Forum - Recent Posts
Koeviikko.....
Ihan vaan vinkiks "Pertsa 2v";lle vois joku kertoo että jos itellä on YLI 30 vuotta vanhan moponrähjä niin ei bal paranis tulla vinkuu...
Nimittäin "aitojen Hondien" valmistus lopetettiin jo ajat sitten, ne tehdään nykyään Honley nimellä, lisenssillä jossain "ambomaassa"
jimmykojootti wrote: On se perkele kun ei nuoriso osaa käyttäytyä kun puhutaan esim. niinkin todelllisesta asiasta kun kaupankäynnistä. Olen itsekkin osa nuorisoa, mutta sentään jokseenkin yritän käyttäytyä netissä.. Eli myyn "mopoani":http://www.nettimoto.com/masai/db/1506218 netissä. Pertsa ***** kysyi: ? Vaihto "Honda Monkey (1980)":http://www.nettimoto.com/honda/monkey/1508192 Tommi **** vastasi: Jaa, eipä oikeen päikseen kiinnosta. Tämän jälkeen poju tulee itkemään sähköpostiin: Pertsa 9v: Sulta väliä. sun masais on ylihinnoitettu ja vakiovanteilla vieläki.. Minä: Hehe, toiset vanteet tulee mukaan ;) Ja taitaapa pojalla olla muutenki suuri suu ja internet p***s. Minua tässä naurattaa se, että jos sanotaan "ei", niin se perkele on "EI". Sen jälkeen ei tulla itkemään kuinka paska se mopo on tai ei ole.. Autokauppoja olen myöskin harrastanut nyt parisen vuotta tuolla nettiautossa, eikä oo koskaan tullu tuommosta käytöstä vastaan. EMMEi helevetti nyt sentään, "aito Honda" ja tosiaan skyteamin kone kiinni ja muutenki aikalailla reivun näkönen, kyllä se sen Monkey on ylihinnoteltu tälläkertaa... Tuosta skyteamin koneesta, on se kyllä aika pirtiä tapaus, kaveri on rakennellu vähä usiammanki mankin, laitto yhteen USD-keulan, pidennetyn takahaarukan, skyteamin 110cc koneen, hifisteli viä lisää ja laitto öljynlauhduttimen.
On se muuten mukava nähdä ettei noiden rahakkaiden tarvii viettää luppo aikaa, vaan saavat päivät mukavasti kulumaan.
^Lauantaina näky menevän puolen päivän aikaan tumma Continentaali Muhoksen suuntaan ku oltiin menossa Kajaaniin Backwoods Cruisingiin. Ei tosin tainnu olla avomalli.
PBR-Pappa Betalar Racing
#55 Rusty McSteele
Auto: Ukkoslintu
Tälleen omalla tiimillä tuun niin saadaan enemmän erilaisia autoja lähtöviivalle.
Avo bentli ajeli yks päivä tossa Oulun keskustas, Skimmy ois kussu hunajata.
Näkyshän noita eksotikkeja tänää jos minkälaista, omat suosikkini kuvistani
ja luulin näkeväni jo pottaen irl:ssä koska huomioliiveillä heiluva kuvaaja astus vielä punasee säxää, mutta eipä ollu wiiksiä etuhelmassa :/
ja luulin näkeväni jo pottaen irl:ssä koska huomioliiveillä heiluva kuvaaja astus vielä punasee säxää, mutta eipä ollu wiiksiä etuhelmassa :/
On se perkele kun ei nuoriso osaa käyttäytyä kun puhutaan esim. niinkin todelllisesta asiasta kun kaupankäynnistä. Olen itsekkin osa nuorisoa, mutta sentään jokseenkin yritän käyttäytyä netissä..
Eli myyn "mopoani":http://www.nettimoto.com/masai/db/1506218 netissä.
Pertsa ***** kysyi: ? Vaihto "Honda Monkey (1980)":http://www.nettimoto.com/honda/monkey/1508192
Tommi **** vastasi: Jaa, eipä oikeen päikseen kiinnosta.
Tämän jälkeen poju tulee itkemään sähköpostiin:
Pertsa 9v: Sulta väliä. sun masais on ylihinnoitettu ja vakiovanteilla vieläki..
Minä: Hehe, toiset vanteet tulee mukaan ;) Ja taitaapa pojalla olla muutenki suuri suu ja internet p***s.
Minua tässä naurattaa se, että jos sanotaan "ei", niin se perkele on "EI". Sen jälkeen ei tulla itkemään kuinka paska se mopo on tai ei ole.. Autokauppoja olen myöskin harrastanut nyt parisen vuotta tuolla nettiautossa, eikä oo koskaan tullu tuommosta käytöstä vastaan.
EMM
Ferrari TestaRossa ja Mercedes Benz SLS. Nomnom
Mie näin vaan kaksi 458:sia ja ehkä yhden Carrera GT:n.
Oli joo cumballia, komeita autoja ja ennenkaikkea ne ÄÄNET. Persaukisten huvittelua sanon mä ja jatkan corollalla ajamista :D
Ferrari F430.
Kyseessä on Dartz Kombat
↑ Kuopion St1?
Noh, asuis ite Helsinkiä lähempänä nii olisin kans käyny vilkasemassa kyseisiä kuljettimia.
E: Hetkinen, vai olikos tämä nyt sitä Gumball 3000:sta.
Sveitsi tuntu ainoalta joukkueelta joka pelasi erittäin fyysistä jääkiekkoa ja Ruotsi tuntui olevan ainoa joka sitten finaalissa alkoi vastaamaan herättyään peliin. Olisin odottanut Suomeltakin vähän enemmän fyysisyyttä.
Tänään bongattu: Ferrari 599, McLAren MP4-12C, Koenigsegg CCXR, Lamborghini Aventador ja Gallardoja, Mersu SLS AMG:tä, Nissan 370Z Nismoja, kymmenisen Ferrari 458 Italiaa, Nissan GT-R, Aston Martineja, Porsche 911:siä ja muuta mukavaa Kampissa. Ei varmaan tarvi arvailla mistä oli kyse :)
Olisiko vastustajan pelaajilta loppunut kunto.
Olisi se Sveitsin voitto ollut kyllä hieno juttu. Ruotsin loistava viisikkopeli ja sveitsiläisten pieni kisaväsymys nin tuossa tulos. Ilman Sedinejä olisi ollut reilumpaa ...
^*Mutinaa ja jupinaa*^