Forum - Recent Posts
Olisiko järkevää päättää yksi asia kerralla ? Niinkuin Kirves on kirjoitellut tuonne äänestys sivulle, asioita on vaikea päätellä kun toinen vaikuttaa toiseen.
Jos aloittaisi tuosta Stock vai ei ?
Nämähän ovat vain ehdotuksi Mudinskin pienestä aivokopasta lähtöisin...
Edit: Kirjoitin tänne niin saa ehkä enemmän huomiota.
Jep, replya tulemaan. Sinne on koottu keskeisimmät asiat kauden rakentamiseen liittyen, osioittain. Tässä topicissa asiat eivät ole koottuina. Koska "äänestäminen" tuolla tapahtuu viestillä, ei perustelut ole pakollisia. Saa toki korostaa mielipidettään niillä.
Hidastuksen biisi oli osuva :D
Eeegac kirjoitti 10.03.2009 00:54: http://www.youtube.com/watch?v=-REopQiYGP4 Yön ajoilta, Goblin tuuppas vähä bemarille vauhtia.Ohhoh :D PER
Hei ! Ette ole sattumoisin nähnyt mun matematiikan kirjaa ?
No, vittuakos mä sillä teen kun en laske niitä laskuja kuitenkaan...
No, kai se on lähdettävä ny sinne amikseen taas...
http://www.youtube.com/watch?v=-REopQiYGP4
Yön ajoilta, Goblin tuuppas vähä bemarille vauhtia.
Quest-käyttäjälle ei näköjään saa laitettua äänestysoikeutta.
Jos vaan porukka laittaa replynä vastauksensa.
Jukka voisi myös pyytää uutta akkua ja lähettää tänne. ;)
Onko mahdollista saada uusi aukku ohjaimeen Miqqesoftalta ja mitä semmoinen kaupassa maksaa?
Mari vastasi puhelimeen. Jukka oli toisessa päässä. Ohjain ei toimi. Laitan uuden sanoi Mari. Mari kutsui viettelevästi Jukkaa nimeltä aina. Nätisti sanoi aina "Jukka". Uusi ohjain postiin lähti. Kiitos. Ei kestä.
djrunkkari kirjoitti 09.03.2009 16:02: Murkuri sanoo: eentiiä Murkuri sanoo: voikko lähettää sellase ferrarin? ku mä e voi ostaa Murkuri sanoo: sulla ku rahaa o djrunkkari sanoo: ei oo Murkuri sanoo: laitanny djrunkkari sanoo: noinko meinaat saada naistaki Murkuri sanoo: tähtappi FAIL! :D
Murkuri sanoo:
eentiiä
Murkuri sanoo:
voikko lähettää sellase ferrarin? ku mä e voi ostaa
Murkuri sanoo:
sulla ku rahaa o
djrunkkari sanoo:
ei oo
Murkuri sanoo:
laitanny
djrunkkari sanoo:
noinko meinaat saada naistaki
Murkuri sanoo:
täh
viis kiekkaa 01:54.566
Kaksi huonointa kisaa pois.
raab 425
nipsu 419
draghar 419
dj 396
nortti 387
miqqe 377
knoivari 375
15krs treenit ei näin :D
Sunset outfield
Aika-ajo pahasti penkin alle (kiitos race proon...) ja kisa vielä pahemmin....
vika sija ja 4 kuskii pääs kierroksel ohi....
FDA racing, Mudinski...
Odotin paljon parempaa aika-ajoa kuin tuli. Ennen aika-ajoa tuli n. 31.2-31.4 aikoja usein, mutta itse aika-ajossa pieni kolhasu seinään ja puskuri otti damagea.
Kisassa loistavaa vääntöä Greizerin kanssa aina tuonne kierokselle 13 saakka, kun silloin menin varikolle. Kun Greizer teki pysähdyksen niin olimme kokoajan n.50-90m päässä toisistamme.
Hieno kilpailu, vaikka parempikin olisi voinut olla.
Lasken luottoni Knoivarin ja Miqqen harteille. Mun uus vajaamukinen ei enää kule tarpeeks..
RaabForRehab kirjoitti 08.03.2009 19:14:Euro-tarrat näyttää hyvältä noiden Japani-tarrojen vieressä :>TehBigBunny kirjoitti 08.03.2009 19:09:Kyllä sitä ollaan nyt niin katkeraa poikaa..RaabForRehab kirjoitti 08.03.2009 19:08: Kukas hoitaa meille tuon "American Tour" -tarran? ;)Ei kukaan. Täällä ei tueta ameriikkaa.
Team Spot Performance Finland #2
Muutokset Sunsetin jälkeen:
270kW
466Nm
1214kg
Forza-puskuri taakse asennettu takaisin.
Katsotaan, josko ne olisivat Evolla valmiina. Laitetaan asianomaisille vaikka yv:tä tai jotain sitten niitten giftaamisesta.