Forum - Recent Posts
Forza Racing Club on nyt myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Forza-Racing-Club/107408717811
Tervetuloa :)
Forza Racing Club -aiheista uutisointia löydät nyt myös Twitteristä:
http://www.twitter.com/ForzaRacingClub
Joku ihmetteli tuossa, että ketkä ovat ensimmäisinä rekisteröityneet FRC:hen. Jätän itseni pois laskuista, koska en oikein pystynyt välttelemään rekisteröitymistä. Tässä 20 ensimmäistä:
1. JamesWilliam
2. Lebako
3. Tf53
4. Blaazi
5. Eeegac
6. m00se79
7. VinnieFIN
8. smuu
9. Dragoni85
10. kinkero
11. sampy1
12. ilu86
13. Jontukka
14. Rasenger
15. djj07
16. TehBigBunny
17. Spocked
18. mythosFIN
19. adlorking
20. Yarbba
Splat Number1 kirjoitti 01.06.2009 04:34: SE ON SIIN
Splat Number1 kirjoitti 01.06.2009 04:34: SE ON SIIN
SE ON SIIN
Hyvä Filppula!!!
Miqqe kirjoitti 31.05.2009 22:03:Kyllä sekin on ihan ok kun laittaa Recaron sporttikevennyksen.Northg7 kirjoitti 31.05.2009 21:49: Vois järjestää jollekin päivälle (lue: ilta-aikaan) rwd-kisan tai miniseriesin Lotus Carltoneilla ja/tai Monaroilla. Vaikka Carlton & Monaro meeting tms.. Hieman erilaista ajetavaa ja tehoakin olisi väkisin, ettei nyt vallan grippinä mennä... Vaihtoehtoisesti voisi ajella jotkut kisat D- tai C-luokan autoilla, rwd ja fwd sallittu. Löytyiskö jommalle kummalle kannatusta? e: typojaKaikki käy. Ainoastaan Hookkiksella en suostu ajamaan.
Northg7 kirjoitti 31.05.2009 21:49: Vois järjestää jollekin päivälle (lue: ilta-aikaan) rwd-kisan tai miniseriesin Lotus Carltoneilla ja/tai Monaroilla. Vaikka Carlton & Monaro meeting tms.. Hieman erilaista ajetavaa ja tehoakin olisi väkisin, ettei nyt vallan grippinä mennä... Vaihtoehtoisesti voisi ajella jotkut kisat D- tai C-luokan autoilla, rwd ja fwd sallittu. Löytyiskö jommalle kummalle kannatusta? e: typojaKaikki käy. Ainoastaan Hookkiksella en suostu ajamaan.
Vois järjestää jollekin päivälle (lue: ilta-aikaan) rwd-kisan tai miniseriesin Lotus Carltoneilla ja/tai Monaroilla. Vaikka Carlton & Monaro meeting tms.. Hieman erilaista ajetavaa ja tehoakin olisi väkisin, ettei nyt vallan grippinä mennä...
Vaihtoehtoisesti voisi ajella jotkut kisat D- tai C-luokan autoilla, rwd ja fwd sallittu.
Löytyiskö jommalle kummalle kannatusta?
e: typoja
TehBigBunny kirjoitti 31.05.2009 20:27: Mä rupeen nyt pelaamaan FUELia. HAH !Modatulla boxilla..tsaijaijai..
Mä rupeen nyt pelaamaan FUELia.
HAH !
Taas tuolla sijan 20. huonomalla puolella. Taisi muuten olla viimeinen kisa, Nyrrelle koitan ehtiä vielä. No tuli ainakin se 3 kisaa ajettua. Kamikazen dominoinille myöskin peukkua.
- Päivitetty Suzukan jälkeen -
Eeegac kirjoitti 31.05.2009 17:49:
Talli nimen voisi vaihtaa, tulee aina noi huonimmat ja oudoimmat ideat selvinpäin. Vai mitä Parsakaali Jormat extra juustolla ja undulaateilla???
Täällä on 28 astetta..ja tukalammalta tuntuu mitä ulkona, kun ilma ei kierrä yhtään...
Nipsuhuuli kirjoitti 31.05.2009 17:37: Mä meen vielä jossain välissä pelaamaan GTA:ta. Eeegac, mä ajan
Hienoa. Pari aktiivista vielä messiin tarvittais!
vois toki, 2200 kenties huudeilla