Forum - Recent Posts
"Gameplay.":http://www.youtube.com/watch?v=6sCWt2G61Qk&feature=related
Bunny ja Iipponen puhuvat asiaa, itsekin olen tismalleen samaa mieltä.
Myöskin pädi on ihan hyvä jollei tykkää MS:n ratista, mutta Logitechin rattia ei voi suositella. Jos parasta haluaa boxille niin Fanatecin Porsche Turbo Wheel on ihan G25:sen tasoa, mutta saatavuus ja hinta perseestä.
Itse ajan ratilla, kannattaa muuten myös säätää forzassa deadzonet ja sensityve arvot kohdilleen. Sen verran omalaatuisia yksilöitä ovat kaikki MS Wheelin yksilöt.
Noniin Teron säädöt oli hyvät, omat kokeilut oli perseestä. Lopussa menin säätää välitykset pieleen, mutta niillä tuli ajettua paras aika 1:35.154. Jos siitä sekunnin sais pois niin ei olis joukon hitain.
Pädi!!
En yksinkertaisesti vain tykkää Mikkisoftan ratista..
Jos on ajanut ennen jollai tietokoneen ratilla (g25, momo yms.) saattaa ms ratti tuntua lelulta huonoilla forceilla, mutta jos ei tai siitä on pitkä aika niin on ostamisen arvoinen :) se vain vaatii hyvän asennon että se on mukavaa ja se hyvä asento helpottaa ajoa kummasti :D
Ratti on varsinkin alkuun vaikeampi kuin olettaa mutta jos sillä saa ajaa mukavassa asennossa niin onhan se paljon kivempaa.
tästä on saattanut olla jo threadi mutta laitoinpa uuden.
elikkäs, laitelkaa tänne mielipiteitänne kumpi on omasta mielestänne parempi ja miksi. toi ms-ratti maksaa halvimmillaan alle satkun ja oon semmoista ostamassa, mutta tuntuu siltä että on kaksi koulukuntaa; yksi tiimikaveri tossa just haukkui ms-ratin täysin paskaksi. tuntuma on kuulemma huono jne, kun taas toinen tiimikaveri sanoi että perkele kun en aiemmin älynnyt rattia ostaa.
OT: daveyskills ajaa kullemma pädillä :)
Eilen jaksoin ajaa Sunsetissa 4 nopeeta kierrosta ja tulokseksi tuli 1:33.546, mihin olen tässä vaiheessa (ja olotilassa) todella tyytyväinen...
EDIT: Nyt oma paras on 1:33.201, mutta ovaalille tulo kusee aina. Jos sekin osuu hyvällä kierroksella kohdalleen, pitäisi ajan mennä 1:32 -puolelle.
EDIT2: Perjantai-iltana osui heti toinen nopea kierros kohdalleen ja ajaksi tuli 1:32.920. Nyt ei sitten ehdikään ajamaan yhtään rundia ennen sunnuntai-iltaa...
Olipas karsea ajaa!! Ajoin viime kisassa noilla Bunnyn heittämillä säädöillä, kun ei ollut aikaa testata. Eli takarenkaissa enemmän painetta ja 100/0 diffrential.
Nyt kokeilin ite tossa säätää puolituntia ja alle 1:36.007 ei päässyt millään. Pitääkö tätä kirppua ajaa aggresiivisesti mutkaan tulossa vai mistä olen jäänyt paitsi? Yritän kenties ajaa liian pehmeillä linjoilla, kun ei honda meinakaan puskea seinään.
Rata 1: 1:15.641
Rata 1 - Test Track Diamondback
Auto 1 - Dodge SRT4
Rata 2 - Sunset Infield Short Reverse
Auto 2 - TVR Tuscan S
Rata 1:
Joope 1:15.641
Taas 2 wiikkoa aikaa seuraavaa tulee 26.5.2009
hookkis112 kirjoitti 05.05.2009 13:27: En suosittele :D Ipi haluaa varaderon ;)Osuit naulan kantaan kuomaseni :)
En suosittele :D Ipi haluaa varaderon ;)
IIPPONEN kirjoitti 05.05.2009 12:10: Piikki-ikä :) pitäis vaa se piikki hankkii :DOsta markin XT, halvemmalla et saa mistään.
Piikki-ikä :) pitäis vaa se piikki hankkii :D
valkovenäjä tulee ja vie koko potin :D
Thunderstone - Spire (Acoustic Radio Live Version)
SIL0KKI kirjoitti 05.05.2009 09:57::) No enhän mie veikkone ihteeni kehu vaan FRC-Teamia. :)Schimanski76 kirjoitti 05.05.2009 09:45:täällä se paskiainen vaan itseään kehuskelee :)TehBigBunny kirjoitti 30.04.2009 08:44: *FRC* 30.4 Hot Lap - #43 Hot Lap No Assists - #21 Exhibition - #34 Exhibition No Assists - #2FRC 5.5. Hot Lap - #42 Hot Lap No Assist - #20 Exhibiton - #31 Exhibition No Assist - #2 Nousua Perkele! :)
Kaffea. Itse juuri jauhetuista pavuista.
Namskis ja maiskis.
voi lapsukaisia, 40v lähestyy ja tämä pappa se vaan leluautoilla leikkii. pelaamine tuli aloitettua jo 80-luvun alussa,vic-20,kuusnepa,amiga philips videopack,atari ja mitä niitä kivikautisia konsoleita tai tietsikoiksi nimitettyjä romuja nyt olikaan...