Forum - Recent Posts
Mä vähän veikkaan, että tää peli ei enää tartte omaa ketjua..
Eiköhän tästä voi alkaa keskustelemaan ihan yleisellä tasolla..???
siellä oli vasta 350 viestiä en kirjoita tänne mitään
Jatketaan keskustelua täällä, kun vanha ketju on niin pitkä ja pelin julkaisu on jo ihan ovella. Kännykkä ei myöskään kestä noin pitkiä ketjuja. Huomenna pitäisi saada peli ja heti, kun pääsee lomilta, olut tölkki käteen... ai niin sekä peli pyörimään. Hirvee kovalevyn siivoaminen ja pelin asentaminen, sekä dlc:n lataaminen. Eka auto on todennäköisesti, joku vanha jenkki. Mikäs on muuten pelin alkuraha ja onko sillä summalla paljon valinnanvaraa?
^Sielläkin on jo julkkaribileet menossa selvästi kun typottaa :) Olkaa varovaisia niiden näppäimien kanssa :) Jos ajatte, ette näpytä.
IL3 kirjoitti 22.10.2009 15:02: Kyllä se aina sykähdyttää :D+1. Hyvin nuo kääntää päät :) E: Ruskeasuota taitaa olla, vaikkei sillä niin väliä :p
RaabForRehab wrote 10/22/2009 @ 14:34: Jep jep.. Eivät myyneet VPD:stä. Se on kuulemma postilla tilaajan etu, että saa ennakkoon. VAIKKAKIN ennen tuli aina viesti tai soitto että saapi tulla hakemaan..siis päivää ennen julkasua. Sanoivat, että nykyään julkaisijat seuraavat aika tarkkaan ja pitävät kiinni tuosta julkaisupäivästä. Soitin, en käynyt siis. Siellä se LE odottelee ovien avaamista, niin saa huomenna hakea pois. Toisaalta, tänään en ois kerenny ees pelaamaan kun tunnin verran muutenkaan. Huomenna sitten lonkeroa ja tiukkaa careerin tahkomista että saapi crediittiä!!!Mulle tuli just toi tekstari, että LE:ni odottaa tankattuna, pestynä ja akut ladattuina hakemistaan huomisesta kello 10.00 eteenpäin. Urakka vaarassa kusta (siis töissä) niin huomenna luultavasti piiiiiiitkä päivä edessä, toivotaan että VPD vielä auki kun oon kotimatkalla. Tosin en huomenna sitä kuitenkaan pääse vielä pelaamaan..
Northg7 wrote 10/22/2009 @ 11:35: Skyline R32 GT-R, sellainen metalliharmaa, Itä-Pasila.Samanlaisen bongasin 1-2 viikkoa sitten Pitäjänmäen ja Hartwall-areenan välistä (en tiedä alueen nimeä, sinne rakennettiin jokunen hetki sitten se ison risteyksen alikulku). Kyllä se aina sykähdyttää :D Eilen bongasin R34 GT-T:n läheltä Järvenpäätä noin kello 06.55. Oli suht pimeää, mutta keula ja takavalot tunnistin. Eikä ollu niiin pullea, kuin voimakkaampi siskonsa, joten siksi epäilen kyseessä olleen GT-T. Nyt yritän lähinnä bongailla EP3 2004-2005 Type R:iä, kun "jostain syystä" ne kummasti nyt kiinnostaa :D Ei ole vielä näkynyt (parin viikon sisällä) yhtään kappaletta, vaikka niitä silloin joskus tuli vastaan lähes yhtenään. Ja ei, en aio mennä pyydystämään niitä Pe-La iltoina Tikkurilaan :)
69 Avo isolohko vette sivuputkilla. Vois vaikka ottaa. Oulu, keskusta.
Jep jep.. Eivät myyneet VPD:stä. Se on kuulemma postilla tilaajan etu, että saa ennakkoon. VAIKKAKIN ennen tuli aina viesti tai soitto että saapi tulla hakemaan..siis päivää ennen julkasua.
Sanoivat, että nykyään julkaisijat seuraavat aika tarkkaan ja pitävät kiinni tuosta julkaisupäivästä. Soitin, en käynyt siis. Siellä se LE odottelee ovien avaamista, niin saa huomenna hakea pois.
Toisaalta, tänään en ois kerenny ees pelaamaan kun tunnin verran muutenkaan.
Huomenna sitten lonkeroa ja tiukkaa careerin tahkomista että saapi crediittiä!!!
ariko wrote 10/22/2009 @ 11:49: Tilauspäivä: 2009-09-07 10:45:22 Maksettu (2009-09-07 10:46:17) Maksettu, lähetetty (*2009-10-22 13:08:06*) Postilaatikossa (*2009-10-22 13:05:00*) Posti-Pate on sairaan nopeeTaisi mennä rikki Suomen postitus ennätys.
Schimanski76 kirjoitti 22.10.2009 14:05:Ok. mä ostan sen my horse and me 2 kanssa niin voidaan pelata sitä vkl livessä ku jätkät pelaa forzaa :D Kylläpäs poikia sitten vituttaa!AJfin kirjoitti 22.10.2009 13:57:1-luokassa tänään lähtenyt eli jos posti ei kuse hommaa,niin 99,9% varmuudella on perillä huomenna. Jos ei ole,niin menen pelikauppaan,ostan My horse and me 2-pelin ja pelaan sitä tyytyväisenä maanantaihin asti. Putkeen.Schimanski76 kirjoitti 22.10.2009 11:31: 22.10.2009 Postitettu 21.10.2009 Lähetetty On se jännä. Luulin,notta nuo voisivat olla sama asia,mutta eipä näyttänyt olevan. Huomiselle menee. Kärvistely jatkuu.Vitun, vittu mulla sama homma. Pitäs tulla 1-2arkipäivässä eli mun tuurilla se menee maanataihin ku kusti ei polje lauantaina. Jos se saatanan peli ei kerkee huomiseksi tänne niin pää levee!!
AJfin kirjoitti 22.10.2009 13:57:1-luokassa tänään lähtenyt eli jos posti ei kuse hommaa,niin 99,9% varmuudella on perillä huomenna. Jos ei ole,niin menen pelikauppaan,ostan My horse and me 2-pelin ja pelaan sitä tyytyväisenä maanantaihin asti. Putkeen.Schimanski76 kirjoitti 22.10.2009 11:31: 22.10.2009 Postitettu 21.10.2009 Lähetetty On se jännä. Luulin,notta nuo voisivat olla sama asia,mutta eipä näyttänyt olevan. Huomiselle menee. Kärvistely jatkuu.Vitun, vittu mulla sama homma. Pitäs tulla 1-2arkipäivässä eli mun tuurilla se menee maanataihin ku kusti ei polje lauantaina. Jos se saatanan peli ei kerkee huomiseksi tänne niin pää levee!!
2,1m ja näyttönä on 42" Philipsin LCD.
Schimanski76 kirjoitti 22.10.2009 11:31: 22.10.2009 Postitettu 21.10.2009 Lähetetty On se jännä. Luulin,notta nuo voisivat olla sama asia,mutta eipä näyttänyt olevan. Huomiselle menee. Kärvistely jatkuu.Vitun, vittu mulla sama homma. Pitäs tulla 1-2arkipäivässä eli mun tuurilla se menee maanataihin ku kusti ei polje lauantaina. Jos se saatanan peli ei kerkee huomiseksi tänne niin pää levee!!
Kuka nyt limitediä haluiskaa :(
Ei taijja prismasta saada limitediä.
Pottae kirjoitti 22.10.2009 12:59: Tänään klo 04.00 pystytän teltan Prisman ovien eteen. Heti aamulla kahdeksalta ryntään hyllyille. Jos ei ole vieläkään, niin ostan sitten Shiftin..Oh, that's hardcore :o
Tänään klo 04.00 pystytän teltan Prisman ovien eteen. Heti aamulla kahdeksalta ryntään hyllyille. Jos ei ole vieläkään, niin ostan sitten Shiftin..
Itsellä vasta huomenna peli :D Mutta avaan kuorsita vasta sunnuntaina :D