Forum - Recent Posts
serpo vasen 30:
"Ei laatu hirveesti vakuuta. Eilen iski jälkeen kolme punaista valoa ja matka Saksaan! 6 käyttötuntia pysyi uusi emo ehjänä edellisen korjauksen jälkeen. Ei näin!"
Toivottavasti Nipsulla menee paremmin :)
PetuK kirjoitti 30.06.2009 07:55:Mun tapoihin kuuluu juomien pakastoiminen, jotta ne olisivat aivan jääkylmiä ;)IIPPONEN kirjoitti 30.06.2009 05:36: Burn energiajuomaa. Parasta energiajuomaa mitä rahalla saa :)Eipäs ole ;) TEHO!! Pakastimesta, aah!
kurppak kirjoitti 30.06.2009 08:03: En ole ajanut, mutta tuolla Mika Salo Circuitilla paras kiekka oli 00:59.564, noin sekunnin markkia nopeemmin. Kymmenen kierrosta ehdin ajamaan, mutta noin kolmen kiekan ajan jouduin olemaan kahden hitaamman takana. Vedin sitten niistä kyllä ohi.Luultavasti ajan Mika Salo Circuitilla elokuussa, joten pitääpä painaa aika mieleen. Viimeksi jouduin siellä turvautumaan sisärataan, koska ulkona oli joku kisa menossa.
En ole ajanut, mutta tuolla Mika Salo Circuitilla paras kiekka oli 00:59.564, noin sekunnin markkia nopeemmin. Kymmenen kierrosta ehdin ajamaan, mutta noin kolmen kiekan ajan jouduin olemaan kahden hitaamman takana. Vedin sitten niistä kyllä ohi.
IIPPONEN kirjoitti 30.06.2009 05:36: Burn energiajuomaa. Parasta energiajuomaa mitä rahalla saa :)Eipäs ole ;) TEHO!! Pakastimesta, aah!
Terveisiä gigantista. Mä varmaan ostan tän Nokian 5800-puhelimen kohta. Olen testaillut tätä ja tykkään kovasti.
Nipsuhuuli kirjoitti 29.06.2009 19:04: Voisi olla kivaa pitää joku FRC:n karting-kisa täällä pääkaupunkiseudulla :D. Esimerkiksi Myllypurossa Helsingissä kisa maksaa suunnilleen 40 euroa per naama ja siihen sisältyy harjoittelu, aika-ajo ja kisa (10 min per sessio).Tattarisuon rata on halpa ja hyvä ja siellä vauhtia piisaa :D etenkin jos ajaa 110cc roceteilla (vai mitkä ne oli). Oon ajatellu et jos tos joskus ennen kesäloman loppua kävis hurauttamassa siellä muutaman rundin. :) e: Vähän oikeinkirjoitusta ettei nipsun tarvi ruveta poliisiks ;)
kurppak kirjoitti 30.06.2009 05:06: Itse en oikein noista sisäradoista perusta. Ne on mun makuun liian sykeröitä, ei niissä paljoa vauhtia ehdi kerätä. Ja jos ei oo vauhtia, niin ei ole hauskaa. :DOotko ajanut viime vuosina Haaparannan autoilla Hyvinkään radalla? Mikä on paras aikasi?
Burn energiajuomaa. Parasta energiajuomaa mitä rahalla saa :) kun suomesta ei saa pitää mennä ruotsista hakemaan :D
Raabbi radalle treenaamaan, vieläkun niitä tässä maassa on. Ei oo kivoja nuo tieltä suistumiset ollenkaan.
Ainahan sitä on välillä tullu itteäänkin telottua...
Itse en oikein noista sisäradoista perusta. Ne on mun makuun liian sykeröitä, ei niissä paljoa vauhtia ehdi kerätä. Ja jos ei oo vauhtia, niin ei ole hauskaa. :D
2008 Toyota Yaris S
JES !!! :D Se saapuu sittenkin :)
"JDM vai kuka se oli ..":http://forzamotorsport.net/en-us/JDM_Power.aspx
Masi Masianco
Blue Dragon kananuudeleita
Tropic appelsiinitäysmehua
Ac3Way kirjoitti 29.06.2009 20:16: FNR 4 tulee varmaan ostettua tällä viikolla, onko muita FRC:n "säkkejä"?Khyyllä ma luulen, että tuo tulee hommattua. UFC:tä miettiny myös. Kellään kokemuksia, kannattaako hankkia?
Velkopopovickyjä meni päivällä hellepäissään jokunen kappale,epsanjalaista punkkua nyt mennyt illan mittaan pari lasia liikaa. :)
Jack Danielssia raakana! Pohjalle otin viksuna poikana tulisia nuudeleita... Kohta on silmät >.
FNR 4 tulee varmaan ostettua tällä viikolla, onko muita FRC:n "säkkejä"?