Forum - Recent Posts
Ensimmäinen FM3:ssa pelattava SM-sarjan kausi alkaa olla jo kaikkien huulilla, joten nyt olisi aika pistää pystyyn keskustelu, jonne voi ilmoittaa harjoitusaikojaan. Aloitan pelin:
Circuit de Catalunya
01:55.593
Ei tobleronea
Aika pitkälti tullee olemaan harjoituskausi minulle seuraavista syistä:
- Tuntuma koko peliin on jotenkin hakusessa.
- Kovin paljon en nykyään ehdi pelailemaan.
- Purkki, jolla kausi ajetaan läpi, on aivan kamala.
Edellisten pohjalta voisi asettaa tavoitteeksi:
- Päästä edes kerran a-finaaliin.
- Koittaa ajaa suht siistejä kisoja.
[b]- TEAM
kirves kirjoitti 15.11.2009 10:35: Jos sinne armeniaan on menossa, niin katsokaapa YouTubesta kaikki PAKA-videot. Löytyy ihan sillä hakusanalla. Ps. Nipsu fail. Et laittanut kaikkia yhdyssanoja erikseen. Toivon, että muokkaat viestisi kuitenkin jälkikäteen.Vuoro kausi oli vaihtunut kun kirjoitin nuo viestit !
01:10:679
TeroKortelainen kirjoitti 14.11.2009 22:49: Vähänx olis fantsuu jos kauden aikana sais ees yhen kiekan ilman Toblee__'Unelmahöttöä'__
*KOMPPANIASSA HILJAISUUS !!*
1.10.465 toistaiseks mun paras.
--
Avasin juoman,kuuntelin wanhan liiton setin,muistelin menneitä,tykkäsin.
Accept - Midnight Mover
Megadeth - Symphony Of Destruction
AC/DC - Back in Black
Iron Maiden - The trooper
Motorhead- Ace of Spades
Ministry - Jesus Built My Hotrod
Vähänx olis fantsuu jos kauden aikana sais ees yhen kiekan ilman Toblee
DiddFIN kirjoitti 14.11.2009 22:46: Tiukille menee, mutta beta-testaus alkaa kuin alkaakin huomenna illalla, n. klo 22-23. Lähetän yksityisviesteillä lisätietoja ilmoittautuneille.Ei malta odottaa... =)
Tiukille menee, mutta beta-testaus alkaa kuin alkaakin huomenna illalla, n. klo 22-23. Lähetän yksityisviesteillä lisätietoja ilmoittautuneille.
Edit: huomenna ja huomenna, siis tänään klo 22-23. :)
I Rabbit X3 FIN kirjoitti 14.11.2009 22:30: Hyviä öitä ja käsille töitä :D"Niimpä.":http://www.youtube.com/watch?v=9pi1ZYUTAZA
"???":http://www.aijaa.com/v.php?i=5258746.jpg
Hyviä öitä ja käsille töitä :D
I Rabbit X3 FIN kirjoitti 14.11.2009 22:28: Kivasti Nipsutin muunsi sanomaani.Oli muka hauska.Tällainen hetken mielijohde, oli aivan pakko laittaa. :D Luulen, että nyt alkaa olla nukkumaanmenoaika. Kauniita unia ja oman kullan kuvia!
Kivasti Nipsutin muunsi sanomaani.Oli muka hauska.
I Rabbit X3 FIN kirjoitti 14.11.2009 22:25: Paska on hyvää.Mun mielestä ei.