Forum - Recent Posts
Tulossa
Datsun 370z !
Mudinski wrote: Koko ilta MW2:sta !Kyä näin on. Laittakkee täällä privaa jos peliseuraa vielä tarviitte.. :---)
Koko ilta MW2:sta !
Tänään Mw2 mättöä illemmalla?
Ehkä vähän HC S&D:tä ja HC HQ:ta? Ezcap olis tulilla niin sais jotain matskua :--)
Okei kokeilin ajaa "nätisti" ja heti putos muutama sekunti. 1:52.787
Tänään alko Tokyo Auto Salon 2010. Heads up!!! :D:D:D:D
Nipsuhuuli wrote: Siinähän on hienon näköinen peli. Mikäs auto on kyseessä, joku vanha Volvo?Vw 1600TL -69 Tunnetaan myös malli merkinnällä type 3. Suht harvinen vehje nykyään.
El PiNk DeViL wrote: Ei se mikään peltoauto suoranaisesti ollu, semmonen mitä laittelin ja räpläilin, ja ajelin mettäteillä.Eli pelto/metsä/piha-auto. Rakkaalla lapsella on nimiä vaikka kuinka paljon.
Ei se mikään peltoauto suoranaisesti ollu, semmonen mitä laittelin ja räpläilin, ja ajelin mettäteillä.
Finski fani wrote: Eikö pinkki ole niin kutsuttu heliumi? =P Miten sulla siis jo nyt on auto ollut. Ite kohta 21, eikä ole vielä lähelläkään oman auton omistus... =,(Peltoauto? =)
Aaperi001 wrote:Siinähän on hienon näköinen peli. Mikäs auto on kyseessä, joku vanha Volvo?![]()
Polkuauto..
Jos nyt asiassa pysytään, niin kolffi on vieläkin kytkinremonttia vailla. Keväällä/kesällä olis tarkotus saada kesävanteet alle ja vähän puskureita silotella.
El PiNk DeViL wrote: !http://kamikaze-drive.up.seesaa.net/image/PRIMERA001R.JPG! Tollanen mulla oli noin 1-2kk. Siinä oli vaan joka lasis tummennukset, ja tummat takavalot (amis) mutta nyt se on ex :`( PS: Toi ei oo kyseisen auton kuva!Eikö pinkki ole niin kutsuttu heliumi? =P Miten sulla siis jo nyt on auto ollut. Ite kohta 21, eikä ole vielä lähelläkään oman auton omistus... =,(
Kyllä. Sellanen 1500km reissu
Bug runiin vai?
Saman paksuista kun alunperinkin on. Eli millistä tai vähän yli. Pitäs kesäkuun alussa käydä ruottissa tuolla
!http://kamikaze-drive.up.seesaa.net/image/PRIMERA001R.JPG!
Tollanen mulla oli noin 1-2kk.
Siinä oli vaan joka lasis tummennukset, ja tummat takavalot (amis) mutta nyt se on ex :`(
PS: Toi ei oo kyseisen auton kuva!
jasamy wrote: En mä sitä epäillytkään, mutta kuten kirjoitinkin niin noi päivitykset näyttäs olevan enemmän varttimailille ja siellä toi varmaan tuleekin olemaan alta kympin vehjeKaveri on ajanut vakioalustaisella Busalla 10.002. Eli PITÄISI olla tehtävissä, mutta saapi nährä. Tuo tuuman madallus tekee oikeastaan pyörästä vähän ketterämmän matalemman painopisteen takia, mutta swingin jatkot taas heikentää.. Tuossa kaverin pyörässä on ollut jossain vaiheessa nuo jatkot ja takapään madallus ja sanoi, että ei ollut huomattavasti mutkatiellä kömpelömpi, kaupungissa kylläkin. Ei jaksais oottaa kesää!!! :D
Capo26RS wrote: Voin kertoa ettei tuo Raabbana paljoa kattele missä se ajaa kovaa, myös mutkaisilla osuuksilla!En mä sitä epäillytkään, mutta kuten kirjoitinkin niin noi päivitykset näyttäs olevan enemmän varttimailille ja siellä toi varmaan tuleekin olemaan alta kympin vehje
Komee on!!!