Forum - Recent Posts
Hei, olenhan mä ajanut asfaltillakin. Radio-ohjattavalla aralliautolla tuli jokusen aikaa pelleiltyä... =P
43.560 Se tiukka mutka siellä alhaalla.
Capo26RS wrote: Sekä autolla että pyörällä. Autolla vähän kisaakin. Mopolla ajoharjoittelua vain, melkein polvi maassa....jos saa kysyä niin minkälaisella kalustolla?
hah... kestipäs... laskin lukua 1224een... 43.911
Puuhamaan vauhdikkailla radoilla tuli ajettua viime vuonna ..eiku
ei kestä pälli... 44.004
Arseestaja wrote: Ajoin melkeen 30 kierrosta ja aika oli 46:289.Millä helvetillä oon noin paska?Et ole hitain.
Mikroautoiluun on jäänyt, mutta kukapa sitä ei olisi harrastanut..
Motorossia on tullut vaan ajettua. Asfaltti pinnala ei oikeastaan ollenkaan.
Kaks kierrosta apparaa uuskorisella TypeR:llä :D radalle.comin tutustumiskierrokset :D
Ihan vähän.
Sekä autolla että pyörällä. Autolla vähän kisaakin. Mopolla ajoharjoittelua vain, melkein polvi maassa....
kuten otsikko sanoo niin ihan mielenkiinnosta kuinka moni täällä on oikeasti ajanut radalla?
1:16,4XX
Tobleronen kanssa olen päässyt 1:16,3XX
Ajoin melkeen 30 kierrosta ja aika oli 46:289.Millä helvetillä oon noin paska?
Schimanski76 wrote: Kävin parantamassa,meni King tutin edelle täpärästi. En ilmoita vielä aikaa,koska saattaa olla,että innostun vielä parantamaan ennen tiistaita. On niin mahettoman mukava auto tämä pösö nääs. :)Huoraamassa kävit. Kivasti.
Kävin parantamassa,meni King tutin edelle täpärästi.
En ilmoita vielä aikaa,koska saattaa olla,että innostun vielä parantamaan ennen tiistaita.
On niin mahettoman mukava auto tämä pösö nääs. :)
44:090
Eli teen kaksi eri versiota, toisen Forza osilla ja toisen Chargella kuten alkuperäinen..
Eihän mulla kuvia ole vielä, mutta uskon kyllä niiden löytyvän aikas helposti ja tuohan on varmasti ollut muutamassa näyttelyssä esillä.
Armin Van Buuren feat. Sharon den Adel - In and Out of Love (Extended)
..kyseinen Sharon on Within Temptation vocalisti. Hieno biisi ja kaunis lauluääni Sharonilla, aina.