Forum - Recent Posts
Kyllä olen kanssasi samaa mieltä. Private matsit toimii vain niinku pitää :p
siis oonko ainoo jonka mielestä toi oli ihan paska? eihän jumalauta tos oo mitään järkee et ku ettii pelejä niin tunkee vaihtoehdoks b,s ja r1 luokan, eikö siinä saa mitenkään haettua esim f luokkaa ym, vaan onks se niinku et täs on sulle valmiiks pureskeltu leipä? ja sit ku luo semmosen "oman" kisan niin näkyykö se muilla vai pitääkö siihen kutsuu vain kaverit? vittu mikä paska... voi olla etten osaa vaan käyttää sitä mut sekava kuitenkin.
Killi kirjoitti 09.11.2009 22:22: Moikka! Juu pitihän sitä tänne rekisteröityä viimeinkin :) *Deadline on ehdottomasti tämä viikko.* Ensi maanantaina aukeaa Korjaamolla ForzArt-taidenäyttely, jossa on esillä oikeiden taiteilijoiden tekemiä autoja Forzan innoittamana. Autot ovat esillä siellä viikon ja siirtyvät sitten Salon taidemuseoon seuraavaan näyttelyyn. Koska "kulttuuri-ihmiset" eivät ehkä ymmärrä mistä on kyse ja miten Forza ja taide liittyvät toisiinsa, ajattelin tuoda paikan päälle töllön jossa pyörii kuvakollaasina siistejä kuvia Forzasta ja autoista sekä tietenkin käyttäjien itse tekemistä autodesigneistä. Ehkä myös pientä videota liveryyn liittyen.. Mielelläni käyttäisin vaikka mitä kuvia tuossa, mutta en halua että joku tulee perään myöhemmin tekijänoikeuksien takia. Hyvällä asialla ollaan anyways ja tarkoitus olisi että jokainen kuva joka kollaasissa pyörii, sisältää myös käyttäjän nimen ja/tai Gamertagin. Mitä enemmän ja parempia kuvia, sitä parempi. Niin ja tottakai jokainen, pk-seutulainen ainakin, voi tulla Korjaamolle paikan päälle ihmettelemään, että mistä oikein on kyse. Vapaa pääsy :) ps. Ja niin kutsu/jullari vielä tapahtumasta sekä pientä tiiseriä -> http://www.forzaracingclub.com/en/photos/10456/ Saa kertoa kamuille!!Itse en kyseiseen tapahtumaan valittettavasti pääse koska asun Oulussa.. Mutta mun kuvia saa kyllä vapaasti käyttää ko. tapahtumassa jos niistä vain jtn iloa on.
saisko 51?
Moikka! Juu pitihän sitä tänne rekisteröityä viimeinkin :)
*Deadline on ehdottomasti tämä viikko.* Ensi maanantaina aukeaa Korjaamolla ForzArt-taidenäyttely, jossa on esillä oikeiden taiteilijoiden tekemiä autoja Forzan innoittamana. Autot ovat esillä siellä viikon ja siirtyvät sitten Salon taidemuseoon seuraavaan näyttelyyn.
Koska "kulttuuri-ihmiset" eivät ehkä ymmärrä mistä on kyse ja miten Forza ja taide liittyvät toisiinsa, ajattelin tuoda paikan päälle töllön jossa pyörii kuvakollaasina siistejä kuvia Forzasta ja autoista sekä tietenkin käyttäjien itse tekemistä autodesigneistä. Ehkä myös pientä videota liveryyn liittyen..
Mielelläni käyttäisin vaikka mitä kuvia tuossa, mutta en halua että joku tulee perään myöhemmin tekijänoikeuksien takia. Hyvällä asialla ollaan anyways ja tarkoitus olisi että jokainen kuva joka kollaasissa pyörii, sisältää myös käyttäjän nimen ja/tai Gamertagin. Mitä enemmän ja parempia kuvia, sitä parempi.
Niin ja tottakai jokainen, pk-seutulainen ainakin, voi tulla Korjaamolle paikan päälle ihmettelemään, että mistä oikein on kyse. Vapaa pääsy :)
ps. Ja niin kutsu/jullari vielä tapahtumasta sekä pientä tiiseriä -> http://www.forzaracingclub.com/en/photos/10456/ Saa kertoa kamuille!!
Schimanski76 kirjoitti 09.11.2009 22:02:Sure, for you my friend special time. Three o'clock.TehBigBunny kirjoitti 09.11.2009 21:59: *Mie korjasin aikanaan tuon ajan eli tiistai-iltapäivisin tulee aina uusi.* Siinä kolomen nurkilla. Siihen asti saa korjata aikoja.Oisko siinä klo viiden nurkilla kivempi? Oisko? eiks Oiskin? Ois ois!!! :)
TehBigBunny kirjoitti 09.11.2009 21:59: *Mie korjasin aikanaan tuon ajan eli tiistai-iltapäivisin tulee aina uusi.* Siinä kolomen nurkilla. Siihen asti saa korjata aikoja.Oisko siinä klo viiden nurkilla kivempi? Oisko? eiks Oiskin? Ois ois!!! :)
*Mie korjasin aikanaan tuon ajan eli tiistai-iltapäivisin tulee aina uusi.*
Siinä kolomen nurkilla. Siihen asti saa korjata aikoja.
56.424
Monelta tämä Bunny huomenna loppuu? Vai joko se umpeutuu,kun päivä tiistaiksi vaihtuu kohta?
Laitetaan samalla tyylillä, viimeiselle 3 bojoa ja siitä sitten aina 1 piste enemmän. Eli aina kannattaa laittaa aika.
vielä piti yrittää... pääasia että Whezyn ohi mentiin.
56.583
56.646
ehtiihän vielä mukaan...
57.648...
ja onko pistelasku samalla tavalla ku kaudella 1 vai 2?
Nipsuhuuli kirjoitti 09.11.2009 19:03: Karjalan Prikaati Racing Team #90 NipsuhuuliEli KPRT :D HAJOO AAMUIHIS L
Karjalan Prikaati Racing Team
#90 Nipsuhuuli
IIPPONEN kirjoitti 09.11.2009 18:39:Undahgraund 1-2 oli kylläteemu1337 kirjoitti 09.11.2009 18:34: Shi(f)tin demoa kokeilin vajaan yhden kisan. Sit riitti.Mä en jaksanu ajaa ku ekat 3 mutkaa ja totesin "tää on shift ilman äffää..." Oon kokeillu peliä kaverilla ps3:sel ja dfgt ratilla ja totesin "samaa paskaa mitä ennenkin" ps. sanon sen minkä ennenkin... olisivat vaan pysyneet undergroundina...
teemu1337 kirjoitti 09.11.2009 18:34: Shi(f)tin demoa kokeilin vajaan yhden kisan. Sit riitti.Mä en jaksanu ajaa ku ekat 3 mutkaa ja totesin "tää on shift ilman äffää..." Oon kokeillu peliä kaverilla ps3:sel ja dfgt ratilla ja totesin "samaa paskaa mitä ennenkin" ps. sanon sen minkä ennenkin... olisivat vaan pysyneet undergroundina...
Shi(f)tin demoa kokeilin vajaan yhden kisan. Sit riitti.
Kaipa minäkin voisin.