Forum - Recent Posts

Rintala

Rintala 06.12.2012 in GrassRuuts - Palkkapäivä !!!

Rintsi ^itsepäisyys päivän kunniaksi tubbla palkka?^
Storkki

Storkki 05.12.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Hehe :)
TTJK107

TTJK107 05.12.2012 in Oma kulkineesi

C-Kadetin lisäksi löytyy vielä seuraaja, D-Kadett, alakuperäänen oikeen viimesen päälle, vain penkinpäälliset on uutta, lisävalot vaihdettu uusiin viimetalvena ja sumarit tuli viimetalvena uusina. Vaari tällä ajelee, tällähetkellä minä ulkoilutan tätä klassikkoa aina välillä, koska vaari ei ole aivan ajokunnossa, kortti on mutta ei anneta ajaa turvallisuuden takia. Tehtaalta tullessa ei ole ollut radioa, eikä ole sellaista koskaan asennetu edes jälkikäteen.
TehBigBunny

TehBigBunny 05.12.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Notta ... -Itä-Suomi, paska maa.- Sopalle kenkää.
KKNGS

KKNGS 05.12.2012 in GrassRuuts - Höpötystä

SettlingAphid60 wrote: Hyvää tekstiä
Totta ihmeessä mukaan, aina tarvitaan muita ajajia. Tällä hetkellä on rintalan sarjat, mutta meinasin tossa joku vklp (ehkä ens) pitää jonniilaisen kisan kivasti, TA ja Drift
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 05.12.2012 in GrassRuuts - Höpötystä

Tää räss ruutsi on alkanu jonnin verran kiinnostaa, noi perus säännöt tuli kutakuinkin selkeiks ku noita selailin mutta mutta. Jos tän tässä vaiheessa alottaa ni onko tässä mitään jakoa saada jotakuinkin kilpailukykystä kalustoa kisoihin -> vakio autolla ajo ei kiinnosta, mutta voin siihen hetkellisesti suostua oletettaen että siitä pääsee kohtuullisessa ajassa edes hieman viritellympään. Riftiä en pelissä hallitse (toisin kuin oikeassa elämässä) kun siihen mie tartten oikian perstuntuman. joten vain kirppi kiinnostaa. tosin en sano ettenkö saattaisi välillä tulla krippi autolla vähän riftaamaan, kun jonninlainen haju riftaamisesta (pelissäkin) on. Kuinkas paljon täällä on kisoja / tapahtumia ja mimmosiin aikoihin nämä tapahtumat on?
KKNGS

KKNGS 05.12.2012 in GrassRuuts - Jotain aivan muuta -

Capo26RS wrote: GT: Capo 26RS Auto: Mustang sieltä rumalta 70-luvun puolenvälin tienoolta
(Ei sitä tänne tarvitse laittaa, ellet osta ihan ikiomaksi)
Capo26RS

Capo26RS 05.12.2012 in GrassRuuts - Jotain aivan muuta -

GT: Capo 26RS Auto: Mustang sieltä rumalta 70-luvun puolenvälin tienoolta
Capo26RS

Capo26RS 05.12.2012 in GrassRuuts Jokkis - Kausi 1

GT: Capo26RS Nro: 26 King Cobra Mustang
Latetzki

Latetzki 05.12.2012 in Ei mulla muuta

Ac3Way wrote: Olettekos jo vääntäänet jotain mappeja Far Cry 3:ssa?
Olen. Yhden mapin olen nyt parin päivän aikana tehny.
DarkWarjo

DarkWarjo 05.12.2012 in Ei mulla muuta

sjamy wrote: Liikennevalot vähän reistaili Oulussa, Kalevan mukaan "syytä ei tiedetä, mutta sitä tutkitaan". Tietoturva on paskaa ja semmosii.. hihii.. Näin puhuvat. Emm.
Oulun valot reistaili? mitä, päästikö ne autoja ilman et joutu pysähtyyn joka risteykses punasiin?!
Ac3Way

Ac3Way 05.12.2012 in Ei mulla muuta

Olettekos jo vääntäänet jotain mappeja Far Cry 3:ssa?
Mace

Mace 05.12.2012 in Yleinen happines topic

Ruotsin uusinta läpitte (alko tulla vähä kiire jo ku ekalla vuodella oli jääny, ja nyt kolmannen loppupuoliskolla vasta uusein)
pokalemestari

pokalemestari 05.12.2012 in GrassRuuts Jokkis - Kausi 1

GT: pokalemestari #6666 valitsen sinut datsun maksettu
sjamy

sjamy 05.12.2012 in Ei mulla muuta

Liikennevalot vähän reistaili Oulussa, Kalevan mukaan "syytä ei tiedetä, mutta sitä tutkitaan". Tietoturva on paskaa ja semmosii.. hihii.. Näin puhuvat. Emm.
warcryFIN

warcryFIN 04.12.2012 in Forza Horizon

http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/5873588/ShowThread.aspx Joku yrittää siellä AJ:n evoa kilpailuun ilmoittaa omanaan :D Ei jumalauta, aika mennä sähköpostittelemaan Turn 10:lle...
Pottae

Pottae 04.12.2012 in Could they be returning?

Vähän naurahdin.
TTJK107

TTJK107 04.12.2012 in Could they be returning?

Toivottavasti ei millää väkisinväännetyillä 3D-efekteillä varustettuna... Mut kyllä parsainta olis jos palaisivat! *peukku*
villek00

villek00 04.12.2012 in Could they be returning?

Vally85 wrote: http://www.youtube.com/watch?v=TPx-zkaKlTA Viemäreissä suhisee, kaduilla kuuluu kuiskauksia "WTF... WTF?... WTF..."
Tämä olisi enemmän kuin mukava uutinen! Tykkään!
Vally85

Vally85 04.12.2012 in Could they be returning?

http://www.youtube.com/watch?v=TPx-zkaKlTA Viemäreissä suhisee, kaduilla kuuluu kuiskauksia "WTF... WTF?... WTF..."