Forum - Recent Posts

SIL0KKI

SIL0KKI 12.08.2009 in evo kasiin maalit, olis vähän kiirus

lähetin toisenkin rassin jos kahdet maalit on tulossa..
kurppak

kurppak 12.08.2009 in Arcade-pelit

Toi on kyllä totta. Nyt ei vaan viittis vielä rokottaa tiliä, ehkä sitten kun opintotuet on tullu.
RaabForRehab

RaabForRehab 12.08.2009 in Where no man has gone before

Jos perseiden jälkeen näkis vähän dissejä ja vidduja niin se ois mukavaa.. Laivalle perjantaina, jos sieltä löytys..
Northg7

Northg7 12.08.2009 in Where no man has gone before

Hyvä tietää. Täytyypä käydä vaikka tuossa lähikallioilla, jos pilvetkin vielä lisää repeilisivät..
Northg7

Northg7 12.08.2009 in PPPP

Gumballia JIMiltä nytte.
Schimanski76

Schimanski76 12.08.2009 in Where no man has gone before

Mansesterissa on ainakin niin pilvinen ilma,että jää perseet varmaan näkemättä :(
Northg7

Northg7 12.08.2009 in Youtuben videot

Mites tää ois? No.. niinno.. noniin.. [linkki http://www.youtube.com/watch?v=vjOW0cAZWZs&feature=related]
Miqqe

Miqqe 12.08.2009 in Arcade-pelit

kurppak kirjoitti 12.08.2009 15:27: On vaan niin maan perkuleen kallis, täytyy miettiä. On kyllä hyvä ja koukuttava.
Jätät yhden Hyvinkää - Tikkurila - Hyvinkää reissun tekemättä ja olet säästänyt tuon verran rahaa !
Miqqe

Miqqe 12.08.2009 in Where no man has gone before

Enää 1½h, niin pääsee bongaamaan perseidä ! :o
Artikainen

Artikainen 12.08.2009 in Eternity Drifters

tappileipa kirjoitti 12.08.2009 16:51:
Artcain kirjoitti 12.08.2009 16:50:
tappileipa kirjoitti 12.08.2009 16:45:
Artcain kirjoitti 12.08.2009 16:41:
tappileipa kirjoitti 12.08.2009 16:12:
Artcain kirjoitti 12.08.2009 13:42: Onkos tää meijän tiimi pystyssä vielä, jos joku jaksaa, niin updatettaa meikäläist hiukan.
no kyllä on!! ei vaa oo ajoja ollu.. minä sitä oon täs lopus pitäny..
Kelpaisko sulle tappi tuo johtajan rooli? BTW Gamertag on nyt sitte Artikainen, joten lähettäkäähän kaverikutsua, kun jaksatte.
no sitähä minä oon täs ollutkin..ku muut läht.. minä ja iipponen ainaki ollaan viel mukana..muita ei tälhetkel..
asia selkee. good work mate. Mä yritän jotenki säheltää nyt nää omat hommat kondiksee, kun toi gamertag homma tuli esteeks.
Aijaa,mikäs siinä on?
Vaihoin ton gamertagin, kun unohdin viimesen salasanan, enkä jaksanu sitä selvittää:D
tappi

tappi 12.08.2009 in Eternity Drifters

Artcain kirjoitti 12.08.2009 16:50:
Artcain kirjoitti 12.08.2009 13:42: Onkos tää meijän tiimi pystyssä vielä, jos joku jaksaa, niin updatettaa meikäläist hiukan.
Kelpaisko sulle tappi tuo johtajan rooli? BTW Gamertag on nyt sitte Artikainen, joten lähettäkäähän kaverikutsua, kun jaksatte.
no sitähä minä oon täs ollutkin..ku muut läht.. minä ja iipponen ainaki ollaan viel mukana..muita ei tälhetkel..
asia selkee. good work mate. Mä yritän jotenki säheltää nyt nää omat hommat kondiksee, kun toi gamertag homma tuli esteeks.
Aijaa,mikäs siinä on?
Artcain

Artcain 12.08.2009 in Eternity Drifters

tappi

Artcain

SIL0KKI

SIL0KKI 12.08.2009 in YLEn mediamaksu

Hei Kiitos YLEn toiminnan rahoitusta koskevasta viestistä. Uusi rahoitusesitys on perusteiltaan sinänsä oikean suuntainen uudistus, mutta se kaipaa vielä hiomista. Erityisesti mediamaksussa tulisi ottaa huomioon vähävaraisten ihmisten asema. On tärkeää, että Suomessa toimii riippumaton ja epäkaupallinen mediapalvelu, joka tasapainottaa ja monipuolistaa suomalaista journalismia ja kulttuurin tuotantoa. Jotta YLE pystyy tuottamaan laadukasta palvelua, sillä pitää myös olla riittävä rahoitus nyt ja tulevaisuudessa. YLEn palveluista hyötyvät suoraan tai mutkan kautta lähes kaikki suomalaiset (v. 2008 99 %). Vain osa YLEn palveluista on sellaista, jota katsotaan televisiosta. YLE tuottaa sisältöä radioon, televisioon, mobiililaitteisiin ja internetiin Suomessa ja ulkomailla. Sen tuottamia sisältöjä hyödynnetään myös mm. lehdissä, muilla tv-kanavilla ja muualla internetissä. Siksi olisi järkevää, ettei maksua enää sidottaisi tv-vastaanottimeen. Suuri osa YLEn palveluista on sellaista, että hyvin todennäköisesti ilman YLEä niitä ei tuotettaisi lainkaan. YLE palvelee mm. saamen-, romanin- ja viettomakielisiä, järjestää konsertteja, tuottaa omia uutisia ja opetus- ja lastenohjelmia sekä dokumentteja ja elokuvia. YLEn tehtäviin kuuluu myös hätäviestintä. Vuonna 2008 YLEn uutisia pidettiin eri uutisista luotetuimpina ja 93 % suomalaisista oli tyytyväisiä sen palveluihin. Yhtenä vaihtoehtona rahoituksen keräämiselle on ehdotettu budjettirahoitusta. Itse pidän arveluttavana sellaista tilannetta, jossa YLEn rahoituksesta päätettäisiin vuosittain eduskunnassa. YLEn on pystyttävä tarvittaessa rajustikin kritisoimaan eduskuntaa ja kansanedustajia. Uutta mediamaksua vastaava tv-maksu on käytössä myös mm. Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa, Itävallassa, Saksassa, Sveitsissä, Irlannissa, Belgiassa ja Britanniassa. Monessa maassa maksu on selvästi korkeampi kuin Suomessa. Suomessa mediamaksu olisi alhaisempi kuin nykyinen tv-maksu ja lisäksi sen maksamiseksi voisi saada toimeentulotukea. Työryhmän esityksen käsittely jatkuu eduskunnassa. Omasta mielestäni esitystä käsiteltäessä tulee harkita mahdollisuutta, että maksu olisi henkilö- eikä talouskohtainen ja että maksusta voitaisiin vapauttaa vähävaraisuuden perusteella. Näillä muutoksilla esitys olisi sosiaalisesti oikeudenmukaisempi. Terveisin, Oras Tynkkynen
tappi

Teemu92

Teemu92 12.08.2009 in Eternity Drifters

Artcain kirjoitti 12.08.2009 15:15: Ilman muuta pidetään tiimi läjässä, jos se kaikille soppii. Tosin ois hienoa, jos joku ottais tuon meikäläisen johtoaseman, kun ei oo kauheemmin enään aikaa hoitaa hommia, mutta kerkiäähän sitä kattoo tulevaisuudes.
Sama juttu koska minua tuskin enään boxilla nähä.. (Ps. Ainakaan lähi aikoina) ADIOS AMIGOS BABY! :)
kurppak

kurppak 12.08.2009 in Arcade-pelit

On vaan niin maan perkuleen kallis, täytyy miettiä. On kyllä hyvä ja koukuttava.
Artcain

Ilman muuta pidetään tiimi läjässä, jos se kaikille soppii. Tosin ois hienoa, jos joku ottais tuon meikäläisen johtoaseman, kun ei oo kauheemmin enään aikaa hoitaa hommia, mutta kerkiäähän sitä kattoo tulevaisuudes.
LeetPotta

LeetPotta 12.08.2009 in Eternity Drifters

Minä olen aikas huono hoitamaan noita asioita, mutta kyllä tiimi kiinnostaisi. Sama tiimihän voi pysyä sitten Forza3:seen asti ja vielä itse Forza3:ssa. juu nou?