Plantsu
03.04.2009 in
Kausi neljä
Nipsuhuuli kirjoitti 03.04.2009 12:36:
Kävin kertomassa mielipiteeni.
Pieni tauko Sm-sarjalle voisi olla hyväksi, joten en itsekään välttämättä sijoittaisi Race Pro -sarjan päälle. Forza 3 tuskin ilmestyy kesällä, niin ei ole kiirettä neloskauden pitämisen kanssa.
Forza 3 ilmestyy aikaisintaan jouluksi.
Northg7
03.04.2009 in
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
Hunajamarinoitua kirjolohen fileesuikaletta putkipastalla ja sipulisella créme bonjourilla. Päälle juustoa. Rieslingia ruokajuomana.
Ruoasta tuli himpun verran liian raskasta, mutta hyvää on/oli.
kurppak
03.04.2009 in
Race Pro -sarja.
Miqqe kirjoitti 03.04.2009 13:07:
Voitaisiin tässä lähiaikoina, ennen varsinaista sarjaa ottaa tuntumaa tuollaisen kisan suorittamiseen.
On sitä otettukin. Ihan hyvin onnistui. Voitaisiin joku rata ajaa sateellakin.
Miqqe
03.04.2009 in
Race Pro -sarja.
Voitaisiin tässä lähiaikoina, ennen varsinaista sarjaa ottaa tuntumaa tuollaisen kisan suorittamiseen.
Nipsuhuuli
03.04.2009 in
Kausi neljä
Kävin kertomassa mielipiteeni.
Pieni tauko Sm-sarjalle voisi olla hyväksi, joten en itsekään välttämättä sijoittaisi Race Pro -sarjan päälle. Forza 3 tuskin ilmestyy kesällä, niin ei ole kiirettä neloskauden pitämisen kanssa.
IIPPONEN
03.04.2009 in
Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?
vesi vanhin voitehista... eli juon citrus novellee ja on raikasta/hyvää :)
teemu1337
03.04.2009 in
Battery energy drinkkiä litkin. Aika jees
Eeegac
03.04.2009 in
Race Pro -sarja.
Lista vaikuttaa hyvältä! Onko mietitty mitään alkamis ajankohtaa tälle vielä? Saisi se patch tulla jo.
TeroKortelainen
03.04.2009 in
Race Pro -sarja.
Tuo kokonaisuus on kyllä hyvän oloinen. Jos halutaan ajaa viiden kisan sarja, tällöin ehkä kahdesta viimeisestä voitaisiin jättää jompi kumpi pois. Mutta ei kai kuusi kisaa olisi liikaa?!?
Katuradoista olen myös viime päivien ajeluiden perusteella samaa mieltä. Ei ainakaan mulla tahdo riittää äly selvitä noilla radoilla edes yhtä kierrosta ilman seinäkontakteja. Ja varsin usein tulee ihme "imaisuja", jolloin auto pysähtyy sisämutkaan kertalaakista. Enpä haluaisi olla tuossa tilanteessa kovin lähellä takana tulijan roolissa...
IIPPONEN
03.04.2009 in
Race Pro -sarja.
kurppak kirjoitti 03.04.2009 11:39:
Heittäisin tähän nyt pienen ratalistan, mitä olen koostanut edellisistä kommenteista, ja vähän hienosäätänyt:
- Monza (Italian GP)
- Pau (Ranskan GP)
- Valencia (Espanjan GP)
- Anderstorp (Ruotsin GP)
- Oschersleben (Saksan GP)
- Zandvoort (Alankomaiden GP)
Muut kaupunkiradat ovat melkoisen kolariherkkiä, joten niitä en lähtisi välttämättä ottamaan mukaan.
zandvoortin tilalle vois laittaa (mun mielestä) Brand Hacth GP:n... on meinaa mukavampi rata huristella :)
kurppak
03.04.2009 in
Race Pro -sarja.
Heittäisin tähän nyt pienen ratalistan, mitä olen koostanut edellisistä kommenteista, ja vähän hienosäätänyt:
- Monza (Italian GP)
- Pau (Ranskan GP)
- Valencia (Espanjan GP)
- Anderstorp (Ruotsin GP)
- Oschersleben (Saksan GP)
- Zandvoort (Alankomaiden GP)
Muut kaupunkiradat ovat melkoisen kolariherkkiä, joten niitä en lähtisi välttämättä ottamaan mukaan.
TehBigBunny
03.04.2009 in
Kausi neljä
kurppak kirjoitti 03.04.2009 11:32:
Ei mielellään sitten päällekkäin tuon Race Pro -kauden kanssa (alkaa tämän kauden jälkeen). Ja kauden loppu voisi olla ennen Forza 3:n tulemista (varmaan valuu lisää tietoa siitä kesällä).
Tämä on Forza-sivusto ja kyseessä on jo neljäs kausi, kyllä ainakin mun silmissä Forza-sarja menee edelle.
/ ja neljännestä kaudesta aloitettiin keskustelu jo kauan ennen RP-sarjaa.
kurppak
03.04.2009 in
Kausi neljä
Ei mielellään sitten päällekkäin tuon Race Pro -kauden kanssa (alkaa tämän kauden jälkeen). Ja kauden loppu voisi olla ennen Forza 3:n tulemista (varmaan valuu lisää tietoa siitä kesällä).
Northg7
03.04.2009 in
Youtuben videot
Non-youtube.
Reilu :D "April fool's, biatch!":http://www.break.com/index/girl-pranks-dude-in-shower.html
TehBigBunny
03.04.2009 in
Kahvia, espanialainen paahto ... namskis ja maiskis.
Ac3Way
03.04.2009 in
Kausi neljä
Kävin spämmäämässä, äänestää en osannut.
Northg7
03.04.2009 in
Kausi neljä
Ketkä ette ole vielä aatoksianne ilmaisseet, käykäähän "täällä":http://z13.invisionfree.com/FRC_HALLiNTO/index.php?showforum=4 rustailemassa piakkoin. Ne huomioidaan, millainen kausi tulee.
LeetPotta
03.04.2009 in
PPPP
N. kuukauden päästä pitäs tulla Saunalahdelta 25megan netti tuon 24 tilalle..
Saa viellä 5megan mokkulan kaupanpäälle. WUHHUuu
Northg7
02.04.2009 in
Pitkään jo ihmettelinkin, missä on tämä ketju! lolz.
[K18]Koffia[/K18]. Maistuu huonommalle kuin toverituotteensa.. Sen jo tiesittekin.