Forum - Recent Posts
Siinäs näette.
Mulla on kyllä päinvastaset mietteet tän päivän session jälkeen.
Kun alkaa tosissaan yrittämään nopeita aikoja, niin auto karkaa aika helposti käsistä. Ajan siis ilman mitään apuja ja käytän kytkintä. Yksikään auto ei mene kun raiteilla, Mini tuntuu melkein vaikeimmalta autolta ajaa :D
Ajaminen tuntuu kokoajan paremmalta mitä enemmän ajaa. En ole pettynyt demoon ollenkaan.. Odotukset tän pelin suhteen kanssa on tietty aika kovat, niin en yhtään ihmettele, että osa porukasta on vähän pettynyt. FM2 on helvetin hyvä peli, siitä on vaikea parantaa. Demon perusteella T10 on onnistunut edes hiukan..UGH!
Olen edelleen sitä mieltä että demon "vääryydestä" valitetaan siksi että tuntuma on erilainen kuin se mihin Forza 2:ssa on totuttu, ei siksi että tuntuma on huono. Ajakaa sitä pidemmän aikaa hotlap-moodissa ja painakaa niitä autoja kunnolla, varsinkin porssea joka on demon autoista ainoa äkäisempi vehje.
Suurin itku tuntuu liittyvän siihen kun perä ei irtoa. Noh, evo ja volkkari on nelivetoja, mini on kippo ja california ei vakiokunnossa todellakaan ole mikään driftisilvia vaan 1600-kiloinen bulevardikruiseri. Porsse ei olekaan enää niin lempeä; jos ette joudu varomaan kaasua, ette aja tarpeeksi lujaa. Ja kokeilkaa antaa vähän kahvaa, antaa hetken auton kääntyä luisuun ja sitten säädeltyä kaasua perään... eipä oo driftaus helppoa mutta mielestäni todella hauskaa.
Minä väitän suoraan että Forza 2:n yliherkkä luistelu on väärin ja tämä uusi on oikein :D ja arcade-pelit on edelleen jossain ihan muualla.
Se oli Gran turismo nelosessakin kiva kun sai valita mitkä renkaat seuraavaksi ja kuinka paljon bensaa tankkiin.No ehkä joskus.Tämä on Forza 2 mutta paremmilla grafiikoilla ja muilla.
I Rabbit X3 FIN kirjoitti 28.09.2009 20:24: Demosta on jäänyt kuiva ja paska maku.Ois voinut olla vaikka kaksi rataa.Ei tota yhtä jaksa koko aikaa.Eikä hotläpätä.Varikko toivottavasti korjaantuu täys versioon eli tulee toimiva varikko.Porukkaa häärisi siinä ympärillä.Sekin harmittaa kun ei tuu sadetta tässä.Täys versio on varmasti parempi koska demot on aina kokeilua.Ei sitä sadetta tule, se on ollut selvä jo vaikka kuinka pitkään. Miksi ne keskittäisi voimavaroja jonkun kälysen varikkoanimaation tekoon kun sen ajan voi tehdä autoja/ratoja...
Demosta on jäänyt kuiva ja paska maku.Ois voinut olla vaikka kaksi rataa.Ei tota yhtä jaksa koko aikaa.Eikä hotläpätä.Varikko toivottavasti korjaantuu täys versioon eli tulee toimiva varikko.Porukkaa häärisi siinä ympärillä.Sekin harmittaa kun ei tuu sadetta tässä.Täys versio on varmasti parempi koska demot on aina kokeilua.
hookkis112 kirjoitti 28.09.2009 19:41: Toisinsanoen tapilla ei ole mitään saumaa pysyä radalla edes tässä demossa ;)Mä ainakin tykkään ihan kympillä tästä!No autot menee niinku kiskoilla... ei luista mitää.. yms.. pysyy LIIANKI HELPOSTI radalla :p
Monta laatikkoa tulloo rikottua kun kytkimen kanssa luistuttelua reenaa :--)
"Ooh Snap!":http://www.youtube.com/watch?v=gnX2iosAUxo
Toisinsanoen tapilla ei ole mitään saumaa pysyä radalla edes tässä demossa ;)Mä ainakin tykkään ihan kympillä tästä!
greizer kirjoitti 28.09.2009 19:23:niimpä..jatkan kakkosen pelaamista jos se TODELLA jää noin kamalaksi!tappileipa kirjoitti 28.09.2009 17:59: kauheeta arcadepaskaa tuo demo..toivottavasti kokoversio on iha erilaine!:OSitä toivon minäkin! Tuntuu kyllä valitettavasti siltä että peliä on menty helpottamaan liian paljon massapelaajia varten. Todella sääli:(
" Väärä reikä ":http://www.youtube.com/watch?v=bZ21oiBbtSE
Ite repeilin tolle aika pahasti.. :D
tappileipa kirjoitti 28.09.2009 17:59: kauheeta arcadepaskaa tuo demo..toivottavasti kokoversio on iha erilaine!:OSitä toivon minäkin! Tuntuu kyllä valitettavasti siltä että peliä on menty helpottamaan liian paljon massapelaajia varten. Todella sääli:(
Hyvältä näyttää ettei ainakaan tule kilpailija pulaa!
vähä typerää ruveta silleen häiritteen munmielestä..
28.09.2009 18:52 joku lapsellinen kakara soitti mulle ja märisi FRC:stä mutta E.V.V.V.K koko sivu enää eikä ole ikinä kiinostanutkaan
28.09.2009 18:53 mulla ei edes ole kuvia siellä koska se sivu on täynä paskaa
28.09.2009 19:11 ja taas turha soittaa mä en vastaa
Näin Irc-Galleriassa :D Juoppo89 on siis Hakopoika.
Kuka tunnustaa? Kuka on selvittänyt Hakopojan henkilöllisuuden ja soittanut hänelle?? :D
kauheeta arcadepaskaa tuo demo..toivottavasti kokoversio on iha erilaine!:O
Sitä nyt on melko turha ruveta spekuloimaan. Toki on hyvin mahdollista, että demo ei olisi uusinta versiota.
Northg7 kirjoitti 28.09.2009 17:03: Pari havaintoa tekoälystä: Eivät anna tietä, kun tulee iskun paikkaan ohitukseen. Noh, millainen tekoälypä nyt antaisikaan. Vasemmalle kirraavassa neulansilmässä, alamäen alla jarruttavat ja ajavat linjan melko eri tavalla kuin itse. Siinä pääsee boteista hyvin ohitse, kuten siihen jarrutukseen tullessakin. Myös pari mutkaa ennen viimeistä ylämäkeä. Vaikeus hardilla. "Kuva 1:":http://i193.photobucket.com/albums/z116/Jiipix/SUC53698.jpg Kokeilin kolareita ja sain kolme bottia peräkäin kyljelleen jumiin loputtomiin. Piti työntää yksi niistä ajoradalle, että joku törmäsi niihin ja pääsi pyörilleen. "Kuva 2:":http://i193.photobucket.com/albums/z116/Jiipix/SUC53701.jpg Kiusasin yhtä bottia nähdäkseni miten ne reagoivat. Kuvassa botti yrittää ajaa jääräpäisesti lävitseni. Itsellä vain jarru pohjassa. Välillä se otti puolen auton mitan verran vauhtia ja törmäilee. Välillä pysähtyy laskemaan uutta toimintoa. Tilanteesta vähän riippuen juuri, osaavat peruuttaa ja vähän kääntää. Demo on vähän erilainen kuin odotin. Mutta ei voi suoraan myöskään sanoa, että olisin pettynyt. Ehkä itse pelistä saa paremmat vibat :pHyvät kuvat! Kiitos näistä ystäväni! Mutta siis, onkohan tuo demo jostain todella varhaisesta versiosta kun youtubestakin löytyy video jossa esim savut ovat paljon paremman näköiset... http://www.youtube.com/watch?v=WW8dZt6rFmk
Pari havaintoa tekoälystä:
Eivät anna tietä, kun tulee iskun paikkaan ohitukseen. Noh, millainen tekoälypä nyt antaisikaan.
Vasemmalle kirraavassa neulansilmässä, alamäen alla jarruttavat ja ajavat linjan melko eri tavalla kuin itse. Siinä pääsee boteista hyvin ohitse, kuten siihen jarrutukseen tullessakin. Myös pari mutkaa ennen viimeistä ylämäkeä. Vaikeus hardilla.
"Kuva 1:":http://i193.photobucket.com/albums/z116/Jiipix/SUC53698.jpg Kokeilin kolareita ja sain kolme bottia peräkäin kyljelleen jumiin loputtomiin. Piti työntää yksi niistä ajoradalle, että joku törmäsi niihin ja pääsi pyörilleen.
"Kuva 2:":http://i193.photobucket.com/albums/z116/Jiipix/SUC53701.jpg Kiusasin yhtä bottia nähdäkseni miten ne reagoivat. Kuvassa botti yrittää ajaa jääräpäisesti lävitseni. Itsellä vain jarru pohjassa. Välillä se otti puolen auton mitan verran vauhtia ja törmäilee. Välillä pysähtyy laskemaan uutta toimintoa. Tilanteesta vähän riippuen juuri, osaavat peruuttaa ja vähän kääntää.
Demo on vähän erilainen kuin odotin. Mutta ei voi suoraan myöskään sanoa, että olisin pettynyt. Ehkä itse pelistä saa paremmat vibat :p
Vidun viddu..
Uusi maalaus jonka ajattelin juuri hetki sitten tunkea Race Livery/Replica Paint Competition.iin, niin ei sitten onnistukkaan.. :/
Joku apina keksi että meidän tiimi on sponsorina tällä viikolla ja multa ei kysytty mitään, mä vielä niille näytän!