Forum - Recent Posts

Hookkis

Hookkis 06.12.2009 in Ongelma

voi kiesus.. Eli sitä kautta ilmeisesti vaihtanut gametagia? Vai eikö sen vaihdon pitäis näkyy teilläkin jos on vaihtunut?
TehBigBunny

TehBigBunny 06.12.2009 in Ongelma

Offline-tila Nähty viimeksi tunti sitten pelaamassa: Xbox 360 Dashboard
Hookkis

Miten se voisi liittyä siihen toisen boksin omistajaan? Tili ei kuitenkaan ole siinä koneessa enään? En usko että on bannattu koska liveä ei siellä ole tällähetkellä käytössä.
Hookkis

Huomasin just että koitin hotmailia mikä on rekisteröity vain fm.nettiin eikä se siis toiminut. Nyt kokeilin tota mikä oli rekisteröity xbox.comiin eikä se tunnistanut sille asetettua gametagia. Eli mun gametagi ei ole enään olemassa..
vaiski75

vaiski75 06.12.2009 in Ongelma

Onko se toinen Boxi vielä elossa ja voitko kysyä nykyiseltä omistajalta, onko nyt tapahtunut jotain? Esim. Bannattu? Minä myös kuolettaisin tuon kortin ja HETI. Mutta sitä profiilia ei kannattaisi palauttaa jos se on väärissä käsissä, koska sitten ei saa tietoa heidän jäljittämiseen..
Hookkis

No ei mitään hajua mikä se on :D
TehBigBunny

Koitappa jos saat salasana palautettua sillä salaisella kysymyksellä, jos sitä ei olisi huomattu vaihtaa.
Hookkis

Joskus? Kerran olen ollut toisen boksille recoverattu ja se hoitui normisti takas? Nyt ei tullut kun toi teksti jonka laitoin äskön.
TehBigBunny

Kannattaisi ehkä kuolettaa se kortti, ihan varmuuden vuoksi.
vaiski75

Tuohon en sano mitään, kun en tiedä.. Mutta onko sinun profiili palautettu joskus toiseen Boxiin, tuommoinen ilmoitus tulee jos näin on.. Ja se on kyllä maailman suurin tyhmyys "kaapata" toisen Live-tunnus, Boxi tallentaa ip-osotteista lähtien kaiken.. Alleviivaan ton joskus..
Hookkis

Noni.. Hotmailista salasanat muutettu, enkä tosiaan pääse sinnekkään sisään.. Faijan luottokortti tunnukset on mun tilillä.. Onko mut siis "kaapattu"?????
Hookkis

Niin, itse en sitä ole tehnyt..? Nyt en pääse kirjautumaan sisään ollenkaan..
vaiski75

Sinun Profiili on asennettu toiseen Boxiin myös, mutta miksi?
Hookkis

Osaisko joku jelppiä?? Tuli tämmöinen teksi kun yritti boksia käynnistää.. This profile has been recovered on another console. Please copy the profile to this console or recover the profile again. Mita ma nut teen?
Arsestaja

Arsestaja 06.12.2009 in Nyt soi?

Hevi pupu.
TehBigBunny

TehBigBunny 06.12.2009 in Nyt soi?

Heviä, kovaa.
Pottae

Pottae 06.12.2009 in Nyt soi?

Jälleen sama biisi pauhaa: Italobrothers - Stamp on the Ground.
Hookkis

Hookkis 06.12.2009 in Youtuben videot

Mä ene enään tienny että itkenkö vai nauranko :D Aivan mahtava!!
TeroKortelainen

TeroKortelainen 06.12.2009 in Youtuben videot

^ Aivan loistava!!!
Miqqe

Miqqe 06.12.2009 in Youtuben videot

"Hookkis edition":http://www.youtube.com/watch?v=hHZsKNyA0UQ