Forum - Recent Posts
joo elikkäs uusin mustang lisätty autolistaan.. klikaamalla linkkiä näet lisätietoja :)
ja uusi jäsen on myös otettu tiimiin... Hän on siis Teemu1337, joka tulee aluksi toimimaan drift virittjänä sekä -testaajana. Eipä muuta tällä kertaa :)
Jees, kiitti kun autoit laiskaa :)
Ihan kivalta kuulostaa, eihän siinä. Monipuolisuutta varmaan pitäisi olla näiden perusteella. Toivottavasti Hype ei ruoki pettymystä.
Röyhkeästi nyt suoraan pastean tuolta linkin takaa:
__FUEL was unveiled at the 2008 Leipzig GC. It is being developed by Asobo Studios and published by Codemasters. The game has 5,000 miles of open area that will cover many varying environments in which you will race through. The races will contain you and fifteen AI opponents, and will feature a day-night cycle and a full weather system that will see the player driving in sunshine, rain, hailstorms, thunderstorms, sandstorms, brush fire, tsunamis, blizzards, and even tornadoes. Fuel uses Satellite technology to map very important aspects of the American landscape like the Grand Canyon, Yosemite National Park, Mount Rainier and much more to be announced. The game has a draw distance of 40KM and features 100,000 miles of roads, tracks, and trails that will lead to various racing challenges. The game encourages you to explore the entire land. In the game you can go anywhere from scaling the highest snow-capped mountain to racing the deepest arid canyon.__
Eli ei varmaan ihan samanlailla voi verrata Test Drive Unlimitediin.
Ja Nipsulle tiedoksi, että pelin valmistaa Asobo Studio, CM vain julkaisee. ;)
Asiaa yhtään enempää tutkimatta... Kerran lyhyemmälti testasin Test Drive Unlimitedin demoa, niin liekö tässä pelissä minkä verran samankaltaisuuksia..?
Noniins lahjakkaat pojat.. Missä olet lahjakas poika..?
Avataan peli heittämällä Sunsetin aika 1:30.868 (pienessä flunssakuumeessa).
__edit: Korjaan, INFLUENSSA. Ei kait muuta :p__
kirves kirjoitti 01.03.2009 19:03: Ainakin itselläni oli hauskaa, kun nyt ajettiin tuo FWD B700 kisa. Erot oli pieniä ja autot meni kuitenkin tarpeeksi kovaa vaikka tehoa ei hirveästi ollutkaan. Jäätiin ajamaan useampia pikkukisoja, kun oli niin viihdyttävää. Lopuksi otettiin vielä stockeilla hieman tuntumaa...Itse tykkään myös näistä FRC:n kautta järjestettävistä rennommista kisoista. Näitä vaan lisää! -b
https://www.gamepointsnow.com/
Muista ottaa EU pisteitä, jotta toimii.
Maksu Google Checkoutilla suoraan tililtä.
Luotettava sivu ollut, mitä xboxfinissä on puhuttu.
Itse kerran testannut ja koodi tuli heti.
Miqqe kirjoitti 01.03.2009 11:57:djrunkkari kirjoitti 01.03.2009 03:38: bullettia tähän mielentilaan :P Bullet for My Valentine - All These Things I HateSiks, ku mä lähin nuqq :
huuto.netissä on jannu joka myy niitä paljon alle tuon hinnan.. ja live aikaa myös :) olen nyt työkoneella enkä muista hänen nimimerkkiään, mutta haulla löytyy varmasti :)
ja
800pts 10
Kylläpä tuli Mad Max mieleen osasta noista kuvista..
Onko tietoa, että saako näitä pisteitä jostain halvalla? Nyt olisi tarkoitus ostaa vähintään 2000 pistettä GTA:n lisäosaa varten ja mahdollisesti varastoon. Hinta XBOX Livessä 2000:lle pisteelle on tällä hetkellä 24 euroa.
djrunkkari kirjoitti 01.03.2009 03:38: bullettia tähän mielentilaan :P Bullet for My Valentine - All These Things I HateSiks, ku mä lähin nuqq :
Rahviikka näytti aika kivalta kuvien perusteella. Ajettavuudessa tuskin haetaankaan mitään Forzan kaltasta. Kait ton vois hankkia toisena välipalana ennen FM3:sta. Varmaan sellasta törkeetä sekoiluahan tollanen peli on..aivot narikkaan ja kuten kuulin eilen mahtavan lausunnan: "Tatti pohjaan jeesus ohjaa!!!"
Liian monta pwttymystä jo tullut niiden peleihin...
Muse - Bliss
Nightwish - Dead boy's poem
EvoBobber kirjoitti 01.03.2009 05:34: Edelleenkään en osta yhtä ainutta codemastersin peliä...Saanen tiedustella miksi?
hitti
Edelleenkään en osta yhtä ainutta codemastersin peliä...