Forum - Recent Posts
Mä olen syönyt tässä reilun tunnin mittaan hodarin, neljä paahtoleipää, kulhollisen riisimuroja ja pari lasia mehua ja vieläkin on nälkä :S
01. Amorphis - [Eclipse #01] Two Moons
Mudinski kirjoitti 03.05.2009 20:17: Bloodhound gang - The bad touch next -> Bloodhoud gang - Uhh TissBloodhoundin musiikkia oli aikoinaan mukava kuunnella busissa aamulla, nykyään ei maistu.
Vuoksen sulhaspiirakoita(pakaste,20 min 250 celsiusta),Oivariinilla,Korpelan ylikypsällä saunapalvilla(se siivutettava versio),Emmental sinileima,ohuet suolakurkkusiivut,kyytipojaksi litra maitoa (Ingman,rasvaton).Ja onko hyvää? Voi maheton....
"Pisteet, tallipisteet, sijoitukset ja edelliskausien tilastot":http://forza.figgy.eu/index_files/pisteet2.html
PetuK kirjoitti 03.05.2009 20:31:Jep. Korjattu.villek00 kirjoitti 03.05.2009 19:28: Wargenelle kuuluu antaa 0,5 pistettä koska hän keskeytti kisan sijalta 31..Nillitetään nyt sitten lisää..eli kuuluisko mullakin olla sitten 13,5p, kun keskeytyssija oli 15?
villek00 kirjoitti 03.05.2009 19:28: Wargenelle kuuluu antaa 0,5 pistettä koska hän keskeytti kisan sijalta 31..Nillitetään nyt sitten lisää..eli kuuluisko mullakin olla sitten 13,5p, kun keskeytyssija oli 15?
Bloodhound gang - The bad touch
next -> Bloodhoud gang - Uhh Tiss
Ruisleipää, jossa päällä kylmäsavulohta. Herkullista.
Nakkia sinapilla sekä Italiansalaattia. Kaunista ja hyvää.
Klara vappen!
Noniin, seuraavanahan on sunsetti :D
äskön ajelin ja parhaaksi sain 1.34.677
Kertokaahan nyt muutkin mitä ajatte siellä.
kirves kirjoitti 03.05.2009 19:30: Kävin jo säännöistäkin tarkistamassa, mutta se jäi silti hieman tulkinnan varaiseksi, niin kysyn nyt kuitenkin kumminko on tilanne: A) Kilpailun nopeimman kierroksen lisäpisteet saa vain yksi kuljettaja, riippumatta siitä missä finaalissa hän ajaa kierroksensa. B) Jokaisen finaalin nopein kierros palkitaan lisäpisteillä. Säännöistä tulkitsin niin, että A), mutta varmistan vain...Vain yksi saa pisteet.
Wargenelle kuuluu antaa 0,5 pistettä koska hän keskeytti kisan sijalta 31..
AJfin kirjoitti 03.05.2009 19:00: Bunny sano tänään että seuraava kisa on tsukubassa :S..VALEHTELIN ! muahaha ... eiku muistin väärin :D
AJfin kirjoitti 03.05.2009 19:00: Bunny sano tänään että seuraava kisa on tsukubassa :S..No ei saatanas.. Innolla odotan c-finaalia..
Bunny sano tänään että seuraava kisa on tsukubassa :S..
Kai me voidaan olla ihan perinteisesti Gambina Racing nyt kun sponssi ei muuttunut mihinkään. Vähemmän kirjoitettavaa taulukoihin.
PetuK kirjoitti 03.05.2009 18:43:Ah siinä on typo hyvä että jengi tarkistaa näitä mä laitan ne sen verran kiireellä että voi tulla erheitä.TehBigBunny kirjoitti 03.05.2009 18:41:Mutta eikö toi 13p mun kohdalla ole jo puolitetut pisteet? Eli ne + Plantsun 15p ? Vai oonko mä nyt aivan jäässä..?PetuK kirjoitti 03.05.2009 18:31: Eikö No Limitsillä pitäis olla 28 pistettä?Puolet keskeytyshetkellä olleen sijan pisteistä.
Seuraavana ajetaan Sunsetissa :D