Forum - Recent Posts
Aarne Alligaattori & Viidakkorumpu - Aarne Alligaattori
Kyäääää, tiukka deathmetallia ,,/
Hintaeroa limitedin ja normiversion välille kertyy tasan 4 euroa.(verkkokauppa.com).Jos oikein maalaisjärjellä ajettelee,niin tuskin siihen mitään vip-pakettia kuuluu,pari autoa korkeintaan.
Eiköhän se Vippi tule sitten ms-pojoilla ostettavaksi.
Kyllä sen 2100 pisteen hinta on 22
Mulla on työkaverina ton kopran serkku. Vähä aikaa ihmettelin aamulla ku sano et ampu illalla sen serkun avaruuteen. Vähä aikaa meni ku yhistin sukunimet :)
Mudinski wrote 07/16/2009 @ 10:41:TehBigBunny kirjoitti 16.07.2009 10:33: Siinä pitäisi olla VIP-jäsenyys ja muutama auto, DLC:iden en usko kuuluvan mukaan, niin ei ole sanottu missään. ( Paitsi siinä vuosia vanhassa, vuotaneessa jutussa )No, eikös VIP jäsenyys tarkoita sitä. että sitten kun DLC:t ilmestyy ne saa ilmaiseksi ? Ja oletteko nyt varma että VIP-jäsenyys tulee ns. tuon pelin mukana ? Itse olen lukenut että se ostetaan MS-pisteillä sitten. Edit: Hinta olisi kuulemma [b]n.20
Laineen leipomosta haettuja kinuskimunkkeja ja maitoa..
omomommomoomnonmonmo
Taidanki tilata tuolta verkkokauppa.com:ista.
Mun käsityksen mukaan VIP-jäsenyys meinaa sitä että saa 'erityiskohtelun' forumilla ja AH:ssa ja sitten ne viisi? speziaaliautoa.
__"What does this exclusive title give you? According to the Gamestop listing, the benefits of being a Very Important Person include "special treatment within the online Auction House, Community Storefront and on the Forzamotorsport.net forums," as well as five additional exclusive vehicles. The type of "special treatment" offered is still unknown"__
Kännissä kuin mäyrä[linkki http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Juopunut+m%C3%A4yr%C3%A4+tukki+liikenteen+Saksassa/1135247527625]
TehBigBunny kirjoitti 16.07.2009 10:33: Siinä pitäisi olla VIP-jäsenyys ja muutama auto, DLC:iden en usko kuuluvan mukaan, niin ei ole sanottu missään. ( Paitsi siinä vuosia vanhassa, vuotaneessa jutussa )No, eikös VIP jäsenyys tarkoita sitä. että sitten kun DLC:t ilmestyy ne saa ilmaiseksi ? Ja oletteko nyt varma että VIP-jäsenyys tulee ns. tuon pelin mukana ? Itse olen lukenut että se ostetaan MS-pisteillä sitten. Edit: Hinta olisi kuulemma n.20
Siinä pitäisi olla VIP-jäsenyys ja muutama auto, DLC:iden en usko kuuluvan mukaan, niin ei ole sanottu missään. ( Paitsi siinä vuosia vanhassa, vuotaneessa jutussa )
Itse tilasin juuri verkkoakupasta tuon limitedin, koska hitna oli niin halpa. Ainahan tilauksen voi perua jos ilmenee, että kyseessä on väärä versio
Miqqe kirjoitti 16.07.2009 09:44:Schimanski76 kirjoitti 16.07.2009 09:22: Verkkokauppa.comissa limited edition 62,90e. Nyt oli tullut hintakin näkyviin.Siis MIT
Schimanski76 kirjoitti 16.07.2009 09:22: Verkkokauppa.comissa limited edition 62,90e. Nyt oli tullut hintakin näkyviin.Siis MIT
Verkkokauppa.comissa limited edition 62,90e.
Nyt oli tullut hintakin näkyviin.
xD muistaakseni kaveri oli aika kovalla sialla tossa vaiheessa :O
TehBigBunny kirjoitti 15.07.2009 20:15:Niimpä :S Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery. kakkapäätdjrunkkari kirjoitti 15.07.2009 20:06:Näköjään suostuu tekemään sen tilauksen mutta en olisi sata-varma että ne sen lähettää.TehBigBunny kirjoitti 15.07.2009 20:04: Ruåtsissakin on Limited :|LOL tilasin play.comista jo!
Ootan että se tulee suomen markkinoille.
Ei vittu latvala!!:D:D Nyt kyllä repesin ja laukesin tolle ihan totaalisesti.
En mäkään kestä enää
Siellähän se mennä puksuttaa