Forum - Recent Posts
-
Meni sitten jimmykanootti hajoittamaan pikku-petterin pään, pakko tarttua pulloon.
Ei.
voisko nyt xtival viikonloppuna pitää samanlaiset kiihytys ajot ku viimeksi
Paranee, Sebring 2.12.520
Sepä mukavaa. Otathan nyt kuitenkin ensin lisätietoa, mistä puhutaan tässä ketjussa, kiitos joohan? Tahtoisin vielä infota, että tämä kyseinen viestiketju on tarkoitettu ensisijaisesti vain sarjaan osallistuneille. Tuolla on sellainen viestiketju kuin "PPPP", johon voi ilmoittaa vapaasti ihan mitä aikoja vaan, kiitos ja ole hyvä.
mun aika A sarjan autolla oli 02.14.103
Kröhönm. 1,2,3,... Parahin kanssaviestijä. Suosittelen selaamaan omatoimisesti Keskustelut -aluetta lisää ja löytämään lisäinformaatiota sieltä. Esittämääsi kysymykseen ja moneen muuhun mieltä askarruttavaan seikkaan löytyy jo olemassa oleva vastaus. Tästä kyseisestä yksittäisestä epävirallisesta sarjastamme löydät pienellä vaivalla lisää tietoa.
PI 745, Honda Civic Type-R 2004.
Yritäppä arvata, jos puhutaan sm-sarjasta ja neljännestä alkavasta kaudesta.
minkä sarjan autoilla ootte ajanu aikanne?
Paras aika on nyt 2:13,726. Uudet säädöt auttoivat huomattavasti ja nyt auton ratissa viihtyy paljon paremmin :)
#46 tepilobium.
jes!
#43 tFL I Eze86
#44 tFL I Stealth
#45 tFL I jazze04
vieläkö voi ilmottautua??
Team Hustler
Kuljettajat:
tFL I Eze86
tFL I Stealth
tFL I jazze04
RaabForRehab kirjoitti 27.04.2009 18:37: Noniin.. Tälläsillä mennään sitten toistaseks. "KLIKS":http://i430.photobucket.com/albums/qq29/RaabForLife/Kuva027.jpgTyylikäs Accordi, kuten olen jo tainnut aikasemminkin täällä hehkuttaa Accordia! Musta ei ole kuitenkaan arvostelemaan moottoripyörän uökonäköä, kun ei ole niitä kuitenkaan tullut paljoa katseltua :D Myyrikselläkin on kivan tuntuinen menopeli nyt alla, ja vielä hyvännäköinen! Varmana hauska ajettava, jos on tuollainen mikroauto-fiilis ;)
http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/17806.cfm
Ilmainen Live!-viikonloppu eli sitten voi touhuta vaikka Live-aika olisi loppu.
hookkis112 kirjoitti 27.04.2009 19:02: Näin asia on. Nyt olen viettänyt maalaamossa 4,5 h ja sm auyto valmis :D Kohta kuvia!:-{)
Näin asia on. Nyt olen viettänyt maalaamossa 4,5 h ja sm auyto valmis :D Kohta kuvia!
Itsellä oli sama ongelma kuin kurpalla, ongelma poistui kun pistin alimmaiseksi yhden ison layerin joka oli samaa väriä kuin auton pääväri.