Forum - Recent Posts
Miksei sitä auton maalausta saa muuttaa??
TehBigBunny wrote 05/07/2009 @ 08:41:XDDNipsuhuuli kirjoitti 07.05.2009 08:39: Eilen tuli suutuspäissään lauottua aika tylyä ja lapsellista tekstiä. Pyydän anteeksi rumaa kielenkäyttöä ja toivon, ettei se häirinnyt muita.Huukkelilla tuli kyllä kyynel silmäkulmaan ...
hieno maali.
Just, noustiinhan sitä top-10:n näköjään. Ens kaudella hätyytelläänkin jo kärkikuskeja (YEAH, RIGHT). Onnittelut voittajalle.
No ei tämä sit sitä äänestystä menny odotetusi menny läpi
Aika suvereeni näytös WG:ltä tää sarja kyllä oli. Ei voi muuta kuin nostaa hattua kuinka virheettömästi & nopeasti Bemaria voi viedä. Kokeilin nimittäin muutaman kierroksen tuossa kisan jälkeen Bemmillä ja kyllä se touhu "luisuttelun" puolelle varmaan olisi luokiteltava ;)
Makau kirjoitti 07.05.2009 16:10:lyhyt ja ytimekäs. *En usko*jimmykojootti kirjoitti 07.05.2009 12:07: joo ja makaulle vaan tiedoks että mulla on korttiEi vittu! Missä sä asut? Pitää varoo, ettei tuu sinne päin käymään. E: HAHAHAH, sä oot ruma.
nyt kyllä täällä puhutaan ihan omia :D
No niinnpä olikin, Winkku on kyllä kova.
Goblinin viimisen kisan pisteet on väärin, onnea voittajalle!
And we have the winner! Kausi päättyi, lopulliset pisteet pällisteltävänä.
en oo ite irkissä koska en kehtaa naamaani näyttää se on se isoveli jolla saabi on lainassa
joo airsoftia, pyöräilyä, ringillä käymistä, pihatöitä (ärsyttäviä mutta kun on pakko)
Kojootti asuu Ilmajoella...
Lainattua wikipediasta:
Kojootin levinneisyysalue ulottuu Pohjois-Alaskasta halki Yhdysvaltain ja Meksikon Costa Ricaan, El Salvadoriin, Guatemalaan, Hondurasista Panamaan ja jopa Ilmajoella asti.
Edit: Huono päivä taas Mudinskilla... Ei Hjyvä
jimmykojootti kirjoitti 07.05.2009 12:07: joo ja makaulle vaan tiedoks että mulla on korttiEi vittu! Missä sä asut? Pitää varoo, ettei tuu sinne päin käymään. E: HAHAHAH, sä oot ruma.
Tuo mullekin !
Täytyisi katsella tässä lähi-aikoina uutta TV:ä... Joku n.20" HD-TV
Ehdotuksia ? 300
Mulla on mehua jääkaapissa!
joo mulla on skartilla näytössä kiinni
Makau kirjoitti 11.12.2007 18:53: Nyt kun tätä rupeaa ajattelemaan niin koko maailma on aika iso. Ehkä olisi parempi tehdä nyt vaikka pelkästään suomesta oma peli se olisi ehkä nykylaitteilla mahdolistakin. Koko maailma tuntuu vähän liian kunnian himoselta mut kummiskin :D 80 luvun Suomesta on tulossa pelli gta finland se on san andreaksen lisäosa
IL3 kirjoitti 07.05.2009 14:35:jimmykojootti wrote 05/07/2009 @ 14:13: hankinnassa: colin mcrea dirt GRID