Forum - Recent Posts
Itte vois kanssa tulla jossakin välis.. tosin nyt menee aika tän Windin kanssa räpläämiseen :)
Eiköhän sitä voisi illalla mättää. Jos vain porukkaa tulee tietenkin.
tappileipa kirjoitti 22.05.2009 13:13:Jeejee tappi myyn tavaraa eteenpäin voitolla menisit vittu töihidjrunkkari kirjoitti 22.05.2009 12:40: Kuinka moni omistaa täällä pspeen?myin viikkosit
Nipsuhuuli kirjoitti 22.05.2009 13:23:Juu on, hatchback malli, kyllä se superkasko aika pirusta maksaa, vaikka 60% bonukset onwarcryFIN kirjoitti 22.05.2009 13:17: Itellä 08 Lancer 1.8 koneella, vakuutukset noin 1200 euroa vuodessa :( Että sillai...Onko sun Lanceri muuten sitä uusinta sukupolvea? Noin uudesta vehkeestä tuo taitaa olla muuten olla aika normi vakuutushinta.
warcryFIN kirjoitti 22.05.2009 13:17: Itellä 08 Lancer 1.8 koneella, vakuutukset noin 1200 euroa vuodessa :( Että sillai...Onko sun Lanceri muuten sitä uusinta sukupolvea? Noin uudesta vehkeestä tuo taitaa olla muuten olla aika normi vakuutushinta.
Tänään jossain vaiheessa Live-mättöö? Anyone?
Itellä 08 Lancer 1.8 koneella, vakuutukset noin 1200 euroa vuodessa :( Että sillai...
djrunkkari kirjoitti 22.05.2009 12:40: Kuinka moni omistaa täällä pspeen?myin viikkosit
Nipsuhuuli kirjoitti 22.05.2009 13:12: Mä olen yrittänyt kokeilla noita livepelejä jo aiemmin, mutta aina olen joutunut yksin lobbyyn. En sitten tiedä, että onko mun yhteyksissä vikaa vai eikö vain ole muita pelaajia. Usein samaa vikaa on normiversiossa, mutta suomalaisten kanssa ainakaan ei ole ollut mitään ongelmia liven kanssa.Ei mulla oo ikinä käyny noin..
Mä olen yrittänyt kokeilla noita livepelejä jo aiemmin, mutta aina olen joutunut yksin lobbyyn. En sitten tiedä, että onko mun yhteyksissä vikaa vai eikö vain ole muita pelaajia. Usein samaa vikaa on normiversiossa, mutta suomalaisten kanssa ainakaan ei ole ollut mitään ongelmia liven kanssa.
Vein sukset varastoon.
Livessä pelaaminen on kyllä hauskaa.. Tossa keskiviikkona ajeltiin kisaa jäätelöautoilla ja paloautoilla todella ruuhkaisilla ja kapeilla teillä :D
Perus deathmatch ei oikein innosta, mutta kai sitäkin joskus jaksaa pelata hyvässä seurassa.
Itse tarinaa oon pelannu aika vähän. Muutamat tehtävät on tehty, muuten kyllä vaan seikkailen ympäri kaupunkia. :p
TLAD:n tarina vedetty läpi! Tykkäsin tarinasta, mutta se oli ehkä aavistuksen liian lyhyt. Tehtäviä oli 23, joten pelattavaa riitti kuitenkin kohtuullisesti. Aikaa multa kului 9 tuntia pelin vetämiseen läpi, ja aika monena päivänä tätä on tullut tahkottua.
Pitäisi joku kerta kokeilla näitä uusia moninpelimuotoja. Erityisesti haluaisin ottaa niitä prätkäkisoja, joissa pystyy mäiskimään pesareilla muita kilpailijoita, mikäli tämä löytyy moninpelistä :D. Myös 'Lonely Wolf Biker' kuulostaa mielenkiintoiselta: siinä yksi ajaa prätkällä pakoon muilta kilpailijoilta, samalla kun nämä muut koittavat saada tämän kiinni.
Jos saan vakuutuksen alle 400 hintaan, niin sitten mun kannattaa alkaa jo harkita vakavissaan. Jos saan vakuutuksen tuolla 200 eurolla kuten Tero, niin sitten alan tosissaan etsimään autoja. Nostaako se muuten paljon vakuutuksen hintaa, että asuu Helsingissä?
Miii o/
Kuinka moni omistaa täällä pspeen?
LeetPotta kirjoitti 21.05.2009 09:33: Omistaako kettää Resident Evil 5:sta?Löytyy ja pidän kuin hullu puurosta..
vähän hiivaa
Nipsuhuuli kirjoitti 22.05.2009 08:48: Laskin äsken vakuutuksia ja ne on järkyttävän korkeita. Mulla ei ole todellakaan varaa maksaa tonnia vuodessa. Luulin, että olisi paljon halvempaa. Se siitä auton ostosta :SEi ne ihan noin paljoo ole millään. Itellä on Sierrassa 650 tai 750 vuodessa, en vaan muista kumpi, ku äiti ne maksaa. :)
Eihän mulla ollut 1.6-litraisessa Sunnyssä liikennevakuutus kuin jotain 200 egen luokkaa vuodessa ja bonusten myötä allekin. Nyt Primerassa on kaikilla herkuilla oleva liik.vak.+täyskasko+huligaani-idiootti/elukkavakuutus ja vähän alle tonnin vuodessa. Näin siis Tampereella asuvalle ja bonukset kertyneet vuodesta 2000 omissa nimissä...