Forum - Recent Posts

Terror80

Terror80 08.05.2013 in Mini Cooper Cup - ideointia

Täytyypi tätä Mini kuppia vielä vähän tuunailla ja funtsailla... kyllä tästä varmaan jonkin putiikin alaisen luokan saa tai sitten ihan omansa. Pitää miettiä kisojen määrää, pituutta/kestoa, pisteiden jakoa yms. Ykstyyppi-touhuissa on oma viehätyksensä :) Miulla ois viritteillä myös ns. 1600-luokka. Voisin siitä laittaa dataa jossain vaiheessa myös, kunhan saan pari ajokkia vielä Forssan puolella testattua. Tällä hetkellä valittavana olisi 10kpl ajokkeja (joko C tai D-luokassa) ja ne voisi sitten tietyin pakollisin osin tuunata haluamallaan tavalla B500-luokkaan. Mukana olisi tasoituspainoja ja rengaskoon vaihteluita kärkikolmikolle ja sitten pari lisä PI-pojoa häntäpäälle tms. Vähän kuin WTCC mutta "mopoautoilla"... mut tästä lisää tuonnempana.
Terror80

Terror80 08.05.2013 in Ei mulla muuta

Finski fani wrote: Sain duunihaastattelun perjantaiks. Perjantaina on kanssa opinnäytetyön seminaari. Perjantaina siis on joko todella kivaa, tai todella vilttumaista. Suap nähä. Ihan jänskättää... =) EMM
Onko tuo avatar-kuvasi kenties Witchcraftin Legendin kannesta? EMM
DarkWarjo

DarkWarjo 07.05.2013 in Ei mulla muuta

Mudinski wrote: Menin ja ostin Samsung Galaxy S4:sen. Akku vikainen Samsung Galaxy S2 ois myynnissä. EMM
saat ässäkakkosesta noin 8markkaa..(löytyy siis ihan oikeesti)
TehBigBunny

TehBigBunny 07.05.2013 in Forza Racing Club suljetaan

WHO WILL THINK OF TEH KITTENS !
Mudinski

Mudinski 07.05.2013 in Ei mulla muuta

Menin ja ostin Samsung Galaxy S4:sen. Akku vikainen Samsung Galaxy S2 ois myynnissä. EMM
pokalemestari

pokalemestari 07.05.2013 in Forza Racing Club suljetaan

Karmaiseva pettymys.
villek00

villek00 07.05.2013 in Forza Racing Club suljetaan

Otsicco antoi odottaa enemmän :( EMM
Mace

Mace 07.05.2013 in Ei mulla muuta

Juuri sopivasti väsyneenä pisti kyllä "naurattamaan":http://www.youtube.com/watch?v=1o7ja00kBtY EMM
DiddFIN

DiddFIN 07.05.2013 in Forza Racing Club suljetaan

...emmää tätä vielä saanut aikaseksi, venatkaa.
Mace

Mace 07.05.2013 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Mmmm... ikinä parasta lakritsijäätelöä mitä oon syöny.. täs ei oo nimittäin tätä lakritsia säästelty.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 07.05.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Joo yllättävän laiskasti koko joukkue luisteli taikka sitten patongit on vaan kovia luistelemaan. Isoin asia joka jäi itsellä Ranska pelistä mieleen.
hulluseon

hulluseon 07.05.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Jotenkin samoilla linjoilla Loheksen kanssa. Uskon että pojilla olisi virtaa ollut paljon kovempaan suoritukseen. Pillströmmillä ainakin näytti virtaa olevan, mutta olisi niitä onnistumisia saanut tulla jo muillekkin kuin ykkösketjulle.
savulohi

savulohi 07.05.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Mie arvelen notta Suomen eilinen laiska esitys oli enemmän Jalosen neroutta kuin Suomen huonoutta. Turnaus on pitkä, 2 voittoa alla ja turha haaskata energiaa Ranskan tasoiseen vastustajaan kun voittoon riittää yksi hyvä erä. Suomihan nopeutti selvästi lähtöjä ja tempoa muutenkin toiseen erään ekan erän löyhyttelyn jälkeen, iski tarvittavat maalit ja meni 3. erässä taas energiansäästömoodiin. Jalonen ymmärtää turnauspelaamisen päälle ja pelin jälkeinen kommentti "aika heikko esitys" tms. oli miusta kotiyleisön ja -median "poispelaamista". Sanon vaan.
DonRandom

DonRandom 07.05.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

kirves wrote: Tamin palsat, pellit ja skragat on olleet muuten kisojen piristävä peräruiske. Jo aiemmissa peleissä olen pannut merkille tämän suomalaisen sutenöörityylin, mutta kyllä tänään oli paras, kun oli lahnapellit. Go Tami - Ai jai jai!
Tami FTW :)
Mace

Mace 06.05.2013 in Yleinen v*tutus topic

Macela wrote: Edellämainituista pätee omalla kohdalla 1. (+ viiden tuhannen asukkaan kaupunki, työpaikka ei oo itsestäänselvyys täällä) 4. (sais nämä kurapaskakelit ja yöpakkaset jo loppua) 5. (stressi koulusta) 10. (muitaki pikkujuttuja) Noh, terveys on omalla kohdalla kans kunnossa, ja se on tärkein.
Noh, onhan toi 4. muuttunut. Tulipa yllätyksenä että toi viimenen, eli terveyteen liittyvä sai nyt muutoksen, ei mikään kovin vakava jne, mutta todella ärsyttävä ja ei mikään itsestään paraneva. Leuat alkanu lonksumaan syödessä joku kuukaus pari sitte, aluks ilman että ite huomasin.. sitte joku siittä mainitsi.. noh jonkiajan päästä aloin itekki sen huomaamaan, yhä useammin. Ja nyt lonksuu jo pelkästään pienestä suun liikkeestä/aukasemisesta. Vielä ei tunnu kipua missään, mutta sitä odotellessa.. Ympäri nettiä luin kyseisestä asiasta ja yhtään ei helpottanu, pahensi vaa.. kuten sanottua "tieto lisää tuskaa" Saa nähdä mitä tän kans joutuu tekee sitten.
Mace

Mace 06.05.2013 in Valokuvaus

Mitää ihmeellistä, kunhan ihan kiva ilma ja nappasin odotellessani kuvan jos toisenkin. Jonkinverran oli säätövaraa, mutta pikasesti omaan makuun hyvä. !http://i5.minus.com/jgDzNuWwV1OLw.jpg! !http://i3.minus.com/jbtHPCUrGbvSrF.jpg!
hulluseon

hulluseon 06.05.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

TTJK107 wrote: Satapiikki, tarkkuutta Hulli!
Kyllä mulle yks rauhottava piikki päivässä riittää.
djrunkkari

djrunkkari 06.05.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

SVEITSI ANNA MENNÄ!
Latetzki

Latetzki 06.05.2013 in Myydään

Macela wrote: Vaihda päikseen tähän vm. 2008 Arcade -malliin. E: saat ohjaimeen paristot mukaan.
No en ole Xboxia vailla jos sellasta myyn :D Rahaan taidan vaihtaa ihan nyt. Pelejä kyllä voin myydä erikseen.
Mace

Mace 06.05.2013 in Myydään

Vaihda päikseen tähän vm. 2008 Arcade -malliin. E: saat ohjaimeen paristot mukaan.