Forum - Recent Posts
Pelonsekaisin tuntein odotan möhkö-Mesen ja esim. Elanin (tahi muun sikamatalan auton) kohtaamista :|
Ei vaan edelleenkään mahdu mun järkeen, mitä SUV:t tekee lähinnä rata-autopelissä. Sorapuoli olisikin toinen juttu, mutta sitä ei sentään taideta tässä pelissä nähdä...
EDIT: Aah, siellähän on näköjään mukana Ford RS200. Kyllä lämmittää tämmöistä kasaripelleä :)
Mut tunnistaa sitten valkoisesta paidasta jossa on sinipunainen Gran Dorifto -logo...
villek00 kirjoitti 12.06.2009 09:29:Miks mä näin vaa suuren ja lihavan mersun? O.OMiqqe kirjoitti 12.06.2009 09:26: Tais olla Bemmissä M-Sport kynnyslistat. Siks se oli niin äkäne.Ja olin näkevinäni siellä bilteman pultit vanteissa..
Miqqe kirjoitti 12.06.2009 09:26: Tais olla Bemmissä M-Sport kynnyslistat. Siks se oli niin äkäne.Ja olin näkevinäni siellä bilteman pultit vanteissa..
Tais olla Bemmissä M-Sport kynnyslistat. Siks se oli niin äkäne.
Saispa noi krediitit siirrettyä forza kolmoseen olis aika kiva :DD
TehBigBunny kirjoitti 09.06.2009 19:23: "SUVia ja muuta radalla":http://www.operationsports.com/videoview.php?id=404Ei tainnu olla vauriot päällä :D Olikohan BMW:tä viritelty, kun tuntu perä niin herkältä. Toi rata vaikutti aika mukavalta..
Eiköhän me joku FRC:n tagi sinne hallin seinään saaja tehtyä :P Mie lähen nytten nukkumaan ja aamulla lähtö kohti etelää.
Ajoin mestan ohi ja siellä on rivissä isoja DHL:n perävaunuja jotka toimivat katsomoina driftialueelle.
Seisooko joku sitten siellä Urheilutalon päädyssä FRC-kyltin kanssa ;D
TehBigBunny kirjoitti 11.06.2009 17:17:Ac3Way kirjoitti 11.06.2009 16:58: Vajaa kuuden tunnin ja reilun 12 km:in kuvausreissu takana, siellä onpi hyttysiä ihan helevatusti!Ei ole, lääkkeet taas
Ac3Way kirjoitti 11.06.2009 16:58: Vajaa kuuden tunnin ja reilun 12 km:in kuvausreissu takana, siellä onpi hyttysiä ihan helevatusti!Ei ole, lääkkeet taas
Helsingissä ollaan, mutta ei täällä. FIND ME.
Onkohan VilleK00 edelleen tulossa, kun ei ole kuulunut mitään hänestä.
Vajaa kuuden tunnin ja reilun 12 km:in kuvausreissu takana, siellä onpi hyttysiä ihan helevatusti!
Ei riitä putki että tuolta mäeltä vois kuvata, joltain rekanlavaltakin pitäsi kyllä pystyä kuvaamaan.
jupe kirjoitti 11.06.2009 12:07: Paikka sopii ja aika sopii, rataalueelle ei päästetä ketään sisälle ei edes kuvaajia ja reunoille tuodaan jotain rekkoja joidenka lavoille päästetään porukkaa katsomaan. Parhaimmat katselupaikat mun mielestä saattais löytyä ekan mutkan päädystä johon varmaan tulee ulkoclippari ja sieltä suunnalta valokin osuu aika kivasti. Toivottavasti siellä pääsisi nytten edes jotenkin vapaasti kuvailemaan.. :/Toimisko tämä mäki tässä? Sen varmaan näkee sitten vasta huomenna, että tuleeko tuohon väliin rekkoja tjsp näköesteitä. Linkki: "Googlemaps":http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=60.183819,+24.929384&sll=60.184235,24.930274&sspn=0.003958,0.013025&ie=UTF8&t=h&z=16&iwloc=A
Jep, tarkoitus oli ottaa järkkäri mukaan.
Sunsh1ne FI kirjoitti 11.06.2009 11:59: Eli vastapäätä heseä ja intialaista ravintolaa? Sopii mulle. Miten olis tuo klo 17, siinä olis tunti driftikarsinnan alkuun ja tuossa ajassa ehtis vilkaista autoja ja hakea paikat sielä mäen päältä (ellei alueella ole korotettuja katsomoja)?Paikka sopii ja aika sopii, rataalueelle ei päästetä ketään sisälle ei edes kuvaajia ja reunoille tuodaan jotain rekkoja joidenka lavoille päästetään porukkaa katsomaan. Parhaimmat katselupaikat mun mielestä saattais löytyä ekan mutkan päädystä johon varmaan tulee ulkoclippari ja sieltä suunnalta valokin osuu aika kivasti. Toivottavasti siellä pääsisi nytten edes jotenkin vapaasti kuvailemaan.. :/
jupe kirjoitti 11.06.2009 08:19: Miten ois kokoontumispaikkana toi töölön kisahallin pohjois puoli?Eli vastapäätä heseä ja intialaista ravintolaa? Sopii mulle. Miten olis tuo klo 17, siinä olis tunti driftikarsinnan alkuun ja tuossa ajassa ehtis vilkaista autoja ja hakea paikat sielä mäen päältä (ellei alueella ole korotettuja katsomoja)?
Juuri noinhan se on kuten Bunny toteaa. Jos pakettien ilmaisautoa ei lataa, niin tällöin DLC-autot näkyy jonkinmuotoisina haamuina.