Forum - Recent Posts
Jees tämä selvitti asiana minulle. Olin jostain saanut ajatuksen päähäni, että vain puhtaat kierrokset otetaan huomioon aika-ajoissa.
Suosittelisin että ekalla ja vikalla kierroksella käydään tahalleen nurmikon puolella. Pelihän näytää nopeimman kierroksen siten että puhdas kierros menee aina edelle toblerone-kierroksia vaikka olisi kuinka hidas.
Kolmen minuutin kruisailu ja renkaiden lämmittely ilman tobikkaa voi siis olla kohtalokas.
Jep, sorry :D
Kivasti aina heti aikaa tänne vaan. Jos en jaksa päivittää heti niin saattepas sitten hyvä syyn rotlata !
// Oletetaan että Hooccelsonilla oli pientä typoa :)
48:349
totta... riskinä on se että se unohtuu sitten, eikä samaa rataa voi tahkota sit toisella autolla... toisaalta tässä on viehätys että näkee muiden kehityksen... ja saadaan liikennettä foorumille :D
Olis varmasti Jänölle helpompaa, jos jokainen ilmottaisi aikansa kun on sitä tarpeeksi kauan tahkonnut eikä tunnu enää paranevan.
Toki on mukava saada ajoissa vähän tuntumaa mihin aikoihin PIT
vaiski75 kirjoitti 17.11.2009 21:12:On kyllä komiat. Ja pinkkinä tietty!Schimanski76 kirjoitti 17.11.2009 21:05: Hirveitä leluja nuo xboxin head-setit,kuulu saatana muuta ku rätinää. Sinänsä ehkä hyväkin,eipähän tarvitse partyssä kuunnella Bunnyn/TJP:n paskoja juttuja eikä ne kuule meikän omia horinoitakaan. Mutta tulevaa SM-sarjaa ja muitakin livekisoja ajatellen: Mistä saisi sellaisia kohtuuhintaisia kuuloke/mikkihässäköitä boksille,suosituksia? Mielellään sellaisia,mitkä eivät hajoaisi ihan heti,jos/kun vähän istuu päälle. DDR:stä? Meiän ukolta? Jostain verkkokaupasta?Randelinin Kakelta? Kertokkee...Vain niin.. Itse käytän SteelSeries V2 kuulokehässäkkää, sekä tietokone että Boxi puolella ja on kyllä parhaat mihin minä olen törmännyt siinä hintaluokassa.. Samalta valmistajalta saa vielä adapterin ohjaimeen tai rattiin, siis Boxin.. Löytyy aika monelta Suomalaiselta kiskurikauppiaalta.. "osta nämä":http://www.steelseries.com/us/products/5hv2/information Omista en luovu! Edit. Niitä saa myös tosimiehen pinkkinä, kuten minulla.. ;)
Schimanski76 kirjoitti 17.11.2009 21:05: Hirveitä leluja nuo xboxin head-setit,kuulu saatana muuta ku rätinää. Sinänsä ehkä hyväkin,eipähän tarvitse partyssä kuunnella Bunnyn/TJP:n paskoja juttuja eikä ne kuule meikän omia horinoitakaan. Mutta tulevaa SM-sarjaa ja muitakin livekisoja ajatellen: Mistä saisi sellaisia kohtuuhintaisia kuuloke/mikkihässäköitä boksille,suosituksia? Mielellään sellaisia,mitkä eivät hajoaisi ihan heti,jos/kun vähän istuu päälle. DDR:stä? Meiän ukolta? Jostain verkkokaupasta?Randelinin Kakelta? Kertokkee...Vain niin.. Itse käytän SteelSeries V2 kuulokehässäkkää, sekä tietokone että Boxi puolella ja on kyllä parhaat mihin minä olen törmännyt siinä hintaluokassa.. Samalta valmistajalta saa vielä adapterin ohjaimeen tai rattiin, siis Boxin.. Löytyy aika monelta Suomalaiselta kiskurikauppiaalta.. "osta nämä":http://www.steelseries.com/us/products/5hv2/information Omista en luovu! Edit. Niitä saa myös tosimiehen pinkkinä, kuten minulla.. ;)
Hirveitä leluja nuo xboxin head-setit,kuulu saatana muuta ku rätinää.
Sinänsä ehkä hyväkin,eipähän tarvitse partyssä kuunnella Bunnyn/TJP:n paskoja juttuja eikä ne kuule meikän omia horinoitakaan.
Mutta tulevaa SM-sarjaa ja muitakin livekisoja ajatellen:
Mistä saisi sellaisia kohtuuhintaisia kuuloke/mikkihässäköitä boksille,suosituksia?
Mielellään sellaisia,mitkä eivät hajoaisi ihan heti,jos/kun vähän istuu päälle.
DDR:stä? Meiän ukolta? Jostain verkkokaupasta?Randelinin Kakelta?
Kertokkee...
Eka setti kokeiltu: 48.383
no niinhän tuo teki...
0:48.152
whezy: miehän lupasin parantaa sillä aikaa ku oot töissä =)
Ensikertalaisena mielenkiinnolla luin säännöt, pari kohtaa jäi mulle vähän epäselväks.
1: "On suositeltavaa ottaa sakkoa lämmittely- ja jäähdyttely kierroksella, jotta silloin tuleva mahdollinen nopein, ei sakkokierros, jää nopeimmaksi ajaksi."
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa, eli onko yleistä että eka/viimeinen kiekka jotka on joko lämmittely/jäähdyttelykierroksia? on nopein kiekka? Vai onko tää jotenkin tuloksien oikein näkymiseen liittyvä tapa toimia, en tajunnut.
2:"Kuljettaja saa luvan kanssa auttaa toista työntämällä tätä esimerkiksi radan reunaan, varikolle tai maaliin."
Miten tämä luvan anominen/saaminen käytännössä toimii? Tulee vissiin kysymykseen löpön loppuessa radalla tämä työntäminen varikolle?
Selkeät hyvin tehdyt säännöt mielestäni muuten.
Mudinski kirjoitti 17.11.2009 17:30:Lähtihän se meikäläiselläki, nykyään osaan tappaa kokonaan oman tiimin.jasamy kirjoitti 17.11.2009 17:22: olipas hienot moninpelit suunnilleen ainoa tappo minkä onnistuin saamaan oli se kun ammuin raabia selkään ja kunniaa vielä laskee se että raab oli omalla puolella ;) soriEiköhän se siitä lähre kun mättää vaan tarpeeksi kauan.
vaiski75 kirjoitti 17.11.2009 18:33:Et Tee !!!!TehBigBunny kirjoitti 17.11.2009 18:23: http://bunny-comic.com/strips/280508.jpgArvaas päätyikö heti piirrustuspöydälle, Mad "Bunny" Max aiheinen juttu heti mielessä.. =D
TehBigBunny kirjoitti 17.11.2009 18:23: http://bunny-comic.com/strips/280508.jpgArvaas päätyikö heti piirrustuspöydälle, Mad "Bunny" Max aiheinen juttu heti mielessä.. =D
http://bunny-comic.com/strips/280508.jpg
IIPPONEN kirjoitti 14.11.2009 16:05: Tappileipä.......
0:48:266. Pikkusen parani.
Käytiin tuossa vaihtamassa faijan autoon talvirenkaat (nyt jo) ja kun sitä viimestä pyörää kiristettiin niin kierre sano *NARSK*
Oli perkele varaosamyyjä laittanut pyöränmutterien sekaan vahingossa yhden väärällä nosteella olevan mutterin.
No sattuipa vielä olemaan semmoinen kierre, mikä on jarrurummussa kiinni eli menee häsläämiseksi.
No huomenissa hieman palautetta antamaan herra varaosamyyjälle.
Nää on näitä harmaan arjen väripilkkuja. perkele.