Forum - Recent Posts

Miqqe

Miqqe 08.08.2008 in Tänne viritys vinkkejä!

Paljos sulle Bunny maksetaan tuosta piilomainostamisesta? Jos vaikka minäkin rupeisin viljelemään noita linkkejä...
I tKn I

I tKn I 08.08.2008 in Pro drifters

Skylinemies kirjoitti 08.08.2008 11:43: ok
mut hei tuu liveen
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 08.08.2008 in Pro drifters

ok
I tKn I

Skylinemies kirjoitti 08.08.2008 11:22: eikös axu ole syntynyt 96 mä oon 97
joo oonmä 96
El PiNk DeViL

eikös axu ole syntynyt 96 mä oon 97
El PiNk DeViL

tiimissä on kaksi luokkaa. Juniorit ja seniorit. Kaikki kuulivat aluksi juniori tiimiin mutta kokemuksen myötä juttelen kuljettajien ja tuomareiden kanssa ylentämisestä seniori tiimiin. Mutta jos tiimini kuljettajat ovat olleet joissain muissa tiimissä aikaisemmin ja pärjänneet toisessa tiimissä niin siirretään kuljettaja suoraan seniori luokkaan.
El PiNk DeViL

ne on jääny välistä
Splat Number1

Splat Number1 08.08.2008 in Pro drifters

Skylinemies kirjoitti 08.08.2008 11:12: Edit2: Axu ja Skylinemies voisivat toisaalta käyttää pistettä, niin lauseista saisi paremmin selvää. Mähän käytän pistettä.
Varmaan tarkotti joka lauseen lopussa. Ei pelkästään kappaleen lopussa.
j4nne

j4nne 08.08.2008 in Tänne viritys vinkkejä!

tää on hauska taiteenlaji tämä säätö-homma... pitänee säätää ja verrata sitten tuloksia...
TehBigBunny

TehBigBunny 08.08.2008 in Vitsit

YEH !
El PiNk DeViL

ethän sää finski oo mulle mitään haukkuja sannonu mun mielestä.
El PiNk DeViL

Edit2: Axu ja Skylinemies voisivat toisaalta käyttää pistettä, niin lauseista saisi paremmin selvää. Mähän käytän pistettä.
TehBigBunny

TehBigBunny 08.08.2008 in Tänne viritys vinkkejä!

Uskaltaisin väittää että tasauspyörästö ei nyt suoranaisesti toimi finskin kertomalla tavalla. Jarruttaminen sinällään ei vaikuta, vauhdin kiihtyminen ja hidastuminen kyllä. "Wikin lyhyt oppimäärä":http://fi.wikipedia.org/wiki/Tasauspy%C3%B6r%C3%A4st%C3%B6 "Ja tästä jotain aivan muuta !":http://s3.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=42054 "Tuossa":http://www.ondaground.net/flash/fm2 hyvä pikku laskin jolla pääsee alkuun jousien, vakaajatankojent (anti roll bar ), rengas kulmien ja tasauspyörästön kanssa.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 08.08.2008 in Tänne viritys vinkkejä!

Kiitti Finski vinkeistä! Itsellä ei ole ollut aiemmin mitään tajua differentiaaleista, mutta nyt tietää, että miten kannattaa säätää :)
Mudinski

Mudinski 08.08.2008 in Youtuben videot

"South Park":http://naurunappula.com/332648/Southpark_Internetin_julkkikset
Mudinski

Mudinski 08.08.2008 in Vitsit

Voe jumalauta... En ollut ennen kuullut tälläistä. Aika hyvä :D
j4nne

j4nne 08.08.2008 in Vitsit

hah.... hyvä oli. itsehän ajelen bimmerillä ;)
Makau

Makau 08.08.2008 in Vitsit

Olipa kerran Norsu ja Hiiri. He asuivat metsän laidassa hyvin lähellä toisiaan. Joka aamu heillä oli tapana mennä yhdessä metsään kävelylle. Eräänä aamuna heidän ollessa tavanomaisella kävelyllään putosi Norsu yllättäen kuoppaan, joka oli ilmestynyt keskelle tietä. No, eihän siinä mitään hätää ollut, sillä Hiiri kipaisi kotiinsa ja palasi muutaman minuutin kuluttua Bemarillaan pitkän köyden kanssa. Se heitti toisen pään Norsulle ja sitoi toisen puskuriin. Sitten se otti Bemarista kaiken irti ja niin nousi norsu kuopasta. Seuraavana aamuna lähtivät ystävykset taas kävelylle. Tällä kertaa putosi Hiiri kuoppaan. Norsulla ei ollut Bemaria, joten se heitti meisselinsä hiirelle kuoppaan ja hiiri kiipesi sitä pitkin ylös... Mikä oli tarinan opetus? Jos on tarpeeksi pitkä meisseli, ei tarvitse Bemaria!
I tKn I

mää voisin liittyy tähän
Hookkis

Hookkis 08.08.2008 in Pro drifters

Mä en oo tarttunu yhtään mihinkään :D Ihmetyttää van miten esim skylinemies voi tulla tänne vakavala namalla pyytelee pelaajii tiimiinsä.. Sellast menoo on kyllä välillä ku pelailee samassa lobbyssa.. Sori avautuminen, säästetään jatkossa niitä itselläni :)