Forum - Recent Posts
True true. Parempi näin, jos diddille käy moinen!
Kohta tää muuttuu Reis Pröö Reising klupiks :(
Painukoon Reis Pröön pelaajat helvettiin täältä ! No, ei vaisinkaan.
Ei kannata tehdä toista foorumia/sivustoa välttämättä RP:lle koska täällä pystyy hoitamaan kaiken kunnolla. Ilmoittamaan kisat hyvin... Ja tämä sivusto on saanut ja saa enemmän vaan porukkaa sivuilleen kokoajan. Joten voi tulla uusia tuttavuuksia myös RP:n pariin.
RaabForRehab kirjoitti 26.02.2009 13:37: Diddi suuttuu.. :DEi suutu.
Steering sensitivity
Eksyin jännän äärelle...
Ootte hienoja ihmisiä vaikka olettekin hanurista.
Diddi suuttuu.. :D
Laittakaa ne vaan tonne etusivulle siinä kuin muutkin kisat.
Alkuun vaan vaikka #RP# niin tietää että kyseessä on Räce Prö-kisa.
djrunkkari kirjoitti 26.02.2009 10:57: Ne nipsun säädöt ei toimi ainakaa mun ratis. Takavetonen bemari vaappu suoralla ja meno oli kännistä.Default säädöilläkin meni paremmin. Ei oikein sovi lokitekkiin..
Ne nipsun säädöt ei toimi ainakaa mun ratis. Takavetonen bemari vaappu suoralla ja meno oli kännistä.
tappileipa kirjoitti 26.02.2009 09:37:teemu1337 kirjoitti 04.02.2009 19:10: Iron Maiden - The TrooperOn muutes kova toi^!!;D The Doors-Riders on the storm tulee ny (iha radiosta)On, vitun kova :D Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name Tiiän, en osaa vielä tätä lainaus-systeemiä joten saatto mennä hiukan ketuiks :/
"Metro Station - Shake It":http://www.youtube.com/watch?v=EpU78IeTx_c
teemu1337 kirjoitti 04.02.2009 19:10: Iron Maiden - The TrooperOn muutes kova toi^!!;D The Doors-Riders on the storm tulee ny (iha radiosta)
-
The Prodigy - Take Me To The Hospital / Albumilta Invaders Must Die
RaabForRehab kirjoitti 25.02.2009 20:49: L
L
Kyllä se pääpahiksen titteli menee täl kertaa jollekki muulle ku hookkikselle...
Hookkis sanoo:
Vai panet sä mua perseeseen
so epic
Oisko täällä innostusta jos väsäis jonku ilmaisen Race Pro-foorumin? Ois kenties iisimpi siellä setviä kaikki menot. MIT
Jos joku ei jaksa rekkaa noille sivuille mistä setuppeja saa niin nyt ne saa myös täältä, suurimman osan ainekin:
http://koti.phnet.fi/zirocco/race_pro/
Jos joku haluaa omiaan vaikka tuonne ni pistäkööt viestiä ja setuppia tj.