Forum - Recent Posts
Se Slayer on tulossa!! :)
Sillä välin:
DJ Tiësto - Jochen Miller - Lost Connection
Kokoelmalta: Club Life 91 - Best Of 2008 (Hour 1)
Mudinski kirjoitti 16.01.2009 13:26: Kertokaas RB:n omistajat pystyykö jos on RB2 niin lataamaan jotenkin ensimmäisen RB:n kappaleet siihen ? RB:n hankinta lähellä meinaan... Pelkän pelin siis vain. GH: Metallica myös ostoslistalla tulevaisuudessaRB 2:een pystyy kyllä siirtämään RB:n lähes kaikki biisit. Se siirtotyökalu ei ole sitten ilmainen. En kyllä kumpaakaan omista.
kurppak kirjoitti 16.01.2009 13:23: Voi olla muuten pikkasen kirpasevaa aloittaa "kaikki" alusta. Ymmärrän hyvin ettet uutta Forzaa kaipaa.Ajoinhan mä tässäkin versiossa hotlapit 2 kertaa uusiksi, ihan periaatteesta.
Tuli tossa vielä mieleen, että sen lisäksi että lopettavat 1000 kW Jenkkirauta -pelleilyt, niin jotain rajaa myös noihin 100 kW überpito autoihin.
Varmasti kaikkia peliä vähänkin enemmän pelanneita kirpaisee aloittaa kaikki alusta. Ei siinä mitään.
kurppak wrote 01/16/2009 @ 13:23:Mikä sua nyt pännii? :ODragnet kirjoitti 15.01.2009 18:51:Voi olla muuten pikkasen kirpasevaa aloittaa "kaikki" alusta. Ymmärrän hyvin ettet uutta Forzaa kaipaa.kurppak kirjoitti 15.01.2009 18:30: Kyllä se Forza 3 on tulossa, ei näistä muistakaan Forzista ole etukäteen paljoa tietoa herunut.Kerron sitten, kun.
Mudinski kirjoitti 16.01.2009 14:30: Siellähän meni oikein neljä äijää kahvassa ? Minä ja Jupe oltiin viellä takapenkillä :DNäin sitä vaan alkaa sekoamaan nuoren Huukkelsonin mieli kun ilman Forzaa koittaa pärjätä, ja siitä saa sitten kärsiä koko FDA:n porukka (mukaanlukien Knoivari) :D
Siellähän meni oikein neljä äijää kahvassa ? Minä ja Jupe oltiin viellä takapenkillä :D
OMG !1
Hookis ja Miqqe on niinku nii BUSTED !!
Harvinainen tapaus varmaan ?
Tässä kun livessä ollaan keskusteltu ainankin Hookkiksen ja Nipsun kanssa autojen koeajamisesta autoliikkeestä niin tässä teille hyvä esimerkki:
Scuderia finland, #11 Iipponen
- BMW M3 E46
- Tehot (290 kW & 415 Nm)
- Säädettävä etu- ja takasiipi sekä takaforzapuskuri
(Tiedonsiirto topiciin)
OHI ON
:p
Kertokaas RB:n omistajat pystyykö jos on RB2 niin lataamaan jotenkin ensimmäisen RB:n kappaleet siihen ?
RB:n hankinta lähellä meinaan... Pelkän pelin siis vain.
GH: Metallica myös ostoslistalla tulevaisuudessa
Dragnet kirjoitti 15.01.2009 18:51:Voi olla muuten pikkasen kirpasevaa aloittaa "kaikki" alusta. Ymmärrän hyvin ettet uutta Forzaa kaipaa.kurppak kirjoitti 15.01.2009 18:30: Kyllä se Forza 3 on tulossa, ei näistä muistakaan Forzista ole etukäteen paljoa tietoa herunut.Kerron sitten, kun.
1:50.426
Aika parantuisi vielä noin sekunnin jos olisi enemmän aikaa.
[linkki http://plusev.net/comics/plusev20080916.gif]All-In[/Linkki]
En mä ostanutkaan.
1:49.481
Persana..unehin ajaa tätä eilen. enkä tänään kerkiä.. :(
Ajomäärä?:D