Forum - Recent Posts

Myyttirotta

Myyttirotta 17.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Arma 3 alpha lite sisältää STRATIS 20 KM2 3 FACTIONS 8 VEHICLES 12 WEAPONS WEAPON ATTACHMENTS CUSTOMIZABLE GEAR 4 SINGLEPLAYER SHOWCASES SCENARIO EDITOR (LIMITED) 7 GB lataus
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 17.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

18.6. asti kestää alpha lite. Ja modejakaan ei voi käyttää. Joku 6-7GB tais koko olla.
Mace

Mace 17.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Kiinostais, minkäsmoinen on toi Alpha versio? Aikarajoitteinen? Onko isokin lataus?
Myyttirotta

Myyttirotta 17.03.2013 in ARMA 2 - DayZ

Jos joku haluaa testata arma 3 niin löytyy -3- -2- 1 kpl alpha lite avaimia (ei multiplaytä).
Nikde

Nikde 17.03.2013 in F1 Kausi 2013

Kyllä oli kaikkien tulokkaiden ja tuoreiden kuskien suoritukset ihan luokattomia, paitsi Valtterin. Heikki takas ja äkkiä jonkun näiden pikkulasten tilalle!
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 17.03.2013 in Ei mulla muuta

"Autonmaalausta":http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=87-CqwL59o0 Emm
hulluseon

hulluseon 17.03.2013 in F1 Kausi 2013

Suora nopeuksissa vain kuusi kilsaa antovat Fefelle periksi, mutta aika paljonhan se noilla on. Ihme kyllä ettei tullut sitä ensimmäisen kisan yliyrittämistä ekassa mutkassa, vaan ilman osumia pääsivät liikkeelle. Ja muistaako kukaan enää McLarenin huippu vauhtia talvitesteissä? Tai tietääkö kukaan sitä syytä? No syy tiedetään. Eli sepät olivat kasanneet jonkun osan väärin päin iskareihin ja sen takia Button ajoi tolkuttoman kovaa Barceloonassa. Mutta koska tämä osa oli väärin päin, auto hajoaa kappaleiksi jostain kumman syystä... Loistavaa McLaren. Ja toisekseen, lisää paskaa housuun tarjosi Perez täysin munattomalla esityksellään. Jotenkin tuntuu että Heikki olisi pystynyt parempaan. Minkälaista keliä lie Malesiassa tarjolla? Pärjääköhän Lotus sitten oikeasti kuumissa olosuhteissa muille?
TehBigBunny

TehBigBunny 17.03.2013 in F1 Kausi 2013

Hjyvät rähinät oli. Toivoin kyllä vielä kunnon sadetta vaikka Räikkös-Kimi olikin viemässä kisaa.
Nikde

Nikde 17.03.2013 in F1 Kausi 2013

Ja Maldonado näytti taas #omatlinjat, Valelta puhdas kisa ja maksimisuoritus tuolla autolla!
Nikde

Nikde 17.03.2013 in F1 Kausi 2013

Kisan puolivälissä jo näki mihin homma menee. Ihan uskomaton suoritus Lotukselta ja Kimiltä! Mutta missä on Grosjean? :D
jazgaman

jazgaman 17.03.2013 in F1 Kausi 2013

Kyllä! Nyt täytyy vaan toivoa että lotuksen ja Kimin vauhti pysyy yllä.
savulohi

savulohi 17.03.2013 in F1 Kausi 2013

Sanon vaan notta ohhoh!
Myyttirotta

Myyttirotta 17.03.2013 in Tietoturvan ohjelmia

Avast = must. siihen kaveriksi comodo firewall jos jaksaa turhia kyssäreitä ja ja ja ja...C-cleaner tai RegCleaner, jos on win7 niin windows 7 manager turhan saissen poistoon. sit tietty my defrag eheytykseen. Ad-aware + spybot S&D on myös kiva kaveri.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 17.03.2013 in Tietoturvan ohjelmia

Avasti ja Windowsin palomuurilla ollaan aina menty.
Mace

Mace 17.03.2013 in Tietoturvan ohjelmia

Mulla on Avast, vaikka konetta käytän todella paljon ja erilaisia tiedostoja tulee latailtua yms, niin ei ole tullu ongelmia. Kone ei ole hidastunu, eikä tullu mitään muitakaan ongelmia. Vanhalla koneella oli F-Secure, mutta vei kaikki tehot koneesta ja heitin sitte kevyemmän Avastin, jonka sitten laitoin suosiolla tähän uuteenki koneeseen, ja nyt tosiaan yli puolivuotta pelittäny hyvin. Silloin tällöin tulee päivitys, ja silloin tällöin ilmoittelee jotain. Muutamia kertoja estäny jotain tiedostoja jos on löytäny jotain. Mutta nämäkin saa tarvittaessa itse päätettyä.
Mudinski

Mudinski 17.03.2013 in Tietoturvan ohjelmia

Itse olen käyttänyt Avira Antivir sekä Spybot Search and Destroy ohjelmia ja hyvin olen välttynyt tunkeilijoilta.
Northg7

Northg7 16.03.2013 in Tietoturvan ohjelmia

Jos pitäisi valita esim. kaksi ilmaista tietoturvan ohjelmistoa Windows Vistaan, mitkä ne olisi? Jos ei ole maksullista voimassaolevaa F-Securea. Virusturvaan Avast! ? ja sitten johki shaissen poistoon joku ohjelmisto... ?? Mites suosituksia palomuurin puoleen? Jos aiheesta on jo olemassa jokin järkevä ketju, voisi postata linkin tänne, kiittää.
RauhaMees

RauhaMees 16.03.2013 in Ei mulla muuta

"Tein intron":http://www.youtube.com/watch?v=qzwiG_RWfFE EMM
Ac3Way

Ac3Way 16.03.2013 in Ei mulla muuta

Cannondalella 20km, komea ilma ja varsin raikas sellainen. EMM vitsit toi jänes on iso
Mace

Mace 16.03.2013 in GTA IV

"Tämmöne":http://www.youtube.com/watch?v=ShmOtBl5H88 räpellys vielä, aika phew. "Edellinen":http://www.youtube.com/watch?v=iwsYGTB85_A