Forum - Recent Posts

AJfin

AJfin 21.08.2009 in PPPP

Dirt2= Taattua paskaa codemasterisilta... Ajotuntuma= laske LIUKURILLA 300m pitkää laskettelurinnettä klo 01.00 yöllä, 1,5 promillen kännissä alas.. nimim. kokemusta on nyt molemmista
Schimanski76

Schimanski76 21.08.2009 in PPPP

Mitähän Missi-Essille kuuluu? En ole törmännyt tänään jännittäviin Missi-Essi-uutisiin. Olen huolestunut.
TehBigBunny

TehBigBunny 21.08.2009 in PPPP

*AAAAARRRRRGGGGGGHHHHH !*
RaabForRehab

RaabForRehab 21.08.2009 in PPPP

Northg7 kirjoitti 21.08.2009 20:16:
RaabForRehab kirjoitti 21.08.2009 20:04: Järvenpään B-ilta oli kova.
Oliko kenties RT:ssä hyvä meno?
RT:ssä ei käyty, mutta ohi rullasi arviolta n. 80 prätkää ;)
Northg7

Northg7 21.08.2009 in PPPP

RaabForRehab kirjoitti 21.08.2009 20:04: Järvenpään B-ilta oli kova.
Oliko kenties RT:ssä hyvä meno?
RaabForRehab

RaabForRehab 21.08.2009 in PPPP

Järvenpään B-ilta oli kova.
Northg7

Felix the cat. Onnea! On se kova.
EvoBobber

EvoBobber 21.08.2009 in Trials HD Ennätykset

Kuulostaa tutulle sillä erotuksella että kaverit Jack ja Daniel ei ainakaan parantaneet suoritusta :)
Schimanski76

Schimanski76 21.08.2009 in Trials HD Ennätykset

^ Se sun laatikkorata on helpompi,se kulma taitaa olla pienempi tai jotain. :) Siinä menee ihan komeasti lodjun yli. :)
teemu1337

teemu1337 21.08.2009 in Trials HD Ennätykset

Schimanski76 kirjoitti 21.08.2009 19:00: Olen nyt noin viikon ajan joka ilta uhrannut noin tunnin elämästäni extreme-kakkosen ja kolmosen yrityksiin.Saavun aina noin viiden minuutin kohdalla kakkoskentässä "laatikkokohtaan" ja kolmoskentässä "betoniputkikohtaan",molemmat siinä aika radan lopussa. Molempiin kohteisiin aikaa yrityksiin jää noin 25 minuuttia ylittää este(aika umpeutuu 30min kohdalla).Siinä ajassa ehdin tehdä noin 250 toistoa per kohde eli illan aikana toistoja tulee noin 500 kappaletta.Viikossa näitä on kertynyt siis suunnilleen 3500. 2 kertaa olen päässyt sen laatikon päälle,säikähtänyt suorituksesta ja munannut jatkon.4 kertaa olen päässyt en betoniputken yli,säikähtänyt ja munannut lopun. Arvatkaa,tuntuuko turhauttavalta?33-vuotias ukko hakkaa joka ilta päätään laatikkoon tai betoniputkeen.En aio kuitenkaan luovuttaa,vaan lisään ensi viikolla toistojen määrää,1000 toistoa illassa pitää vitutuskäyrän varmaan aika sopivana. Arvatkaa,aukeaako viskipullo,kun laatikot ja betoniputket on ylitetty menestyksekkäästi ja maalilinja häämöttää?Torilla tavataan!!!
Et oo hakannu tarpeeks mun rataa :D
Northg7

Northg7 21.08.2009 in Trials HD Ennätykset

:)
Schimanski76

Schimanski76 21.08.2009 in Trials HD Ennätykset

Olen nyt noin viikon ajan joka ilta uhrannut noin tunnin elämästäni extreme-kakkosen ja kolmosen yrityksiin.Saavun aina noin viiden minuutin kohdalla kakkoskentässä "laatikkokohtaan" ja kolmoskentässä "betoniputkikohtaan",molemmat siinä aika radan lopussa. Molempiin kohteisiin aikaa yrityksiin jää noin 25 minuuttia ylittää este(aika umpeutuu 30min kohdalla).Siinä ajassa ehdin tehdä noin 250 toistoa per kohde eli illan aikana toistoja tulee noin 500 kappaletta.Viikossa näitä on kertynyt siis suunnilleen 3500. 2 kertaa olen päässyt sen laatikon päälle,säikähtänyt suorituksesta ja munannut jatkon.4 kertaa olen päässyt en betoniputken yli,säikähtänyt ja munannut lopun. Arvatkaa,tuntuuko turhauttavalta?33-vuotias ukko hakkaa joka ilta päätään laatikkoon tai betoniputkeen.En aio kuitenkaan luovuttaa,vaan lisään ensi viikolla toistojen määrää,1000 toistoa illassa pitää vitutuskäyrän varmaan aika sopivana. Arvatkaa,aukeaako viskipullo,kun laatikot ja betoniputket on ylitetty menestyksekkäästi ja maalilinja häämöttää?Torilla tavataan!!!
Schimanski76

Oujee! Kaikki suomalaiset keihään finaalissa!!!
Northg7

Saksan edustajilla onnen ja epäonnen päiviä näissä kisoissa. Saksalla heitot. Jamaicalla juoksut. Suomella... keihäs? e: Ilahduttavaa nähdä, kuinka paljon erilaisia ennätyksiä on tullut näissä kisoissa. En osaa sanoa tilastojen valossa, onko tämä tavatonta vai normaalia, mutta jatkuvaan jotain ennätyksiä aina johonkin kirjataan, oli kysymys karsinnoista tai finaaleista. e2: Ei jotenkin miesten korkeudessa ole niin jännitys-seurattavaa täällä kotisohvalla kuin naisten kohdalta. Oli Ariane Friedrichin ja Blanka Vlaši
jimmykojootti

jimmykojootti 21.08.2009 in PPPP

http://matoapina.blogspot.com/2007/07/simpsonit-kr-hm-miniklip.html mitä ne siellä takana oukein tekee?
Northg7

Kyllä, Terskan seipäälle nyt sellaiset mitat, että hameet heiluu pituushyppypaikalla. Lähtihän ne rankkasateet. Nyt jatkuu taas...
Arsestaja

Arsestaja 21.08.2009 in Forza Motorsport 3 Hype

Hyvä kun on toi uusin lambokin saatu tähän.Näkyy uusimmassa videossa.
Ac3Way

Ac3Way 21.08.2009 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Northg7 kirjoitti 21.08.2009 16:40: *Jacobsen Original Dansk Ale, LIMITED EDITION* LE nro. #00282 ALC. 6.0% 75cl Ostin itse n. kuukausi sitten suoraan Carlsbergiltä Tanskasta, muualta tätä ei saa. Pullo on ruskeaa lasia, alhaalta leveä pohjainen ja kapenee ylöspäin, kaula kuitenkin erottuen omanaan. Pidetty jääkaapissa perus viileässä asteessa noin vuorokausi. Pullo hikoilee kauniisti. Korkkina perinteinen kruunukorkki. Avaajana peruslitteä yksinkertainen ja hopeinen kruunukorkin avaaja. Nautitaan astiasta 6dl kolpakko mallinen "tuoppi". Maku: Suosittelen! Erittäin hyvää, hieman jännän kitkerä. Juuri sellaista kuin maistelin paikan päällä Carlsbergillä. Deja Vu. "Tavalliset" oluet saavat uuden arvon tämän rinnalla. "http://carlsbergdanmark.dk/Presse/Nyheder/Pages/JacobsenpraesentererOriginalDanskAle.aspx":http://carlsbergdanmark.dk/Presse/Nyheder/Pages/JacobsenpraesentererOriginalDanskAle.aspx "http://www.visitcarlsberg.dk/visitcarlsberg/theexperience/barjacobsen/Pages/NewBeersinthebar.aspx":http://www.visitcarlsberg.dk/visitcarlsberg/theexperience/barjacobsen/Pages/NewBeersinthebar.aspx Lisää linkkejä etsimällä :)
Mahto maistua perkeleen makoisalle! Lapin Kulta Pinttiä ja Tummaa Nikolaita, kun paikallisesta kaupasta ei oikein muuta saa. Huommenna Alkosta sitten kunnon tummaa olutta.
Schimanski76

Perliini o paska maa! Perliinissä sataa aina vettä.Ei satanut Suomen MM-kisoissa vettä pisaraakaan,lätkän MM-kisoissa. Miksei nuo rikkaat natsit kata koko stadionia?Köyhä meno perkele. Vai onko se kiellettyä kattaa,kun tuuliolosuhteet katoaa?Tuulikoneet käymään,Boltille kivasti myötätuulta pari metriä sekunnissa ja 9 sekuntia rikki,Keskisalo alle 8 minuutin kengännauhat auki,Pitkämäki heittää Nyrren varikolle asti.
TehBigBunny

TehBigBunny 21.08.2009 in Forza Motorsport 3 Hype

"Pimp":http://twitpic.com/eqao0