Forum - Recent Posts
Millonkas on deadline?
56.725
...mutta mä ajankin ihan omassa luokassani
villek00 kirjoitti 07.11.2009 16:36: Olen myös kuullut että Arctic Workisin eräässä tiimissä on laitettu Ferrarin moottori nissaniin :( Ja huhuna olen kuullut että Schimanski olisi saamassa tallikaverikseen Keken ja Galatain...Keijon kanssa neuvottelut kariutuivat jo alkumetreillä,puhelimesta kuului vain:"
Jos sarjaa ajetaan vielä tämän vuoden puolella, niin olen mukana ehdottomasti! Ensi vuoden alussa joudun vaihtamaan ajohaalarin maastopukuun, enkä enää siloin pääse osallistumaan.
Ajetaanpas rallisprinttiä jos porukkaa löytyy.
Tarkoitus olisi ajaa kisoja n.2xkk tiistaisin tai torstaisin n.21.00 jotta mahdollisimman moni pääsisi mukaan.
Radat point-to-point pätkiä jotka julkaistaan kisapäivänä (rata arvotaan) näin siitä syystä jottei kukaan harjottelisi pätkää etukäteen! :)
Kun rata päätetään ennen kisan alkua, jokainen lobby SAA ajaa radan ajolinjojen kanssa harjoituksena.
Autot:
Kaksi luokkaa
-B500 johon ainoastaan etu ja takavetoja
-A600 ainostaan nelivedot
Rajoitukset:
-Ei Race renkaita
Lobbyt:
-B-luokkalaiset omissa lobbyissä ja A-luokkalaiset omissa.
-Yksi henkilö voi ajaa vain yhdessä luokassa koska kaikki lobbyt pyritään ajamaan samaan aikaan.
Lisäilen pisteytykset,lopuuliset säännöt ja muut myöhemmin tähän.
Alustava ilmottautuminen alkaa nyt!
Olen myös kuullut että Arctic Workisin eräässä tiimissä on laitettu Ferrarin moottori nissaniin :(
Ja huhuna olen kuullut että Schimanski olisi saamassa tallikaverikseen Keken ja Galatain...
Runkkari ei osalistu koska se on menossa mukaan Pig Brothelliin, vai mikä se oli.
Skimanskin työpajalla koitetaan tunkea Bentleytä 370Z:n kuoriin.
Kauden radat on kuullema, Nürburgring A, B, C, D ja finaalina koko rata.
TEAM
Ellen nyt ihan väärin muista, niin saatoin Herra Killille tuolla Digiexpossa vähäsen vihjasta FRC:stä. :D
warcryFIN kirjoitti 07.11.2009 15:14:Soot liia nopee. Ei voijja hävitä omillu junnuille :/ Eli vaatimuksiin kuuluu myös 'maltillinen' vauhti :D ( ei kuulu )TehBigBunny kirjoitti 07.11.2009 14:44: ---- __// Laita YV:tä tulemaan jos kiinnostaa.__saanko mä maalata ison arskan konepeltiin jos tuun teiän junioriks? Ville ei anna mun tehdä sitä omaan autoon... ilkeä ville... :(
TehBigBunny kirjoitti 07.11.2009 14:44: *TARJOUS:* Liity __NYT__
*TARJOUS:*
Liity __NYT__
Northg7 wrote 11/07/2009 @ 14:07:Saako replikalla osallistua?Killi kirjoitti 07.11.2009 10:32: Käyttäisin niitä kuvakollaasissa eräässä Xbox-tapahtumassa piakkoin.Millaisesta tapahtumasta on kysymys? Ilmeisesti tekijänoikeuksiakin on mietitty.. ;)
Killi kirjoitti 07.11.2009 10:32: Käyttäisin niitä kuvakollaasissa eräässä Xbox-tapahtumassa piakkoin.Millaisesta tapahtumasta on kysymys? Ilmeisesti tekijänoikeuksiakin on mietitty.. ;)
Mikkisetti on jo. Se menee vaan toistepäin, mä kuuntelen isot korvat höröllä kun muut karjuu mulle että alta pois pösilö =)
Nyt näyttää pahasti siltä että jos en ryyppää tänään niin viimeksi tammikuussa olin ilman alkoholia koko viikonlopun viitti täs tilas juoda :d
Kai sitä jotain voisi sutia...
TehBigBunny kirjoitti 07.11.2009 11:55:Joo, huomasin nyt.atomimato kirjoitti 07.11.2009 11:48: "Tossa":http://www.forzaracingclub.com/fi/my/photos/10286Kun laitat linkkejä kuviin sun pitää ottaa sieltä välistä to /my/ pois.
Team Gore
#87 Alchemist FI
atomimato kirjoitti 07.11.2009 11:48: "Tossa":http://www.forzaracingclub.com/fi/my/photos/10286Kun laitat linkkejä kuviin sun pitää ottaa sieltä välistä to /my/ pois.
Capo26RS kirjoitti 07.11.2009 11:46: Ottaisin numeron 26.Kyä!!! Sieltä se tuli! Sitten ei muuta kun mikki-setin ostoon jos ei jo löydy, että osaat varotella hitaampia ohituksissa ;)