Forum - Recent Posts

tepilobium

tepilobium 08.12.2009 in Track Attack FM3 II - Kisa 1/10

pitäsköhän ihan osallistua
TehBigBunny

TehBigBunny 08.12.2009 in Track Attack FM3 II - Kisa 1/10

Let the games beging !
TehBigBunny

TehBigBunny 08.12.2009 in Track Attack FM3 - Round 5/5

Tulokset: 1. Jasamy 75 2. Schimanski76 66 3. RaabForRehab 60 4. TehBigBunny 52 5. J4nne 49 6. Whezy 46 7. Capo26RS 45 8. Lutis 38 9. Serpo Vasen 30 29 9. kaijanen 29 11. Hookkis112 26 12. ariko 23 13. Atomimato 20 14. JuhohFIN 18 15. Arsestaja 10 16. kirves 9 17. Nipsuhuuli 8 18. PetuK 7 19. Northg7 5 20. Teemu1337 3
TehBigBunny

TehBigBunny 08.12.2009 in Track Attack FM3 - Round 5/5

- TEH ENDS -
Arseestaja

Arseestaja 08.12.2009 in paras auto driftaukseen

Joo niinhän se on.
AJfin

AJfin 08.12.2009 in paras auto driftaukseen

JZX100 wrote: joo-o nyt sit tuli hiljaista ja noin poispäin ja mietityttää vaan että kumpi on ajellut enemmän luisua forza peleissä minä vai arseestaja ite en ainakaan moiseen nimimerkkiin ole koskaan törmännyt livessä....
Veikkaan että Arkk1Enkel1 on ajanut aika paljon enemmän...
RaabForRehab

RaabForRehab 08.12.2009 in paras auto driftaukseen

JZX100 wrote: joo mulle ei istu silvia ollenkaan kouraan ja täytyy sanoa että jos mä tosissani haluan ajaa niin jää kyllä legendaarinen hachi kans tallin perukoille ja jollain isolla 6 koneisella täälläkin mieluiten mennään ihan vaan puhtaasti alavääntöjen takia! sama tietysti koskee kasi koneita noh ainoa kasikoneinen johon mielelläni kosken on gto/monaro ja se on perskuleen tasapainoinen auto ajaa... t: Arkk1Enkel1
Kasipatasista oma suosikki on C32 AMG CLK55:n padalla. Murisee ja vinkuu kivasti ;)
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 08.12.2009 in Forza Motorsport 3: After...

Noh, jos siitä nyt jotain hyvää haluaa hakea niin ehkä sillä saa ne Viperit pois S- ja R3-listoja rumentamasta.
TehBigBunny

TehBigBunny 08.12.2009 in Forza Motorsport 3: After...

GTR omaa aika ilikiän PI:n. 609, ei taida pudota millään A-luakkaan.
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 08.12.2009 in Forza Motorsport 3: After...

Tekis vahvasti mieli jättää ostamatta näin törkeä rahastuspaketti... ensin julkaistaan peli puolivalmiina, jätetään korjaamatta ja sitten tiputellaan nämä normikehityksen aikana valmiiksi tehdyt jumala-autot (GT-R, 458) lisäpaketteina tolleroille. Mitä suotta tyytymään kuuteenkymmeneen euroon pelistä, jos voi saada 80+... mikroveloitus se on mikä kannattaa, saa nähdä miten pitkälle esim EA kehtaa ne viedä.
IL3

IL3 08.12.2009 in Käsikonsolit / PSP

Siis lähinnä pelaamiseen tulis ja musat ja leffat yksin kuunneltaviks/katsottaviks esim. Matkoilla, jolloin ei isompaa näyttöä/konsolia käytössä.
JZX100

JZX100 08.12.2009 in paras auto driftaukseen

joo mulle ei istu silvia ollenkaan kouraan ja täytyy sanoa että jos mä tosissani haluan ajaa niin jää kyllä legendaarinen hachi kans tallin perukoille ja jollain isolla 6 koneisella täälläkin mieluiten mennään ihan vaan puhtaasti alavääntöjen takia! sama tietysti koskee kasi koneita noh ainoa kasikoneinen johon mielelläni kosken on gto/monaro ja se on perskuleen tasapainoinen auto ajaa... t: Arkk1Enkel1
RaabForRehab

RaabForRehab 08.12.2009 in paras auto driftaukseen

Oon enemmän JZX100 kannalla. Ittelle sopii enemmän joku vääntävä kutoskoneinen tai kasi..Paljon rennompi vedellä pitkiä luisuja ja homma toimii paremmin. Truenolla esimerkiks voi siinä vaiheessa ajaa kun haluaa luisuttaa oikeen raivolla. Johtopäätös: Krapulassa luisuttelen isokoneisilla ja kun on oikeen "tarkka" fiilis niin voi käskyttää noita pikkukoneita :D
Arseestaja

Esimerkiksi toi toyota trueno sopii monelle ja myös nissan silvia.
JZX100

joo-o nyt sit tuli hiljaista ja noin poispäin ja mietityttää vaan että kumpi on ajellut enemmän luisua forza peleissä minä vai arseestaja ite en ainakaan moiseen nimimerkkiin ole koskaan törmännyt livessä....
villek00

villek00 08.12.2009 in Käsikonsolit / PSP

Mä kerran pelasin pari päivää kaverin koneella ja sit totesin et se on SONY.. osta mielummin siis vaikkapa Nintendo DS, siitä on enempi iloa :) No ei, jos totta puhutaan, onha se kätsy laite, mut en mä sillä leffoi kattois (ainakaa isomman porukan kanssa) ja musiikkia kuuntelen mielummin oikeesti soittimesta.. Mut pelaamiseen se käy varmaan aika kivasti.
JZX100

JZX100 08.12.2009 in Ongelma

vissiin mun boksille jossain vaiheessa otit tuon sun tagin kun meillä olit mutta tosiaan mulla ei ole muuta nettiä ku mokkula tällä hetkellä eikä liveä siis myöskään. t: Kimmo (Arkk1Enkel1)
IL3

IL3 08.12.2009 in Käsikonsolit / PSP

Tiedustelisin teiltä muilta mahdollisia kokemuksia kyseisistä laitteista ja erityisesti kiinnostaisi toi Sonyn PSP, tarkemmin sanottuna PSP Slim&Lite. Ajattelin tämmöisen pienen gadget-lelun itselleni ihan huvin vuoksi hankkia ja se tulisi lähinnä lyhyitä, satunnaisia pelihetkiä ajatellen ja mahdollisesti myös musiikin kuuntelua ja leffoja tulisi katsottua. Peleistä ainakin GTA:t kiinnostavat (kehutun Chinatown Warsin ajattelin ekaksi hommata) ja myös Wipeoutit tulee mitä luultavammin hommattua, Puresta aloittaen. Eli omistaako joku teistä kyseisen tai vastaavan kapistuksen tai onko kokeillut kaverin laitetta jne?
JZX100

hahahahah kerroppa sitte yksikin auto joka sopii kaikille kuljettajille? toi nyt vaan oli tollanen vinkki että kannattaa kokeilla monia eri autoja kyllä se parhaiten käteen sopiva sitten sieltä löytyy!
Arseestaja

Vittu mikä ruudinkeksijä.