Forum - Recent Posts

Mudinski

Mudinski 23.04.2008 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Eihän siinä ole järkeä ? Kun kukaan ei lisää viikossa ainakaan 10 kuvaa enemmän. Itse ehkä 1kpl / kk... alussa tietenkin muutama mutta nykyään. Kilpailuista täytyy tietenkin laittaa, senhän sanoo jo laki. Ps. Forzan raamattu... psalmi 13 jae 23-25...
Miqqe

Miqqe 23.04.2008 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

WaspyRJ kirjoitti 22.04.2008 16:41: Mulla olisi ehdotus että tänne sivustolle tulisi kaikkien osalta *ns. kuvien lisäämiseen rajamäärä viikoittain.(?)*
Miksi?
tappi

tappi 23.04.2008 in Miten saa kuvat koneelle..?

hookkis112 kirjoitti 23.04.2008 05:29: Mulla oli sama ongelma joskus että mitää ei ollut missään..
Mitähä sille vois tehä..?
Hookkis

Hookkis 23.04.2008 in Miten saa kuvat koneelle..?

Mulla oli sama ongelma joskus että mitää ei ollut missään..
tappi

tappi 22.04.2008 in Miten saa kuvat koneelle..?

kun oon kirjautunu nii foorumi on tyhjä! eli mihinkään ei ole kirjotettu mitään
tappi

tappi 22.04.2008 in Lancer EVO T.M.E.

ja hinnat nousee +20 miljoonaan -.-
Myyris

Myyris 22.04.2008 in SM-Sarja, kotisivut

ykkössarjan kun joku vois päivittää jooko? :D
WaspyRJ

WaspyRJ 22.04.2008 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Mulla olisi ehdotus että tänne sivustolle tulisi kaikkien osalta *ns. kuvien lisäämiseen rajamäärä viikoittain.(?)*
Hookkis

Hookkis 22.04.2008 in Oma autosi

Aika megee! Näin tollasen just vkl..
Miqqe

Miqqe 22.04.2008 in Oma autosi

Kiva mopo sulla!
Miqqe

Miqqe 22.04.2008 in Suzuka kisakommentit

Vaikka tätä ja seuraavia kisoja varjostaakin tallikaverin kiskaluston saksanloma, onnistun aika-ajoissa ja sain paalupaikan. Mutta jälleen, onnistuin mokaamaan lähdön ja tipuin kolmanneksi. Team Geisha oli erittäin voimakkaalla tuulella ja heidän kanssa oli vääntöä koko kisan ajan. MUTTA, se oli vasta lämmittelyä viimeiselle kierrokselle lähdettäessä. Olin päässyt kärkeen, Ac3wayn epämääräisen autopilotin johdosta ja taistelimme EvoBobberin kanssa voitosta. Mokasin vikan shikaanin viimeiselle kierrokselle lähdettäessä, joten Evo pääsi imuihin ja ohi. Tässä kohtaa rupesi jo kädet hikoamaan ja ote padista tiukkenemaan. Koko kierros oli mieletöntä taistelua, kuin henki olisi toiseksi tulleella menevän. Shikaania edeltävässä nopeassa vasurissa Evolta irtosi Clion perä omille teilleen ja pääsin jarrupaikkaan tullessa hänestä ohi. Nyt oli jo syke kohonnut cooper asteikolle ja kädet tärisivät aivan sairaasti. Hermothan siinä pettivät ja vedin jarrutuksen pitkäksi ja Evo kurvasi voittoon :/ Nooh, pakkohan sitä on olla tulokseen tyytyväinen, sillä ainakin Ac3way olisi nopeutensa puolesta kuulunut edelleni. Erittäin jännittävä ja dramaattinen kisa, josta oli tylsyys kaukana! Edessä kisa radalla, missä en jostain syystä ole koskaan viihtynyt, jotenka ajolinjoja hahmottelemaan... //:typot
kurppak

kurppak 22.04.2008 in SM-Sarja, kotisivut

Nyt on taas päivitetty kakkossarja.
WaspyRJ

WaspyRJ 22.04.2008 in Lancer EVO T.M.E.

nyt niitä on taas myynnissä 5kpl ja 12h aikaa vielä (:
Mudinski

Mudinski 22.04.2008 in Lancer EVO T.M.E.

BulldoZ kirjoitti 21.04.2008 13:49: Mutta eikös se ole niin että noita unicorn-autoja ei voi myydä eteepäin(?)
Juurikin noin...
TehBigBunny

TehBigBunny 22.04.2008 in Lancer EVO T.M.E.

WaspyRJ kirjoitti 22.04.2008 10:44: onko se kenties semmoinen missä on se ihme turn10-merkki ja sitte sellanen punanen lancer evo.6 TME ja b-luokan?
Jep.
WaspyRJ

WaspyRJ 22.04.2008 in Lancer EVO T.M.E.

onko se kenties semmoinen missä on se ihme turn10-merkki ja sitte sellanen punanen lancer evo.6 TME ja b-luokan?
Raab

Raab 22.04.2008 in Oma autosi

Autona löytyy Honda ja pyöränä Suzuki GSX-R 1000 K3, kuvia löytyypi täältä(tuoreempia tulossa) http://www.bikepics.com/members/raabforlife/03gsxr1000/
Draghar

Draghar 22.04.2008 in Suzuka kisakommentit

Aika-ajoissa toiseksi nopein kierros, ja kisassa toiseksi. Varsinaisessa kisassa ajoin tasaisia kohtuullisia kierroksia kokoajan. Kisan alussa oli SplatNumber1:n kanssa pitkään tiukkaa vääntöä ja ohituksia tapahtui runsaasti. Jossain vaiheessa kuitenkin pääsin ohi ja pääsin vähän karkuun. Loppu kisa menikin pääasiassa yksin ajellessa, mutta kaasujalkaa ei paljoa uskaltanut keventää koska erot eivät kuitenkaan ollut mahdottomia. Kolme kertaa tässä kisassa kävin hiekan puolella (mutka leveäksi), joka taitaa olla tähän mennessä eniten. Tuollaiset ajovirheet on tarkoitus kitkeä pois seuraavaan osakilpailuun mennessä!
Mudinski

Mudinski 21.04.2008 in Profiili tuhoutui.

Ei toimi vieläkään... Kai se huomenna vörkkii
Miqqe

Miqqe 21.04.2008 in Profiili tuhoutui.

No arvaa vaa OTINKO RENNOSTI! Enhän mä tätä huoltokatkoa muistanu ku kotii tullessa erittäin hyvin tiukkaan forzailuun varautuneena huomasin että eipäs yhdistetäkkää. Kyllä siinä vähän rupes sieppaa, mutta eipä mitään, saipahan taas vedettyy careeria hieman eteenpäin. 78% nyt.