TehBigBunny
21.07.2008 in
SM-sarja Kausi 2: Kilpailukalenteri
Finski fani kirjoitti 21.07.2008 19:29:
Olisiko kisojen ajankohtia mahdollista siirtä hiukan, että pääsisi osallistumaan Livegamerssin turnaukseen?
Aceway viisaasti hoksasi tämän, että ne ovat päällekkäin, mutta ehdin jo kuitenkin ilmottautumaan...
Koita nyt sitten keksiä parempi aika kun toi sunnuntaina 1900. Vaihtoehtoinen aikahan on 2000 jos se sopii paremmin enemmistölle ko. sunnuntaina.
Finski fani
21.07.2008 in
Olisiko kisojen ajankohtia mahdollista siirtä hiukan, että pääsisi osallistumaan Livegamerssin turnaukseen?
Aceway viisaasti hoksasi tämän, että ne ovat päällekkäin, mutta ehdin jo kuitenkin ilmottautumaan...
Splat Number1
21.07.2008 in
kirves kirjoitti 21.07.2008 18:25:
Pakkohan ne on aina kattoo, vaikka välillä vituttaakin. Nyt kuitenkin paremmat kisat kun monta vuotta sai kattoo pelkästään sitä kun gerppenin käkikelloseppä mika maikkeli scumacher johtaa voittaa ja kisan jälkeen dildoilee pallilla.
Repesin! :D
Kyllä itekki pyrin joka kisan kattomaan ja kun vielä ainakin neljällä on mahdollisuus maailmanmestaruuteen...
Ja nytteki vituttaa ku se Hamilton voittanu 2 kisaa putkeen.
Northg7
21.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Katson nyt jaksaisiko rattilot kiinnostamaan jossain vaiheessa joskus. Erilaistahan se on kuin pilkillä. Tähän mennessä pärjännyt hyvin ilman. Jees että porukka kertoo kommentit vaihtoehdoista niin tiedän edes "jotain"..
Draghar
21.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Juu, se voi tietysti riippua myös penkin korkeudesta. Jollain keittiöjakkaralla varmaan onkin liian pystyt. Sohvalta pelatessa on juuri sopivat, luulen että myös nojatuolista, ellei sitten ole kovin korkea.
TehBigBunny
21.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Nipsuhuuli kirjoitti 21.07.2008 18:24:
Draghar kirjoitti 21.07.2008 17:29:
Polkimet eivät myöskään ole liian pystyt ja ne pysyvät hyvin paikallaan. Itse ajan löhösohvalta..
Tämä on myös hyvä kuulla. Olen myös kuullut jossain testissä valittelua, että polkimet olisivat liian pystyt. Ilmeisesti ennemminkin mielipidekysymys tai liian tiukka arvostelija.
Kyllä ne on aika pystyasennossa. Frendi laittoi laudanpätkän polkimien 'takaosan' alle ja se kyllä paransi fiilistä. Ei ole vaan jaksanut ruveta mäkgaiveroimaan.
Nipsuhuuli
21.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Draghar kirjoitti 21.07.2008 17:29:
Polkimet eivät myöskään ole liian pystyt ja ne pysyvät hyvin paikallaan. Itse ajan löhösohvalta..
Tämä on myös hyvä kuulla. Olen myös kuullut jossain testissä valittelua, että polkimet olisivat liian pystyt. Ilmeisesti ennemminkin mielipidekysymys tai liian tiukka arvostelija.
kurppak
21.07.2008 in
Viralliset SM-Liigan kisa-videot.
Hd television edessä olevalla (jalustalla) DV-videokameralla. Video on kaapattu ja editoitu markin koneella iMovie-ohjelmalla (melkein saman asian ajaa M$:n Movie Maker (paljon kankeampi vaan). Joitain viedeoita olen tehnyt Kinolla (Ubuntu, joka on pääosin käytössä), joka on kaikkein kankein.
Paras vaihtoehto olisi hdmi:n kautta tallentavalle dvd-asemalle boksilta viety kuva ja siitä taas televisiolle, mutta se taas maksaa.
Draghar
21.07.2008 in
On kyllä todella hieno pätkä, tuossa laatukin oli jo hyvä.
Jupe San
21.07.2008 in
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
Viikon tuote, murot ja mansikka jogurtti on juuri loppunut.. Nytten pitää keksiä jotain uutta.
Draghar
21.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Draghar
21.07.2008 in
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
Juon mätlokkia.. pitäähän pääsponsorin tuote testata. Ja on hyvää pöytätenniksen päälle.
Miqqe
21.07.2008 in
Upeeta, mahtavaa!
Millä tavalla saat videot koneelle?
Jupe San
21.07.2008 in
Kurppak, lisää sitten kaikkien laittamat videot ekaan viestiin ja laita aina jotain inffoa esim. Kuvaaja, kisan pvm ja -rata. Niin ei tarvis ettiä videoita sadoista viesteistä ;)
TehBigBunny
21.07.2008 in
Nipsuhuuli kirjoitti 21.07.2008 16:36:
Formuloita on seurattu vuodesta 1998 ja vaan 2-3 kisaa on jäänyt näkemättä :D
About sama paitsi on tainnut tulla seurattua sieltä ´91 Keken ajoista asti.
Ennen oli paljon hianompaa ./
TehBigBunny
21.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Nipsuhuuli kirjoitti 21.07.2008 16:41:
Millaiset ovat Microsoftin ratin polkimet? Olen jo vähällä ostaa kyseisen ratin ja polkimien toiminta vaikuttaa paljon ostopäätökseen. Joudun ajamaan nojatuolissa istuen, jolloin polkimet eivät saisi olla kovin raskaat tai muuten luulen jalkojen väsyvän helposti..
Ei ne ainakaan ole liian jäykät (IMHO). Moni laittaa niihin tiukemman jousen tai jotain muuta jotta ne vähän jäykistyvät.
Nipsuhuuli
21.07.2008 in
Xbox 360 ratteja
Millaiset ovat Microsoftin ratin polkimet? Olen jo vähällä ostaa kyseisen ratin ja polkimien toiminta vaikuttaa paljon ostopäätökseen. Joudun ajamaan nojatuolissa istuen, jolloin polkimet eivät saisi olla kovin raskaat tai muuten luulen jalkojen väsyvän helposti..
Nipsuhuuli
21.07.2008 in
Formuloita on seurattu vuodesta 1998 ja vaan 2-3 kisaa on jäänyt näkemättä :D