Forum - Recent Posts
Alkaa pienesti riipimään tuo tämän hetkinen autolista.
Uusia mielenkiintoisia autoja on vain kourallinen, muut uudet onkin sitten Pizza-autot, Outrunin punaiset ja Amerikan äitin kauppakassit.
Miten paljon on uudistettu autoihin asennettavia osia, onko ne kaikki samat kuin FM2.ssa ja pari uutta "jotain jännää" takaspoileria?
Mutta hei: Miten hienoa onkaan maalata R3 luokan autosta Drifteri ja sitten ajella kisoja sillä, mutta saattaa olla hankala harrastaa doriftoo 285 leveillä slickseillä.
Mä vedän herneen nenään nyt ja varaan kaljarahat tuleviin DLC-paketteihin, sillä sieltähän ne parhaat autot tulee..
Kauden Rookie-kuljettajaksi voisi valita Shimmy-sedän mutta se on liian vanha joten
*Kauden 5 Tulokaskuljettaja on ...
Kaijanen !*
Meniskö ne sit aakkosien mukaan varausjärjestys jos ei osallistunut 5. kaudelle? Joku deadline ilmoittautumiselle uudelle kaudelle. Pvm:n tultua ilmoittautuneet, vielä numeroa vaille olevat, valitsevat kisanrot aakkosjärjestyksessä.. Vaikka.. Ajatus.. Yksi..
Mikäli näitä numeroita ajatellaan foorumin ikikisanumeroiksi, niin nyt varattavat numerot pitää kait sit syöttää moderoijan tms. toimesta uuteen foorumiin ennen kuin ikinumeron valinta tulee täysin vapaaksi kaikille. Sitten taas edelleen toivottavasti järjestelmä ilmoittaa toiselle dudelle "sorry numero on jo käytössä, valitse toinen"..
Varaus: 93/093
Ajan numerolla 76 ellei kukaan edellä oleva valitse sitä.
I Rabbit X3 FIN kirjoitti 05.10.2009 16:45: Jes! 32Se on sun varausnumero :D
Miqqe kirjoitti 05.10.2009 16:49: [b]MULLE ON IHA VITUN SAMA MILL
[b]MULLE ON IHA VITUN SAMA MILL
Jes! 32
Valitsen numeron 935, koska kyseinen auto ja varsinkin sen Moby Dick versio on jotenkin niin jotain suurta. 911 ois liian kesy numero, koska se on liian kulunut.
Tää ketju menee, tai meni jo ihan vituiks kun jengi rupes huutelemaan..
Finski fani kirjoitti 05.10.2009 14:13: 101 minulle, ellei joku sitä ennen mua ota. Miks en oo edes listassa ;_;Kun et ajanut SM-sarjaa viime kaurella.
"Tämmönen":http://www.youtube.com/watch?v=DM2177pHMT0 hieno biisi :P
101 minulle, ellei joku sitä ennen mua ota. Miks en oo edes listassa ;_;
Sain vihdoinkin kunnon työvaatteet!!! Kurahousut henkeseleillä ja sadetakin :D ei tarvi tulla enään märkänä kotio töistä :)
Koska mä saan alottaa, niin tästä tulee kyllä vaikeaa. 007 ois toki ihan kiva numero, villek00 toki repis pelihuosunsa. Toki taas 313 ois omalta osaltaan hauska, Bunny ei ehkä tykkäis. Hyviä ehdotuksia pojat, täytyy vielä tovi miettiä.
Minulle 88, jos sopii, jos kukaan muu ei ota mua ennen. Ja eihän niin ilkeää ihmistä voi olla. Ei voi.
RaabForRehab kirjoitti 05.10.2009 10:39: Nyt loppuu paskan jauhaminen ja porukka alkaa valittemaan niitä numeroita!!! :DMä ostan vokaalin !
Nyt loppuu paskan jauhaminen ja porukka alkaa valittemaan niitä numeroita!!! :D
You