläkään onnistu täysin. Käytätkö sä kytkintä?
Finski fani

No jotain sää teet siinä paremmin ku mää ku jätät melkee sekunnin, sillä mä ajan kaikki muut osuudet täydellisesti... =P
Lutis

Mä menin siihen ulkoota melko sisälle ja jarrutin aika myöhään. Eipä toi varmaan hirveesti kerro.
Finski fani

Miten sää ajat sen ekan mutkan, kun mulla se vie eniten aikaa?
Lutis

Sain vielä vähän parannettua. Kierros 41: 56.586
Finski fani

TehBigBunny wrote: Lutis ... tana ... laittanu jo 56.8 kiekan :D
Huijjaa, mokoma! Ei ole mahdollista. Bugatilla ajaa...
Ac3Way

Ac3Way 09.03.2010 in Forza Motorsport 3: After...

First: put your volume down Second: drink lot of beer Third: start making crazy sounds with your mouth. Fourth: Awesome mate!
TehBigBunny

Lutis ... tana ... laittanu jo 56.8 kiekan :D
Finski fani

...=P
Finski fani

Ensimmäiset 20 kierrosta takana. Paras aika: 57.375 (Pisteet: 1000) Nyt jo kramppaa niska kun samassa asennossa kyhjöttää... Vielä pari tällasta 20 kierroksen sessiota...
Finski fani

TehBigBunny wrote: Hei Sfinksi ! Täältä löytyy.
Hahaa löysinpäs! Mää voitan teijät kaikki! Lempi auto, lempi rata ja kaikki on ihan lempparia!
TehBigBunny

Hei Sfinksi ! Täältä löytyy.
Finski fani

Finski fani 09.03.2010 in Forza Motorsport 3: After...

Muuten sellasta kyselisin, että tietääkö joku millä osilla saa aikaan sen, että pakoputkesta kuuluu pauketta?(Ajatuskatkos, joten en muista mikä tän tapahtuman oikea nimi nyt oli =P) Ja autohan on mulla WRX '04. Mulla tulee se todella harvoin, mutta haluaisin kuunnella sitä vähän useammin... Neuvvokkaa minnuu! // Sfinksi flood!!
Finski fani

Finski fani 09.03.2010 in Track Attack FM3 III - Alkaa 11.3. - Lämmittely

Jos se alko jo, niin mikä rata, mikä auto? =O Tuollahan on toi lämmittely kisa mikä lie, mutta sitä virallista ekaa kisaa mä en ainakaan oo löytänynnä...