Forum - Recent Posts

Jonzki94

Jonzki94 10.12.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Puolustusvoimien palveluksen aloittamismääräyslomaketta... voi koira :---D tiedä sitten, varmaa joku 3/5 xD
djrunkkari

djrunkkari 10.12.2012 in F4SM Kausi 5 - Pisteet ja tasurit

Koolon Descendens wrote: Tarjoan olusen joka jätkälle joka pitää Nikden takanaan :D
*!*
velliperse

velliperse 10.12.2012 in F4SM Kausi 5 - Harjoitusaikoja

EDIT:paranoo pikkuhiljaa 1:32.782
joonas6

joonas6 10.12.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

En muista monettako kertaa rupesin tätä kahtomaan. 25 Vuotta vanha sarja, mutta ei ole vielä tullut eikä varmaan tulekaan koskaan parempaa "sarjaa":http://www.goodanime.net/city-hunter-episode-1
RauhaMees

RauhaMees 10.12.2012 in YOU TUBE ym videot

"Testailin EzCap asetuksia":http://www.youtube.com/watch?v=LrSdeOsM9Oo
Schimanski76

Schimanski76 10.12.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Ihan svilturalleen meni tämä.Kukaan ei halunnut valita SaiPaa ja meille jäi pakkovalinnaksi JYP. Kivasti tullut raktorimiähiltä turpaan tällä kaudella kaikki 3 peliä maalierolla 17-3. Samassa meni tietty myös kotietu,kun joutui valitsijaksi.
MehuSukka

MehuSukka 10.12.2012 in Ei mulla muuta

Jaa se autokoulu.. EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 10.12.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Ei uskaltanna Iiäfkoo ottaa narreja tammikuun tasaukseen. Hyvää tässä on tietty se ettei noita paikallisia tule niin hewletisti kuin joinain vuasina on ollut.
Nikde

Nikde 10.12.2012 in F4SM Kausi 5 - Pisteet ja tasurit

Koolon Descendens wrote: Viimosta kisaa pukkaa, pistetilanne ehkä hankalahko hahmottaa ensi silmäykseltä joten tein pienessä päässäni hieman laskutoimituksia. Oon näköjään ainoa jolla on teoreettiset mahikset riistää tsämppiöntsippi Nikdeltä: Jos voitan niin Nikde saa olla korkeintaa kuudes, tällöin tilanne ois 1. Koolon 544 2. Nikde 540 Vaikka Nikde ei ajais koko kisaa tai on korkeintaan kaheksas (=ei vaikutusta Nikden loppupojoihin) nii mun silti pitäis olla vähintää toinen, tällöin lopputilanne 1. Koolon 538 2. Nikde 536 Tasapisteet ei riitä vaikka voittaisin vikan kisan, koska vaikka tällöin voitot olisivat tasan niin nikdenperkeleellä on 2 kakkossijaa plakkarissa, mulla ei yhtään. Alpeille on siis lähdettävä ajamaan voitosta, hampaat irvessä. Tarjoan olusen joka jätkälle joka pitää Nikden takanaan :D
Laitoin yläpeukun ennen kuin olin lukenut viimeisen lauseen :D
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 10.12.2012 in F4SM Kausi 5 - Pisteet ja tasurit

Jaahas, että siellä on ihan hyvää vääntöä varmaan luvassa. ^Grosejan taktiikka käyttöön köh köh^
Koolon Descendens

Koolon Descendens 10.12.2012 in F4SM Kausi 5 - Pisteet ja tasurit

Viimosta kisaa pukkaa, pistetilanne ehkä hankalahko hahmottaa ensi silmäykseltä joten tein pienessä päässäni hieman laskutoimituksia. Oon näköjään ainoa jolla on teoreettiset mahikset riistää tsämppiöntsippi Nikdeltä: Jos voitan niin Nikde saa olla korkeintaa kuudes, tällöin tilanne ois 1. Koolon 544 2. Nikde 540 Vaikka Nikde ei ajais koko kisaa tai on korkeintaan kaheksas (=ei vaikutusta Nikden loppupojoihin) nii mun silti pitäis olla vähintää toinen, tällöin lopputilanne 1. Koolon 538 2. Nikde 536 Tasapisteet ei riitä vaikka voittaisin vikan kisan, koska vaikka tällöin voitot olisivat tasan niin nikdenperkeleellä on 2 kakkossijaa plakkarissa, mulla ei yhtään. Alpeille on siis lähdettävä ajamaan voitosta, hampaat irvessä. Tarjoan olusen joka jätkälle joka pitää Nikden takanaan :D
hulluseon

hulluseon 10.12.2012 in F4SM - Ennakko

TTJK107 wrote: Punto on mitä on. Enskaudeksi takapotku, ja koskas alotetaan se enskausi?
Tuohon Puntoon kävisi paljon paremmin sport tai race kumet kuin dragsit. Lisäksi taitaa olla aika keula painoinen kun perän liikehdintä on melkoisen levotonta. Epäilisin että odotellaan nyt pyhät pois kuleksimasta ja ensi vuoden puolella palataan SM ajoihin tarkemmin. Varmaankin siinä ensi kuun lopulla tai helmikuun alussa alkaa seuraava kausi. Elikkä työ kaikki joilla on niitä sivusarjoja, niin laitelkaa niitä nyt esille ja ajelkaa niitä, tai kehittäkää jotain sivu juttuja tuohon niin sanottuun aukkoon joka on nyt tuloillaan tuohon vuoden vaihteeseen. Pääsöövät hätäsimmät kurvailemaan kovalla innolla.
RauhaMees

RauhaMees 10.12.2012 in Ei mulla muuta

!https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/68602_10152319086820571_944848599_n.jpg! EMM
TTJK107

TTJK107 10.12.2012 in F4SM - Ennakko

Hullun Sierra kuullostaa erittäin houkuttelevalta autolta, varsinkin kun Punto on mitä on. Enskaudeksi takapotku, ja koskas alotetaan se enskausi?
PetuK

PetuK 09.12.2012 in F4SM Kausi 5 - Pisteet ja tasurit

"Täällä olis taas":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmRZm42JAtV1dFgtbHREQU1OcHRORWZxSFZRTzdfVVE#gid=0
THE FRC

THE FRC 09.12.2012 in F4SM Kausi 5 - Pisteet ja tasurit

*_ARVOTUT TASOITUKSET HOCCEN JÄLKEEN_* *Koolon* _2) Renkaat 205/205. Max PI 409_ *Nikde* _4) Weight Reduction: STREET -> STOCK. PI max 415_ *dj* _1) Fuel System: SPORT —> STREET. Max PI 412_ *kaijanen* _3) Renkaat 215/215. Max PI 413_ *Nipsu* _3) Renkaat 215/215. Max PI 413_ AIEMMISTA JÄLJELLÄ *bizarre* _6) kohdat 3 + 4 (Renkaat 215/215 + Weight: STREET —> STOCK). Max PI 408_
DarkWarjo

DarkWarjo 09.12.2012 in Ei mulla muuta

joonas6 wrote: Naapurin Q7 meni ilmeisesti lunastukseen. Oli Leppävirralla ajanut risteyksessä Yhistelmä perään tai siis siinä volvo ollu siinä välissä. Ollut humalassa tämä rekkakuski. On se Volvo kova vaunu. Volvossa ollut neljä ihmistä Perään ajanut yhdistelmä ja volvo mennyt Q7 alle ja ei ole ilmeisesti kellekkään tullut mitään hengen vaarallista vammaa. EMM
Volovothan on pirun turvallisia siis noin niinku tieliikennerattoreiksi! KHIHIHI! emm
joonas6

joonas6 09.12.2012 in Ei mulla muuta

rikki meni EMM
joonas6

joonas6 09.12.2012 in Ei mulla muuta

Naapurin Q7 meni ilmeisesti lunastukseen. Oli Leppävirralla ajanut risteyksessä Yhistelmä perään tai siis siinä volvo ollu siinä välissä. Ollut humalassa tämä rekkakuski. On se Volvo kova vaunu. Volvossa ollut neljä ihmistä Perään ajanut yhdistelmä ja volvo mennyt Q7 alle ja ei ole ilmeisesti kellekkään tullut mitään hengen vaarallista vammaa. EMM
Jupe San

Jupe San 09.12.2012 in Xtreme Race / BMW Xtreme

sundundai