Forum - Recent Posts

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 06.03.2010 in PPPP

Ac3Way wrote: Puhuksä ny Miqqestä?
E
Ac3Way

Ac3Way 06.03.2010 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Mulla on yks vanha kamu, ja nyt kaverin kamu, niin sillä on lukenut jo kauan aikaa motossaan bi/gay, kun se on ruskeenreijänritari.
Puhuksä ny Miqqestä?
El PiNk DeViL

Mulla on yks vanha kamu, ja nyt kaverin kamu, niin sillä on lukenut jo kauan aikaa motossaan bi/gay, kun se on ruskeenreijänritari.
Ac3Way

Ac3Way 06.03.2010 in FRC:n Modaus Corner

Jee vaahtomuovi paransi jo polimia vähän, nyt pitää rauhassa miettiä ja kokeilla mikä jousi systeemi menee polkimen alle. Ja laakeri tilattu jo broidilta.
tede82

tede82 06.03.2010 in F3SM Kausi 2 - Säännöt

Hyvä näin! täytyypi alkaa tusaamaan sit uutta maalia.
Capo26RS

Capo26RS 06.03.2010 in Track Attack FM3 III - Alkaa 11.3. - Lämmittely

Mä ajoin temppuilevalla ratilla joku 1.36 ja tuntu että alle 1.35 ei mun käsillä mene, olin kyllä kuumeessa/flunssassa kun yskien koitin, mut ei riitä tommmosiin huippuaikoihin millään kyvyt.
PetuK

PetuK 06.03.2010 in F3SM Kausi 2 - Säännöt

villek00 wrote: Mielestäni saat tehdä uuden, koskas sainhan minäkin kerran tehdä uuden, kun hukkasin omani..
+1
villek00

villek00 06.03.2010 in F3SM Kausi 2 - Säännöt

tede82 wrote: Mites on tuon autonmaalauksen kanssa sm-sarjassa, kun tuon käytössä olleen maalauksen onnistuin hävittämään! onkos kauheen paha jos ei oo samallainen enää jatkossa, ku aiemmissa kisoissa? Ja kyseessähän on yhden auton talli, eli ei tule eroavaisuuttakaan.
Mielestäni saat tehdä uuden, koskas sainhan minäkin kerran tehdä uuden, kun hukkasin omani..
tede82

tede82 06.03.2010 in F3SM Kausi 2 - Säännöt

Mites on tuon autonmaalauksen kanssa sm-sarjassa, kun tuon käytössä olleen maalauksen onnistuin hävittämään! onkos kauheen paha jos ei oo samallainen enää jatkossa, ku aiemmissa kisoissa? Ja kyseessähän on yhden auton talli, eli ei tule eroavaisuuttakaan.
Finski fani

Finski fani 06.03.2010 in PPPP

Schimanski76 wrote: Onko tuossa Bad company kakkosessa hyvä yksinpeli,kun en tykkää paljon tuolla livessä sotia? Ykkösestä tykkäsin ainakin,siinä oli ihan letkeä meininki.Tuolla kun noita voorumeja selailee,niin kaikki vaan höpäjää tuosta livehommelista,en ymmärrä juuri mitään mistä ne puhuu. :) Ihme slangia.
Ei kanti yksinpelin takia ostaa... Noin 6 tuntia se kestää eli siitä tulis 10euroa/tunti jos ei livessä aio pelata... Ja live peliks se on melkoisesti tarkoitettu...
Pottae

Pottae 06.03.2010 in PPPP

**tun bunnyhopperi ddossaan sun connus!!
El PiNk DeViL

Paska peli... ^tai en mä tiiä^
Schimanski76

Schimanski76 06.03.2010 in PPPP

Onko tuossa Bad company kakkosessa hyvä yksinpeli,kun en tykkää paljon tuolla livessä sotia? Ykkösestä tykkäsin ainakin,siinä oli ihan letkeä meininki.Tuolla kun noita voorumeja selailee,niin kaikki vaan höpäjää tuosta livehommelista,en ymmärrä juuri mitään mistä ne puhuu. :) Ihme slangia.
Finski fani

Huh! Se oliki vasta lauantai... Olin jo valmistautumassa menee huomenna kouluun...
Finski fani

Schimanski76 wrote: **VALEHTELLOO!!** Titanikkia se kahtoo kukkapeiton alla ja pähkinäsuklaatia mussuttaa,silmänurkkia kuivailee My little pony-nenäliinalla,taustalla soi Katri Helenan katson autiota hiekkarantaa.Ehtoolla se avaa Boksin ja ottaa erän My horse & me 2:sta silmät itkusta turvonneina. Semmoone on meitin Vinski.Tosimies.
Nyt pois sieltä ikkunan takaa kurkkimasta. Ei ole hyvä tämä viiksi miäs!
Schimanski76

Schimanski76 06.03.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Tunnempa itteni erittäin mieheksi nyt; Katon leffaa 300, juon kaljaa, syön makkaraa ja kuuntelen Metallia samaan aikaan... (Kuka mistään juonesta välittää, kun on verisiä hidastuksia, ja metalli soi taustalla...)
**VALEHTELLOO!!** Titanikkia se kahtoo kukkapeiton alla ja pähkinäsuklaatia mussuttaa,silmänurkkia kuivailee My little pony-nenäliinalla,taustalla soi Katri Helenan katson autiota hiekkarantaa.Ehtoolla se avaa Boksin ja ottaa erän My horse & me 2:sta silmät itkusta turvonneina. Semmoone on meitin Vinski.Tosimies.
Finski fani

El PiNk DeViL wrote: Tai sitten kuuntelet saippuaopperaa, katson saippuasarjoja, puhallat sauppuakuplia, ja juot, ja syöt saippuaa :D
Aika hyvä... =)
Mudinski

Mudinski 06.03.2010 in PPPP

Pikkasen mettähallituksen puolella tuli käytyä... Ei mitään uutta.
El PiNk DeViL

Tai sitten kuuntelet saippuaopperaa, katson saippuasarjoja, puhallat sauppuakuplia, ja juot, ja syöt saippuaa :D
Finski fani

Tunnempa itteni erittäin mieheksi nyt; Katon leffaa 300, juon kaljaa, syön makkaraa ja kuuntelen Metallia samaan aikaan... (Kuka mistään juonesta välittää, kun on verisiä hidastuksia, ja metalli soi taustalla...)