Forum - Recent Posts
Ferrari + Luca Badoer + Spa = Ihan kreiiisiiiiii!!!
'Mä valan vannoin ja kaverin kannoin. Se ei minusta heikompaa tee, vaikka olisin oppilas. Marssia osaan ja huutaa kahden verroin. Tänään on perjantai ja en siis ole selvinpäin. Huomenna se ei miltään tuntua saa, sillä aamulla jo tetstaan. Vapaa-ajalla on vaatimukset nää, mihinkään muuhun ei kannata yrittää.'
JA KUVA VILTTU SE TAG HAUER J
http://www.v2.fi/uutiset/pelit/9047/Mainosmoka-Forza-3-onkin-PS3lle
Just:D
Itselle on kyllä oikeastaan ihan sama, mitä musiikkia kolmosessa on, kakkosessa en ikinä ole edes kiinnittänyt huomiota musiikkeihin. Ajaessa ei musat soi ja maalatessa Radio Rock päällä. Joten ihan sama minulle :)
Esa A on aurinkokuningas!
Northg7 kirjoitti 27.08.2009 11:05: Ois ihan kiva, jos biisien soimiseen vois itse vaikuttaa. Ois vaikka tietty soundtrack 2-levyisenä, enemmän musaa, ja pelin optionseista voisi käydä valitsemassa haluamansa musat niistä, niitä peli sitten soittaa valikoissa yms. kohdissa. Tällöin saisi myös aikaan vähän vaihtelua. e: Toki kovolta ja pc:ltä voi soittaa mitä haluaa pelaamisen yhteydessä, mutta itse pelistäkin voisi löytyä customoinnin varaa.Kyllä tuo kakkosen suondtrack on jotain niin hajottavaa mun makuun... Kyllä on forzaa pelatessa yleensä iPodi kiinni poxissa. Olisihan tuo mukavaa, jos kolmoseen saataisiin vaihtelua.
Seittemäntoosta.
Lokakuussa kaheksantoosta.
23 vuotta.
It'z like 19.. :)
Ois ihan kiva, jos biisien soimiseen vois itse vaikuttaa. Ois vaikka tietty soundtrack 2-levyisenä, enemmän musaa, ja pelin optionseista voisi käydä valitsemassa haluamansa musat niistä, niitä peli sitten soittaa valikoissa yms. kohdissa. Tällöin saisi myös aikaan vähän vaihtelua.
e: Toki kovolta ja pc:ltä voi soittaa mitä haluaa pelaamisen yhteydessä, mutta itse pelistäkin voisi löytyä customoinnin varaa.
villek00 kirjoitti 27.08.2009 04:04:Ajaessa ei musiikkia kuunnella, mutta valikoissa vois soida edellämainittuja artisteja.. Toki digidii-kansalle omia myös!Northg7 kirjoitti 26.08.2009 21:24: Millainenhan mahtaa tulla oleman soundtrack FM3:ssa, elikkäs pelin musamaailma.... Kakkosessa onnistuttiin mielestäni hyvin, mitä nyt toisinaan liika pelaamisen ansiosta meinaa joskus jotkut biisit räjäyttää pään :)Mielestäni mukana voisi olla vähän rankempaa materiaalia ainakin.. Itse tykkään ainakin monesti kuunnella sellaista kun ajan, esim. Soilwork, Avenged Sevenfold, Lacuna Coil ja monet muut :)
Northg7 kirjoitti 26.08.2009 21:24: Millainenhan mahtaa tulla oleman soundtrack FM3:ssa, elikkäs pelin musamaailma.... Kakkosessa onnistuttiin mielestäni hyvin, mitä nyt toisinaan liika pelaamisen ansiosta meinaa joskus jotkut biisit räjäyttää pään :)Mielestäni mukana voisi olla vähän rankempaa materiaalia ainakin.. Itse tykkään ainakin monesti kuunnella sellaista kun ajan, esim. Soilwork, Avenged Sevenfold, Lacuna Coil ja monet muut :)
Ilmastointi ja tietokoneen tuuletin.
Nilkan naksahdus.
Schimanski76 kirjoitti 26.08.2009 19:46: Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni?"Haluan."
Millainenhan mahtaa tulla oleman soundtrack FM3:ssa, elikkäs pelin musamaailma.... Kakkosessa onnistuttiin mielestäni hyvin, mitä nyt toisinaan liika pelaamisen ansiosta meinaa joskus jotkut biisit räjäyttää pään :)
Heitti aamulla plug in latinkisivulle ja siinä ihmetellessäni aamu-unisena meni sen verran aikaa säätäessä, että olisin missannut lähdön. Ihan kiva, että siirtyi niin saa toisen mahdollisuuden yrittää katsoa.
Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni?
Esa A. OOT MUN IDOLI
Mudinski kirjoitti 26.08.2009 18:26:Jep, mutta tappi puhu varmaan eri vaiheesta? Kai?tappileipa kirjoitti 25.08.2009 17:01:Ei tasan tarkkaan pidä olla. Torx-ruuveja ne on ( muistaakseni ) millä kuoren joku osa oli kiinni.Makau kirjoitti 25.08.2009 16:45: Osaako joku sanoo, millee saa noi boksin valkoset kuoret irti?siihe pitää ollaa oma työkalunsa.
teemu1337 kirjoitti 26.08.2009 18:34: Laitahan kuvaa kun on valmis.Jos jaksan hakee kameran talon länsi-siivestä :s