Forum - Recent Posts
Update taisi ainakin tuoda tuon palkin videomodeen. Näkee vähän miten se etenee. En muista sitä nähneeni aikaisemmin.
// Kakat. Se oli tuo upload missä ei ole etenemistä.
Ei välttämättä..
Livestä ladatut pelit on ympätty profiiliin jollain asteella ja niitä ei voi muokata, koska profiilin muokkaus tuottaa melkein heti vasara ilmiön..
Mutta mutta, nyt meillä ei taida olla Live peli kyseessä?
Jokin päivitys tuli heti alkupäivinä, olisiko ympätty profiiliin Forza?
Jos Semod kujeilee, niin minä revin verkkarit!
kurppak kirjoitti 08.11.2009 20:41: Kai se jo osallistuu SM-sarjaan? Onnittelut vaan munkin puolsta kaikille.No joku näyttää tänään tällä koneella tehneen ilmoittautumisen muutamaan sarjaan...
TeroKortelainen kirjoitti 08.11.2009 20:13: Kiitokset ja onnittelut myös täältä päin!!! Eilen meidän apukuskilla oli jo 4 kk "synttärit". Kovin äkkiä se aika tuntuu menevän...Kai se jo osallistuu SM-sarjaan? Onnittelut vaan munkin puolsta kaikille.
vaiski75 kirjoitti 08.11.2009 20:36: Heh.. Enään noin 10 kuukautta ja se roikkuu sinun ratissa toistaen vain yhtä sanaa: minun, minun, minun, minun... Tuona päivänä jostakin meistä muista tulee voittaja :)Hahhaa, siinähän roikkuu RATISSA kun se on kiinni PS3:ssa ;)
semoddi kujailee
TeroKortelainen kirjoitti 08.11.2009 20:13: Kiitokset ja onnittelut myös täältä päin!!! Eilen meidän apukuskilla oli jo 4 kk "synttärit". Kovin äkkiä se aika tuntuu menevän...Heh.. Enään noin 10 kuukautta ja se roikkuu sinun ratissa toistaen vain yhtä sanaa: minun, minun, minun, minun... Tuona päivänä jostakin meistä muista tulee voittaja :) Hyvää Isukin päivää vain kaikille..
kaamee rata
ariko kirjoitti 08.11.2009 15:57: *OHO* Suomi-Ruotsi 2.erän jälkeen 7-0 !!! Voidaanko tämäkin peli vielä hävitä?onko se nyt niin hienoa.. yhen piti mutkin herättää soittamalla, ja ei muuta asiaa ku tuo : |
TeroKortelainen kirjoitti 08.11.2009 20:21: Tampereen mafia lähtee liikkeelle huomenna klo 7 kuten äsken lobbyssä jo puhuttiin...__Bunny piiloutuu sänkyn alle 6:59.__
Tampereen mafia lähtee liikkeelle huomenna klo 7 kuten äsken lobbyssä jo puhuttiin...
Ac3Way kirjoitti 08.11.2009 16:16:Suntiinin olisivat lisäksi tarvinneet.ariko kirjoitti 08.11.2009 15:57: *OHO* Suomi-Ruotsi 2.erän jälkeen 7-0 !!! Voidaanko tämäkin peli vielä hävitä?Pe-Pe-Peter Forsberg!!
vaiski75 kirjoitti 08.11.2009 20:19:Se ei haccaa isoja Bunnyjä. Vain pieniä zity-kaneja.TehBigBunny kirjoitti 08.11.2009 20:16: Ihan aivopiaru minulta. Kaveri oli giftannut mulle tunet toiseen sarjaan ja sehän kyllä toimii sitten viksusti. Ei tämä. Poistin.Migge asialle tämmöisestä ihmisten kiusaamisesta!
TehBigBunny kirjoitti 08.11.2009 20:16: Ihan aivopiaru minulta. Kaveri oli giftannut mulle tunet toiseen sarjaan ja sehän kyllä toimii sitten viksusti. Ei tämä. Poistin.Migge asialle tämmöisestä ihmisten kiusaamisesta!
Ihan aivopiaru minulta.
Kaveri oli giftannut mulle tunet toiseen sarjaan ja sehän kyllä toimii sitten viksusti. Ei tämä. Poistin.
"Olisko tämä?":http://www.se7ensins.com/forums/xbox-360-discussion/121630-release-coniliation.html
Kiitokset ja onnittelut myös täältä päin!!!
Eilen meidän apukuskilla oli jo 4 kk "synttärit". Kovin äkkiä se aika tuntuu menevän...
Eze86 wrote 11/08/2009 @ 20:06:Niin... Näinhän se meni FM2:ssa... Kone + boxi = Kaikki lukittu auki ja rahaa niin vitusti. Hölkäsen pöläystä tämä !semod kirjoitti 08.11.2009 19:14: varokaa kaikki modatuilla boxeilla saa auki kaikki maalaukset ja disainit storefrontista ja ah:sta. pelin tiedostoja voi muokata koneelta kun sen yhdistää boxiin. näin saa myös kaikki achievmentit auki ja loputtomasti crediittejä.Linkkiä??
Modatuissa bokseissa on vaihdettu dvd-aseman firmware.
Sillä ei paljon tiedostoja muokkailla.
Pashkaa.
Samaa ihmettelin minäkin tuossa alkuillasta...