Forum - Recent Posts
En tiä onko tästä jo joku itkenyt mutta kuitenkin G27 tulee ja ei xbox 360 tukea....yllätys :<
http://www.youtube.com/watch?v=V5-BowDSEc0
I Rabbit X3 FIN kirjoitti 04.09.2009 12:04: TAKINK
Nyt alkaa olemaan pelikonsolin suhteen mukavasti valinnanvaraa kun nurkista löytyy PS1, PS2, PS3, Xbox ja Xbox 360. Ja myös konsoliksi laskettava Amiga CD32, joita ei taida Suomessa kovin montaa löytyä.
Onneksi olen pysytellyt (vielä) erossa Nintendon ja Segan pelivempeleistä...
TAKINK
vaiski75 kirjoitti 04.09.2009 11:43:Kyllä se mieli muuttuu muutaman viikon päästä ;)TeroKortelainen kirjoitti 03.09.2009 11:33:Hienoa Tero! Itsekkin marssin kauppaan heti ostamaan tuon Pleikkarin, kun vain löytyy sitä ylimääräistä budjettia.. Alkaa niitä hyviä pelejä tulemaan sillekkin laitteelle jo aika hyvin ja tuo lisälaitepuoli on hoidettu Mikkisoftaa paremmin.. Tietenkin tuo Boxikin jää, ehkä..IL3 kirjoitti 03.09.2009 05:33: Varmaankin lähinnä blue-ray-soittimeksi hankit? Mitään muuta järkevää syytä en keksi.. Enkä oo mikään fanboy, vaan lähinnä realisti.Kyllä tämä ihan pelikäyttöön ensisijaisesti tuli ostettua, kun ei ikinä ole juuri tullut leffojen katselua harrastettua. Eli aluksi fiilistellään Gran Turismo Prologuen merkeissä ehtaa tavaraa odotellessa... Ehkä merkittävin syy, miksi myös tuleva NFS ja Dirt 2 menee hankintaan nimenomaan Pleikalle, on rattipuolella eli hyllystä löytyy se wanha kunnon Momo. Ja jos tuo ratti sattuu kuolemaan (epäilen kyllä vahvasti), ei tartte kauan miettiä, ostaako G25:n kun nykyään sitä saa puoli-ilmaiseksi :|
TeroKortelainen kirjoitti 03.09.2009 11:33:Hienoa Tero! Itsekkin marssin kauppaan heti ostamaan tuon Pleikkarin, kun vain löytyy sitä ylimääräistä budjettia.. Alkaa niitä hyviä pelejä tulemaan sillekkin laitteelle jo aika hyvin ja tuo lisälaitepuoli on hoidettu Mikkisoftaa paremmin.. Tietenkin tuo Boxikin jää, ehkä..IL3 kirjoitti 03.09.2009 05:33: Varmaankin lähinnä blue-ray-soittimeksi hankit? Mitään muuta järkevää syytä en keksi.. Enkä oo mikään fanboy, vaan lähinnä realisti.Kyllä tämä ihan pelikäyttöön ensisijaisesti tuli ostettua, kun ei ikinä ole juuri tullut leffojen katselua harrastettua. Eli aluksi fiilistellään Gran Turismo Prologuen merkeissä ehtaa tavaraa odotellessa... Ehkä merkittävin syy, miksi myös tuleva NFS ja Dirt 2 menee hankintaan nimenomaan Pleikalle, on rattipuolella eli hyllystä löytyy se wanha kunnon Momo. Ja jos tuo ratti sattuu kuolemaan (epäilen kyllä vahvasti), ei tartte kauan miettiä, ostaako G25:n kun nykyään sitä saa puoli-ilmaiseksi :|
djrunkkari kirjoitti 03.09.2009 20:12: Konsolin hinta on viäki paskaanen!Kaikki on niin suhteellista. XBox 360:stä maksoin aikoinaan about 400 egeä. Noh, varmaankin jouluun odottamalla olisi tämän uudenkin PS3-mallin saanut alle 300 eurolla, mutta ratilla vääntö alkoi houkuttelemaan liikaa ;)
6666. Infected Mushroom - Cities of the Future "IM The Supervisor"
Vitun varkaat saatana.Kehtaa viedä renkaat alta.Kunnon slummi meininkiä.
yöllä kanapaellaa täyssetti & äsken puoli kiloa pihvejä+ litra maitoa, huhhuh ähkyt vedin,ahne olin, napolilaisen pizzakauppiaan selkänahoista riivityillä verirahoilla ostetut ruuat söin, ähky tuli. kostautui ahneus, hattuun kusin. sänkyyn mentävä maha halkeaapi.
TehBigBunny kirjoitti 03.09.2009 14:30: Hyvä se on Windows seittemän. Varsinkin jos nykyään joutuu käyttämään Vistaa.jätinpä vistat väliin, xp:lä pärjää ihan hyvin varsinkin kun konetta ei käytetä pelaamiseen. seiskan asennan joskus.. tuplaprosarit vois ehkä päivittää quadeiksi, kattoo nyt osaako nää mun softat hyödyntää niitä. järkevintä olisi tietysti ostaa mäkki. TTKK:la (V
Riesa makaa mahallaan maassa ilman pyöriä. Tai no toinen takapyörä oli jalosti jätetty paikallee. En nyt viitti rupee tässä avautuu, tekstii kyllä tulis.
Ei varmaan käy vielä nukkumaan, vielä kaks tuntia töitä jäljellä. Ei vituta. Ei yhtään. Viikonloppu. 2 tuntia.
Northg7 kirjoitti 23.06.2009 18:19: - Vaatekaappi paskana, ei voi laittaa sinne vaatteita. Pitäis vissiin korjailla.LOLZ :D Kohta vissiin 3kk aikaa tuosta ja vieläkin :DD Toisena asiana kyllä ottaa päähän tai hiertää asia X, josta ei sen enempää...
Kylläpä oli paljon tein... eiku pommeja taivalla eri kuvioissa! Kyllä kelpasi katsoa :) Olin Kaivarin tähtitornilla kuitenkin, vaikka aluksi meinasin jäädä Hernesaaren kupeeseen lähemmäksi. Näinpähän ainakin koko alueen meisinkiä mäellepäin mennessä. Kännykameralla mitään kuvia saanu. Mäeltä näki pommien kokonaisuuden paremmin.
Oli muuten populaa! Jo mennessä kansa vaelti autoilijoiden tiellä, saatika sitten pois lähtiessä. Natürlich. Ei siellä mitään 'auto'teitä ollut :) Sairaasti ihmisiä. Saimpa vähän tutustua pariin Punavuoren katuun lähemmin kun etsin väljempää kispailureittiä. Hyvin mielestäni selvisin lievästä tankojuoppoudesta huolimatta ;) Toisen oluen kohdalla tuli sadekuuro joka vähän ketutti, mutta onneksi jäi kuuroksi.
e: typoja
Radio KLF
e: David Guetta - The world is mine (feat. JD Davis)
e: Ferry Corsten - Beautiful (Extended)
e: John O
TeroKortelainen kirjoitti 03.09.2009 11:33:Konsolin hinta on viäki paskaanen!IL3 kirjoitti 03.09.2009 05:33: Varmaankin lähinnä blue-ray-soittimeksi hankit? Mitään muuta järkevää syytä en keksi.. Enkä oo mikään fanboy, vaan lähinnä realisti.Kyllä tämä ihan pelikäyttöön ensisijaisesti tuli ostettua, kun ei ikinä ole juuri tullut leffojen katselua harrastettua. Eli aluksi fiilistellään Gran Turismo Prologuen merkeissä ehtaa tavaraa odotellessa... Ehkä merkittävin syy, miksi myös tuleva NFS ja Dirt 2 menee hankintaan nimenomaan Pleikalle, on rattipuolella eli hyllystä löytyy se wanha kunnon Momo. Ja jos tuo ratti sattuu kuolemaan (epäilen kyllä vahvasti), ei tartte kauan miettiä, ostaako G25:n kun nykyään sitä saa puoli-ilmaiseksi :|
Northg7 kirjoitti 03.09.2009 16:47: Oon meinannunna jo pitkään kokeilla, pyöriikö 7 mun vanhassa 256mb muistisessa läppärissä x) Kuulemma pyörii vaatimattomimmissakin koneissa.Laita siihen Ubuntu!
Oon meinannunna jo pitkään kokeilla, pyöriikö 7 mun vanhassa 256mb muistisessa läppärissä x) Kuulemma pyörii vaatimattomimmissakin koneissa.