Forum - Recent Posts
Vortsa nyt myynnissä gigantissa. Kuulemma ollu jo hyllyillä...
:D
Tää on varmaan tää possuflunssa nyt frc:lläkin :) Kiitos.
e:typoo
northin painostuksesta vaihdoin avatarin.. nipsu joutui väistymään (painakaa Ctrl + F5 jos ei näy uusi)
TeroKortelainen kirjoitti 19.10.2009 19:46: Kiitokset MikkiSoftalle hienosta tuotteesta nimeltä "Data Migration Kit", jolla ei saa aikaiseksi muuta kuin käyttäjälle migreenin. En minä sitä ihan noin ymmärtänyt tilausvaiheessa. Noh, onneksi tämän päänsäryn saa ihan ilmaiseksi...Jaahas, täällä on toinenkin joka joutuu kärsimään tästä pirullisesta vaivasta. Itse olen siitä onnekas, että edellisestä migreenistä on jo 2,5 vuotta. :)
Pasilan tk.2 juuri tilattu. Postia odotellessa.
Kiitokset MikkiSoftalle hienosta tuotteesta nimeltä "Data Migration Kit", jolla ei saa aikaiseksi muuta kuin käyttäjälle migreenin. En minä sitä ihan noin ymmärtänyt tilausvaiheessa. Noh, onneksi tämän päänsäryn saa ihan ilmaiseksi...
Eli ongelma on seuraavanlainen: yrityksenä on siis siirtää vanhan 20 gigan kovalevyn sisälmykset Eliten 120 gigaiselle ja olen mielestäni toiminut ohjeen mukaisessa järjestyksessä. Kun isken softalevyn Boksiin, kone raksuttaa epämiellyttävän kuuloisesti hetken aikaa ja sitten "My Xbox"-kohdassa lukee vain "Open Tray", vaikka pitäisi päästä seuraamaan ruudulta jatko-ohjeita.
Jos jollakulla on hyviä vinkkejä, miten datat saisi siirrettyä ilman muistikortin hankintaa suhteellisen kivuttomasti, niin kiitollisena otan vinkit vastaan YV:nä tahi sitten tänne foorumille, jos muillakin joskus tulee samaa ongelmaa vastaan.
Kohta lähtee Xbox lopullisesti tästä taloudesta kun mikään ei tuon kanssa toimi kunnolla...
Lueskelin tuossa nostalgiafiiliksissä vanhoja sm-sarjan perustamisketjuja ja täytyy sanoa, että kyllä nää sarjat ja kisat ihan kivasti on lähteneet käyntiin, nimenomaan sillä 'epävirallisella' tavallaan. Ja se, että miten ollaan porukassa saatu hommat kuitenkin joka kausi jollain tapaa pyörimään. Ruatolle isot kiitokset alkuunlaittamisesta.
Itse mm. olen joskus tässä aikaa sitten ollut kans FIGMAan yhteydessä ja kysäissyt puhelimitse johtoportaalta, josko tästä saisi oikeasti SM-sarjan kisat pystyyn, mutta vähän nihkeää oli niin sanotusti, muttei kyllä mahdotontakaan. Toivotettiin FIGMAsta onnea tälle saralle.
Some day...
Jotain tuolla Turn 10:n twitter-sivuilla puhuttiin, että peli julkaistiin Jaappanissa jo tänään. Britit hehkuttaa, että peli tulisi postin kautta jo keskiviikoksi. Mahtaa jenkkejä ketuttaa.
Voishan sitä tulla !
Finski fani kirjoitti 19.10.2009 17:09:Se kyllä lienee hiukan nopeampi kuin Vista. Muistan nähneeni muutaman testin. Ero oli mitätön.villek00 kirjoitti 19.10.2009 16:37: Windows 7 testailu menossa tässä.. vaikuttaa paremmalta kuin xp ja vista.. hmm.. siirtyiskö käyttää vaan tätä..Hauska fakta seiskasta: Se on jopa 30% hitaampi kuin vista kun siinä alkaa käyttää yhtä paljon ohjelmia kuin vistassa normaalisti käytetään... Tällaista tietoa siis sain ns. nörtti kaverilta.
--
villek00 kirjoitti 19.10.2009 16:37: Windows 7 testailu menossa tässä.. vaikuttaa paremmalta kuin xp ja vista.. hmm.. siirtyiskö käyttää vaan tätä..Hauska fakta seiskasta: Se on jopa 30% hitaampi kuin vista kun siinä alkaa käyttää yhtä paljon ohjelmia kuin vistassa normaalisti käytetään... Tällaista tietoa siis sain ns. nörtti kaverilta.
Ai se olikin Ville, eikä Nipsu. :D
e. Joo, back to the army
villek00 wrote 10/19/2009 @ 16:37: Windows 7 testailu menossa tässä.. vaikuttaa paremmalta kuin xp ja vista.. hmm.. siirtyiskö käyttää vaan tätä..XP:tä parempi ei mielestäni ole, mutta Vistanhan voittaa jopa Vinkku 95 !
Se oli sitten 55, vaikka ei sillä niin väliä ole tällä hetkellä.
Windows 7 testailu menossa tässä.. vaikuttaa paremmalta kuin xp ja vista.. hmm.. siirtyiskö käyttää vaan tätä..
Naureskelin tossa itsekseni noita uusimpia kommentteja.
Kalsarikännit ja poikittai o/ Aaperi001:n kuva 23 min sitten | Miqqe jotain niin hienoa
teemu1337 wrote 10/19/2009 @ 16:14:Larppinen!!Mudinski kirjoitti 19.10.2009 15:49: 7193 kuvaa FRC:ssä ! Voipi olla että laskin väärin :D Ei ole laskinta lähettyvillä joten päässä vedettiin...Ei ollenkaan huonosti laskettu sillä niitä on tasan 7193. 8k kuvaa rikki ennen kolmosta!!!1!!1
Mudinski kirjoitti 19.10.2009 15:49: 7193 kuvaa FRC:ssä ! Voipi olla että laskin väärin :D Ei ole laskinta lähettyvillä joten päässä vedettiin...Ei ollenkaan huonosti laskettu sillä niitä on tasan 7193. 8k kuvaa rikki ennen kolmosta!!!1!!1
7193 kuvaa FRC:ssä !
Voipi olla että laskin väärin :D Ei ole laskinta lähettyvillä joten päässä vedettiin...