Forum - Recent Posts

IIPPONEN

IIPPONEN 06.09.2009 in Trials HD Ennätykset

Schimanski76 kirjoitti 05.09.2009 10:59: http://www.konsolifin.net/xbox/uutiset/4927/ Lisäsisältöä tulossa jippii...
Pistinkin tänään oman mapin ladattavaksi (villeltä meni hermot jo tokan estiin jälkeen xD) Itse olen kyllä läpäissyt mapin 6 minuuttiin ja 46 kaatumisella :D Ja ettei ihan offtopiciksi menis nii hillglimb meni jotaa 64m ;)
SIL0KKI

SIL0KKI 06.09.2009 in Yleinen v*tutus topic

I Rabbit X3 FIN kirjoitti 05.09.2009 15:38: Vitun perseet.Nyt se sit kaatu totaalisesti toi boxi.Ens viikon jälkeen ostamaan uus kun takuu menny aikaa sitten.
jos boxi on hajonnut ennenkin niin voimaan tulee huoltotakuu=jos edellisestä huollosta on n6 kk niin korjaavat sen ilman sen kummenpia sössötyksiä. lisäksi on virhevastuutakuu=jos boxi on asim vuoden sisään tiltannut useita kertoja, korjaavat boxin/antavat vastaavan tai uuden tilalle. kun soittaa tukeen niin ei kannata mainita ostoajasta mitään, elleivät sitä varta vasten tivaa. lisäksi ne eivät voi tietää milloin olet boxin ostanut kun sarjanumeroa ja muita tietoja udellaan, eli voit heittää hatusta jonkun ostoajan vaikka suht lähelle takuun umpeutumisaikaa. itselläni meni takuu umpeen, en sanonut onstoajasta mitään mussutin jotain että sain koneen lahjaksi äidiltäni "(tähän kohtaan takuun umpetumisajan päivämäärä)" hyvin meni läpi. toinen vaihtoehto on jos boxi on hajonnut monta kertaa pyytää uusi tai vastaava tilalle, soitat vaan tukeen ja sanot että boxi on toiminut miten sattuu koko ajan (katso jostain palstalta yleisimmät viat, aseman raksutus jne) . itse sain kakkoskikalla (ei tarttenut keksiä mitään boxi tilttasi puolen vuoden sisään 3 kertaa) uuden boxin, eli soitin tukeen kerroin tilanteen ja sanoin että olen erittäin pettynyt tähän laitteeseen pyytäisisin vastaavaa tai uutta tilalle koska tämä on rikki vähän väliä. sain uuden 4 pvän sisään :) Game Informerin suorittama kyselytutkimus osoittaa Microsoftin Xbox 360 -pelikonsolin olevan huomattavasti kilpailijoitaan herkempi vioittumaan käytössä. Tutkimuksen mukaan Xbox 360:n vikaprosentti kipuaa huikeaan 54,2:een, PlayStation 3:n jäädessä 10,6 prosenttiin ja Wiin vetäessä pisimmän korren varsin siedettävällä 6,8 prosentilla. Tutkimukseen osallistui lähes 5 000 Game Informer -lehden lukijaa. http://www.v2.fi/uutiset/pelit/8991/Yli-puolet-Xbox-360-konsoleista-viallisia/
PetuK

PetuK 06.09.2009 in Kausi 6 - FM3

TehBigBunny kirjoitti 06.09.2009 16:07: Ja muistutuksena että paras tapa vaikuttaa SM-sarjaan on liittyä managementtiin. Osa nykyisistä haluaisi varmasti jo eläkkeelle.
Jos mahdollisesti kiinnostusta olisi, niin pääseekös tuohon rinkiin kuka vain? Jopa turkulainen?
vaiski75

vaiski75 06.09.2009 in Kausi 6 - FM3

TehBigBunny kirjoitti 06.09.2009 18:14:
kirves kirjoitti 06.09.2009 18:09: Olisin melko samoilla linjoilla, kuin kaudella neljä. Samat autot kaikille pikku parannuksilla, mutta niin, ettei joudu ihmeemmin säätämään. Bunny on huhujen mukaan puskemassa managementissa ajatusta läpi, siis sellaista, että autoksi tulee Honda S2000.
Kivasti kirveen jänönkorvat heiluu ! Tavalliset korvat heiluu ! Ei ole kirveellää jänönkorvia JUMAAALAAAUTA !
Arsestaja

Arsestaja 06.09.2009 in Kausi 6 - FM3

Ei muutakun Ranget esiin ja Nyrrelle.
TehBigBunny

TehBigBunny 06.09.2009 in Kausi 6 - FM3

kirves kirjoitti 06.09.2009 18:09: Olisin melko samoilla linjoilla, kuin kaudella neljä. Samat autot kaikille pikku parannuksilla, mutta niin, ettei joudu ihmeemmin säätämään. Bunny on huhujen mukaan puskemassa managementissa ajatusta läpi, siis sellaista, että autoksi tulee Honda S2000.
Kivasti kirveen jänönkorvat heiluu ! Tavalliset korvat heiluu ! Ei ole kirveellää jänönkorvia JUMAAALAAAUTA !
Arsestaja

Arsestaja 06.09.2009 in Forza Motorsport 3 Hype

No se selviää kun peli julkaistaan.Ei noihin voi tietää vastauksia.
EvoBobber

EvoBobber 06.09.2009 in Forza Motorsport 3 Hype

TehBigBunny kirjoitti 06.09.2009 17:30:
EvoBobber kirjoitti 06.09.2009 17:10: Eipä mulla ainakaan ole auton maalausta ikinä kummemmin rajoittanut tuo 1000 layeria, lähinnä parissa ekassa replicassa kun ei vielä ihan tiennyt mitä tekee. Elkää isot miehet itkekö ennen kuin näätte pelin... Mites tuo maalareiden top-lista? Miten nyt toimitaan tuuningpajoissa, meneekö pajan myyjälle pisteet maalauksesta vai muistaako peli kuka auton on maalannut? Sama tietysti tuneissa...
Enää ei tarvitse myyjiä. Laitat vaan Storefronttiin myytävän määrän ja hinnan.
Joo, mutta jos myyn mun maalaaman auton, jossa on X:n tunet, niin meneekö tune-pisteet kanssa mun tilille vaikka en ole niihin ikinä koskenut?
EvoBobber

EvoBobber 06.09.2009 in Kausi 6 - FM3

TehBigBunny kirjoitti 06.09.2009 17:32:
EvoBobber kirjoitti 06.09.2009 17:13: Mun mielestä eka kausi oli edelleen paras sm-sarja juuri sen takia kun kaikilla oli ihan samat stockkiautot... Niin tiukkaa vääntöä ei sen jälkeen nähty.
Mun mielestä kuskitkin oli silloin tasaisempia, myrristä lukuunottamatta... taisitkin muuten ajaa Pee-divarissa ?
Saattaa toki olla näinkin... Joo peessä ajelin
Mudinski

Mudinski 06.09.2009 in Forza Motorsport 3 Hype

kurppak kirjoitti 06.09.2009 17:27: Eikö kuitenkin monipuoliset layer shapet ja uudet fontit fontit korvaisi tuon "alhaisen" layer-määrän. Ei määrälla vaan laadulla, vai miten se nyt menikään.
Näyttäisi olevan samat layer shapet kuin on FM2:ssa...
TehBigBunny

TehBigBunny 06.09.2009 in PPPP

Laitoin muutaman (vanhan) kovalevyn koneeseen kiinni ja sieltä löytyi valtavasti porrnoa. Deletoin. HAH !
TehBigBunny

EvoBobber kirjoitti 06.09.2009 17:13: Mun mielestä eka kausi oli edelleen paras sm-sarja juuri sen takia kun kaikilla oli ihan samat stockkiautot... Niin tiukkaa vääntöä ei sen jälkeen nähty.
Mun mielestä kuskitkin oli silloin tasaisempia, myrristä lukuunottamatta... taisitkin muuten ajaa Pee-divarissa ?
warcryFIN

warcryFIN 06.09.2009 in Kausi 6 - FM3

Mudinski kirjoitti 06.09.2009 16:52:
TehBigBunny kirjoitti 06.09.2009 15:59: Hondat oli samat kaikille. (Kausi 4)
Juu olin kirjoittanut vähän epäselvästi asiani. Tarkoitin sellaisia autoja joita EI löytynyt FM2:ssa. *Esim: Toyota Yaris* :D
Luulin että puhuttiin autoista...
TehBigBunny

TehBigBunny 06.09.2009 in Forza Motorsport 3 Hype

EvoBobber kirjoitti 06.09.2009 17:10: Eipä mulla ainakaan ole auton maalausta ikinä kummemmin rajoittanut tuo 1000 layeria, lähinnä parissa ekassa replicassa kun ei vielä ihan tiennyt mitä tekee. Elkää isot miehet itkekö ennen kuin näätte pelin... Mites tuo maalareiden top-lista? Miten nyt toimitaan tuuningpajoissa, meneekö pajan myyjälle pisteet maalauksesta vai muistaako peli kuka auton on maalannut? Sama tietysti tuneissa...
Enää ei tarvitse myyjiä. Laitat vaan Storefronttiin myytävän määrän ja hinnan.
kurppak

kurppak 06.09.2009 in Forza Motorsport 3 Hype

Kyllä tuo tuhat layeria on aika paljon, menee niittenkin selaamiseen aivan tajuttomasti aikaa. Toki layereiden yhdistäminen olisi must, koska onhan se nyt paljon kätevämpää niin ja siihen kun on Photarissakin tottunut. Eikö kuitenkin monipuoliset layer shapet ja uudet fontit fontit korvaisi tuon "alhaisen" layer-määrän. Ei määrälla vaan laadulla, vai miten se nyt menikään.
EvoBobber

EvoBobber 06.09.2009 in Kausi 6 - FM3

Mun mielestä eka kausi oli edelleen paras sm-sarja juuri sen takia kun kaikilla oli ihan samat stockkiautot... Niin tiukkaa vääntöä ei sen jälkeen nähty.
EvoBobber

EvoBobber 06.09.2009 in Forza Motorsport 3 Hype

Eipä mulla ainakaan ole auton maalausta ikinä kummemmin rajoittanut tuo 1000 layeria, lähinnä parissa ekassa replicassa kun ei vielä ihan tiennyt mitä tekee. Elkää isot miehet itkekö ennen kuin näätte pelin... Mites tuo maalareiden top-lista? Miten nyt toimitaan tuuningpajoissa, meneekö pajan myyjälle pisteet maalauksesta vai muistaako peli kuka auton on maalannut? Sama tietysti tuneissa...
Mudinski

Mudinski 06.09.2009 in Kausi 6 - FM3

TehBigBunny kirjoitti 06.09.2009 15:59: Hondat oli samat kaikille. (Kausi 4)
Juu olin kirjoittanut vähän epäselvästi asiani. Tarkoitin sellaisia autoja joita EI löytynyt FM2:ssa. Esim: Toyota Yaris :D
TehBigBunny

Ja muistutuksena että paras tapa vaikuttaa SM-sarjaan on liittyä managementtiin. Osa nykyisistä haluaisi varmasti jo eläkkeelle.
djrunkkari kirjoitti 06.09.2009 14:18: Ajetaan stockeilla tai teen eiliset..
^^ No vaihdetaan autoon vähintään vanteet niin ei tartte tuota katsella.
PetuK

PetuK 06.09.2009 in Kausi 6 - FM3

No eipä tuosta nyt vielä kovin paljoa testattavaa tulisi, jos pari-kolme lähtö-pi:ltään suht samoissa olevaa kärryä valittais sellaisilla rajoituksilla, että handling-osista ei jarrujen lisäksi olisi säädettävissä kuin korkeintaan yksi osa-alue, jos edes sitäkään. Ja jos vielä no-aerona mennään, niin eipä siinä nyt ihan hirveästi mitään säätöjen hakua jää. Tai no, kaikki on suhteellista tietty.