Forum - Recent Posts
Demon pitäisi ilmestyä mahdollisesti tänään ja viimmeistään tiistaina..
E. Demoa ei ehkä sittenkään tule ennen julkaisua, jos silloinkaan..?
Peli on ollut jo aika päiviä sitten valmis ja Demoa ei haluta antaa, haiskahtaa pahalle.. ;)
"DAAAAAAMN!!!":http://twitpic.com/hk3hd
TeroKortelainen kirjoitti 12.09.2009 21:10: Enköhän minäkin hanki Eliten (ei kuitenkaan Mossea), onhan se paljon hienomman värinenkin ;) Ja tarttee yrittää tuon vanhan "tuhoamista", jos sen sitten sattumalta saisi vielä ilmaiseksi kuntoon. Ai niin, voihan sillä nytkin pelata demoja ja Trialsia :|He vaihtavat siellä levyasemankin samalla kun laittavat uuden emon sisään. Eli RRoD koneeseen vaan ja kone saksaan niin saat sellaisen takaisin jossa toimii levyasema...
Enköhän minäkin hanki Eliten (ei kuitenkaan Mossea), onhan se paljon hienomman värinenkin ;)
Ja tarttee yrittää tuon vanhan "tuhoamista", jos sen sitten sattumalta saisi vielä ilmaiseksi kuntoon.
Ai niin, voihan sillä nytkin pelata demoja ja Trialsia :|
;D Ens viikolla ostan eliten ton rikkinäisen tilalle.Takuu menny ajat sitten.Parempi ostaa uus.
TeroKortelainen kirjoitti 12.09.2009 20:50:musta tuntuu et ne testaa sen boxin ennen ku pistää takas, ja kun huomaavat sen viottuneen, luulevat että ovat itse rikkoneet, ja täten vaihtavat.. tai sitten ei :D eli hommaa itelles RROD ja koita ihmees.. jos saat uuden ni riittää ku ostat uuden kovon ;Dvaiski75 kirjoitti 12.09.2009 20:35: Tuliko 3 vuotta täyteen?Ei ole vielä 3 vuotta täynnä, about 2,5. Tuo kolmen vuoden takuu koskee käsittääkseni vain RROD:ia ja muilta osin tuolla matolaatikolla on kahden vuoden takuu. Ja aikanaan kun mulle tuli RROD, niin vain emolevy vaihdettiin ja muuten sama boksi tuli edelleen takaisin. Tai näin ainakin muistelen jostain päätelleeni... Mikä lie nykyinen toimintatapa RROD-huolloissa?!? Kahtoo nyt, jaksaako kikkailla. Muutenkin olen miettinyt uuden Boxin hankintaa, kun tuo 20 Gb:n kovalevy alkaa olemaan hiukan ahdistava...
vaiski75 kirjoitti 12.09.2009 20:35: Tuliko 3 vuotta täyteen?Ei ole vielä 3 vuotta täynnä, about 2,5. Tuo kolmen vuoden takuu koskee käsittääkseni vain RROD:ia ja muilta osin tuolla matolaatikolla on kahden vuoden takuu. Ja aikanaan kun mulle tuli RROD, niin vain emolevy vaihdettiin ja muuten sama boksi tuli edelleen takaisin. Tai näin ainakin muistelen jostain päätelleeni... Mikä lie nykyinen toimintatapa RROD-huolloissa?!? Kahtoo nyt, jaksaako kikkailla. Muutenkin olen miettinyt uuden Boxin hankintaa, kun tuo 20 Gb:n kovalevy alkaa olemaan hiukan ahdistava...
TeroKortelainen kirjoitti 12.09.2009 19:44: Jaahas, illan Forza-rymistelyn jälkeen aina luotettavan Boxin levyasema meni vituiksi. Ei onneksi syönyt levyä, ei ollut näköjään nälkä tällä kerralla. Saattaapi olla niin, että ostan uuden Boksin vasta lähempänä Forzan tuloa ja keskityn pelailemaan tuolla PS3:lla. Onneksi tuli toi hankittua, niin ei ota pannuun niin pahasti. Niin, ilmeisesti tuota lättyasemaa ei saa samaan piikkiin, jos hankkisi tauluun RROD:in... Muuten kun takuu on mennyt jo umpeen.Tuliko 3 vuotta täyteen?
Jaahas, illan Forza-rymistelyn jälkeen aina luotettavan Boxin levyasema meni vituiksi. Ei onneksi syönyt levyä, ei ollut näköjään nälkä tällä kerralla.
Saattaapi olla niin, että ostan uuden Boksin vasta lähempänä Forzan tuloa ja keskityn pelailemaan tuolla PS3:lla. Onneksi tuli toi hankittua, niin ei ota pannuun niin pahasti.
Niin, ilmeisesti tuota lättyasemaa ei saa samaan piikkiin, jos hankkisi tauluun RROD:in... Muuten kun takuu on mennyt jo umpeen.
Schimanski76 kirjoitti 12.09.2009 15:40: Ihan mukava on kolmosen intron tunnari,hieman jo pelkäsin,että joku kamala jumputus alkaa soimaan nopeasti leikatun videomössön kera. Nyt on melko rauhallinen meno,se sopii mulle. Laitettu tuollaista jaappaanialaishenkistä tunnelmaa biisiin mukaan,toimii hienosti. Tarkkaan on varmasti harkittu musat,nythän nuo menee kivasti meille länkkäreille sekä itämaan immeisille. :) Tuohan taitaa tosin soida vain siinä Introssa,saa nyt nähdä mikä helvetti pääsee valloilleen,kun näpäyttää itsensä sitten introsta päävalikkoon...Intron jälkeen Rammstein, System of a Down ja In Flames.. :)
EvoBobber kirjoitti 12.09.2009 16:11: Ei kyllä muhunkaan uponnut dirtin demo, onko ajotuntumassa eroa koko versioon? Haaveilin kyllä shiftistä, mutta jos on kerran paskaa niin sitten ostan koko rahalla Karhua. Jokos siitä on demo ulkona?Ei ole Demoa ulkona ja en kyllä tiedä onko tulossakaan. +1 Karhulle.. Onhan tuo Dirt2 aikas Arcade, mutta se on sentään pelattava..
Ei kyllä muhunkaan uponnut dirtin demo, onko ajotuntumassa eroa koko versioon? Haaveilin kyllä shiftistä, mutta jos on kerran paskaa niin sitten ostan koko rahalla Karhua. Jokos siitä on demo ulkona?
vaiski75 kirjoitti 12.09.2009 14:22: Kokeilkaa Demoa ennen ostopäätöstä tai ostakaa DIRT2, siitä sentään jäi hyvä maku suuhun..Dirt2 ei sitte sytytä mua, ei millää! Huomen kokeilee kokoversioo, syttyiskö sit. Hyvää olen minäkin siitä kuullut, mutta demokokemus = kakkaa.
Ihan mukava on kolmosen intron tunnari,hieman jo pelkäsin,että joku kamala jumputus alkaa soimaan nopeasti leikatun videomössön kera.
Nyt on melko rauhallinen meno,se sopii mulle.
Laitettu tuollaista jaappaanialaishenkistä tunnelmaa biisiin mukaan,toimii hienosti.
Tarkkaan on varmasti harkittu musat,nythän nuo menee kivasti meille länkkäreille sekä itämaan immeisille. :)
Tuohan taitaa tosin soida vain siinä Introssa,saa nyt nähdä mikä helvetti pääsee valloilleen,kun näpäyttää itsensä sitten introsta päävalikkoon...
Juuri äsken päättyi töllöstä Top Gear -jakso, jossa esiteltiin M-B CLK Blackia.
Mietin hetken, miten yhdellä sanalla kuvaisin näkemääni. Päädyin sanaan: kaunista.
"Tässä":http://www.youtube.com/watch?v=4EIdAb16Pdg kyseinen pätkä Youtubesta.
tappileipa kirjoitti 12.09.2009 14:10: koska ilmestyy18.9 Suomessa ja 10. päivä julkaistiin jo muualla ;) E. Nyt on testailtu tarpeeksi ja tuskin kosken enään koko peliin.. Peli on todella hienosti tehty kaikilta osin ja kaikki autopelien herkut on mukana, mutta ajomallinnus on todella syvältä (suatanan syvältä)! Kokeilkaa Demoa ennen ostopäätöstä tai ostakaa DIRT2, siitä sentään jäi hyvä maku suuhun..
silo-setä on jälleen kerran kuula jumissa (dementikko kun on) joku laittoi mulle linkin, jossa näytettiin uudet lobby,autonrakennus, -maalaus jne jutut. onko kellään hajua missä toi pätkä on? tyhjensin tietenkin tyhmänä sivuhistorian niin ei sitäkään kautta pätkää löydy. siinä oli joku senior designer (tms) selittämässä veuhkuissaan uusista ominaisuuksista. loppuupahan toi perkeleen autojen rakentelu, tuunaaja määrittelee rassin hinnan (ja/tai maalaaja) ja sitä vaan nappia painamalla saa rassin talliinsa. siinä oli myös että tuunaukset ja maalaukset voi arvostella, eli on helppo löytää parhaimmat maalit/tuunaukset lataajien arvostelujen perusteella.
koska ilmestyy
Zap..
Shitti parasta aikaa testin alla ja vaikuttaa yllättävän hyvältä, mitä nyt ajettavuus on OUTO.
Kokeilen vielä ratin säädöillä parantaa tuntumaa..
Hämi kiilas aika-ajoissa porukan eteen kun tuli varikolta.Se on niin runkku jätkä.