Forum - Recent Posts

Latetzki

Latetzki 16.06.2013 in Ei mulla muuta

GTX 570 täällä ja riittää.
Mace

Mace 16.06.2013 in Ei mulla muuta

Mut mulla on GTX 550 Ti, nii!
RauhaMees

RauhaMees 16.06.2013 in Ei mulla muuta

zapekk wrote: Keskimäärin 770 sai 15-20 fps paremmat tulokset kuin 670.
Riippuu pelistä, mutta on se hienoa, että joku uskaltaa koskee noihin uusiin härpäkkeisiin. Mun EVGA GTX 660 SC 3GB+ odottaa vieläkin tuolla kaapissa loppuja osia.
zapekk

zapekk 16.06.2013 in Ei mulla muuta

Keskimäärin 770 sai 15-20 fps paremmat tulokset kuin 670. Ja itse käytti Gtx 670 windforcea. Hintaeroa näillä 20 euroa.
Latetzki

zapekk wrote: Töistä saa niin siksi polttelen. Ja tuo 770 on todella paljon parempi, kuin 670. 680 on huonompi kuin tuo. Eräs kaveri joka näistä hommista tietää todella paljon ja juuri sai tuon 770 ja vertaili muiden kanssa ja vei voitin vastaan 600 sarjalaisia.
Joo voittaa toki mutta kuinka paljon?
zapekk

DarkWarjo wrote: Kyllä se on kivaa ku nuorisolla on rahaa polttaa asti. Ei tos oikeesti oo mitää järkee hankkii vitun kallista 700sarjalaista kun noilla 600sarjalaisillaki pärjää viel pitkään.. mut hei, zapekkin rahat on zapekkin rahoja, polttakoo jos haluaa :)
Töistä saa niin siksi polttelen. Ja tuo 770 on todella paljon parempi, kuin 670. 680 on huonompi kuin tuo. Eräs kaveri joka näistä hommista tietää todella paljon ja juuri sai tuon 770 ja vertaili muiden kanssa ja vei voitin vastaan 600 sarjalaisia.
RauhaMees

RauhaMees 16.06.2013 in Ei mulla muuta

Ostin sitten PAYDAY 2 Career Criminal Editionin. EMM
Latetzki

Latetzki 16.06.2013 in XBOX ONE

Olen kyllä helvetin huolestunut Xboxin puolesta :D Ihmettelen suuresti jos eivät älyä tehdä jotain muutoksia noihin kaikkiin rajoittaviin uudistuksiin.
TehBigBunny

TehBigBunny 16.06.2013 in XBOX ONE

XboxSupport replied: "If your account is banned, you also forfeit the licenses to any games that have licenses tied to it as listed in the ToU.
DarkWarjo

DarkWarjo 16.06.2013 in Ei mulla muuta

Kyllä se on kivaa ku nuorisolla on rahaa polttaa asti. Ei tos oikeesti oo mitää järkee hankkii vitun kallista 700sarjalaista kun noilla 600sarjalaisillaki pärjää viel pitkään.. mut hei, zapekkin rahat on zapekkin rahoja, polttakoo jos haluaa :)
Latetzki

Kiva kun on kiva :D Paljon parempi se ei ole niin siks ei ehkä ton hinnan väärti. Kun huonommallakin pärjää.
zapekk

Kyllä se on kiva, että SSD löytyy ja 770 näyttis on niin paljon parempi kuin 600 sarjalaiset ja silti halpa tehoisekseen.
savulohi

savulohi 16.06.2013 in Yleinen v*tutus topic

Ei o netissäkään näkyny. Ilmoituksia laiteltu ja näin päin pois, loukku metässä ja pielavetiset portaatkin kivasti nikkaroin jämäpuista parvekkeelle, notta reitti on kyllä olemassa jos eksyy nurkille ja älyää kavuta kämpille. Omissa käbälissä on kissalla nyt tämä homma. :) Mie asun onneks sellasessa kohtaa että liikennettä on tosi vähän ja isot läänit niittyä ja metsää naapurina, eli auton alle jääminen vaatis jo osaamista. Arvelen notta se hiippailee variksenpoikien perässä tuossa ihan lähistöllä kun oon heränny aivan *HELEVETINMOISEEN RAAKUNTAAN* lähes joka yö tällä viikolla. E: Löyty
Myyttirotta

Myyttirotta 16.06.2013 in Ei mulla muuta

SSD nopeuttaa peliä jos peli käyttää swap-tiedostoja, muussa tapauksessa siitä ei ole mitään hyötyä. joo käyttöjärjestelmä käynnistyy EHKÄ 20s nopeemmin kuin normaalilla kovolla. turhake minun mielestä tuo ssd. Sitten kun vielä ottaa huomioon että monet ssd-kovot kadottaa tiedot muutaman kerran vuodessa paitsi jos on tuuria ja saa sen yhden hyvän tuotantoerästä, niin ei ole kyllä rahan arvoinen sijoitus tämä. E: Siinä tapauksessa, jos tuuppaa kotelon täyteen ssd-levyjä ja asentaa myös pelit niille, niin pelaaminen nopeutuu suhteellisen merkittävästi.
villek00

villek00 16.06.2013 in Ei mulla muuta

Sivu pugi :(
DarkWarjo

DarkWarjo 16.06.2013 in Ei mulla muuta

Toi SSD, kyl auttaa ihan pelejä pelatessakin, osa sano et ssd:n vaihto nopeutti pelii enemmän ku näyttiksen uusiminen...
Schimanski76

Schimanski76 16.06.2013 in Yleinen v*tutus topic

Interneteissä on jotain kadonneet/löytyneet lemmikit-sivustoja,ootko tsekannut niitä läpi? Sisäkissi on aika huono tuolla luonnossa,mutta onneksi on kesä. Sfäiskin voisit soittaa tähystystehtäviin.
savulohi

savulohi 16.06.2013 in Yleinen v*tutus topic

savulohi wrote: Smaanantain satoa. Toinen kissa oli tippunu parvekkeelta viime yönä ja ottanu hatkat. Näköhavainto otuksesta on muutaman tunnin takaa, mutta niin oli raukka säikkynä ettei antanu ottaa kiinni ja hävis tuonne mehtään. Toivon mukaan tuo sieltä ilmaantuu jossain vaiheessa, sisäkissa ollut ikänsä kuitenkin. Sitten tuossa hetki sitten miun iPhone 4S otti ja tipahti samaiselta 2. kerroksen parvekkeelta kun kaivoin taskusta sen soidessa, partsin kaiteen ja lattian välistä alakerran partsin kaiteen kautta maahan kivikolle. Soi muuten vielä maassakin, takakansi aivan murusina(erkalla tällä hetkellä kasassa) mutta näyttöön ei tullu naarmuakaan ja toimii aivan täydellisesti. Ehkä itekkin hyppään tuosta kohta alas. :D ^EMM^
Edelleen kateissa tämä Veera-kissa, viikko tulee jo täyteen. :( Ekan päivän iltana näin sen vielä toisen kerran ihan muutaman metrin päästä, kun olin tuossa pihalla sitä huhuilemassa ja yhtäkkiä hyppäs rapun viereisestä puskasta aivan läpimärkänä ja paniikissa rae/ukkosmyrskyn jälkeen, yritti kiivetä räystästä pitkin kotiin. Eihän siitä mitään tullu ja läks ku viitapiru takas mehtään enkä sen koommin en ole nähnyt. Viikko sitten maanantaina oli tämä. ^Sääd Lohes :(^ !https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/224102_1039475387479_8411_n.jpg!
RauhaMees

RauhaMees 16.06.2013 in Yleinen v*tutus topic

Kuvasin matskua viteoita varten. Kaikki meni roskiin, koska en ollu laittanu raksia äänen tallennus kohtaan. VIDDU½!
villek00

villek00 16.06.2013 in Ei mulla muuta

Joo samaa mieltä Latetzkin kanssa näyttiksestä. Varmaan kun ois kattonnu yhden vuosikerran aikaisemman, ois säästäny aika paljon. Ehkä sama pätee myös prossuun. Ja tuo SSD on joo vähän turha. Kone ehkä käynnistyy nopeammin (varsinkin jos on Linux), ja ohjelmat myös, mutta muuta hyötyä siitä tuskin on. Toki, tuolla koneella sitten pelittää varmasti useamman vuoden, eikä tarvitse hetkeen edes päivitellä osia. :)