Forum - Recent Posts
Miulla oli Sitikka, mutta siitä hajos laakerit ja laatikko. =( Ehka määkin ostan sitten porssen...
Uusia autoja.
Tervehdys!
1:38,8xx
RaabForRehab wrote: Mitä näitä kadehtimaan. Oon aina ollu sitä mieltä, että aina on joku hienompi/kalliimpi/nopeampi auto jollain. Mukava kuulla silti, että miellyttää montaa ihmistä :)On on, mutta kun miettii, ettei itellään ole millonkaan tuommosiin varaa, jos ei käy sitten joku launantai säkä. Ei tuommosia paljon kiviautoa ajamalla makseta :) Korkeintaan ostaa sen Jallupullon ja Forzassa ajeloo Porssella ja päristää täysillä notta sylki lentää näyttöön.
Nyt vois olla hyvä paikka tiputtaa miäs takaisin maanpinnalle toteamalla Kummeli-Kahilaisen tyyliin: "Äitis häpee sua!" ;)
Mitä näitä kadehtimaan. Oon aina ollu sitä mieltä, että aina on joku hienompi/kalliimpi/nopeampi auto jollain.
Mukava kuulla silti, että miellyttää montaa ihmistä :)
"..ja tepposoolo!...":http://www.youtube.com/watch?v=1ycArgbfmmM
"Edit":http://www.youtube.com/watch?v=xpI9GITIBUU&feature=related
Konnah!!! Misä sää oot ollu kaikki nämä vuuet?
Kerran aikasemmin rataa ajanu ja pari kierrosta tossa kokeilin ja aika näytti 1:40.2
Kauhea kiirus kaikilla, rauhoittukaa ny jo. Ei tartte kaahata!
Vakuutus tulee heti käyttöön. Loppuihin kysymyksistä vastaan kun olen kotona eli tunnin päästä.
1.37.175 ja aikas paljo jäi parannettavaa.
Ny reenataan! Meni sen verran pipariks toi motegi.
Oikeassa yläkulmassa nimesi kohdalle kun viet hiiren ja menet settings kohtaan niin pitäisi pystyä nimimerkkiä vaihtamaan. Eri gamertagia mitä nimi on ei pysty olemaan.
Nyt on Raabilla hieno Porsche.
Mie taas kyselen tyhmiä ja vähän niin ei tyhmiä kysymyksiä.
Saako Lahjakortteja käyttää auton maalaukseen?
Ja sit tossa driftihommassa, joskus aikoja siitten, kun sai sen sponssi sopimuksen. Niin saako sen logon vielä laittaa ja saako sen laittaan lukittuna? (saa miulle potenzan logon lähettää jos löytyy)
Ja siitähän sai kai jotain lisä palkintoja jos kerran pärjäsi, niin kerrotaanko nämä pm välityksellä?
Ja sit tuleeko vakuutus samantien käyttöön kun sen ostaa vai pitääkö odottaa tepon hyväksyntää?
Juuh eli morjesta vaan taas kaikille on siitä jo muutama vuos ku on viimeks tullu pelailtua :)
tällästä haluaisin kysyä että voinko jotenkin liittää tuon uuden live accountini tähän kun sellasen jouduin tossa tekeen ? vanhat tutut ketkä vielä meikäläisen muistaa niin lisäilkää livessä EliteKon
^ #Tirsk
kirves wrote: ...Mutta jos ja kun raha estää siirrot, niin miten ne kolme NHL miestä on saatu aikaisemmin Kalpan mestin-joukkueeseen? Tuskin silloin oli yhtään enempää budjettia vaan pikemmin vähemmän. Timonen on houkutellut Adam Hallin silloin Kalpaan, mutta kyllähän ne vakuutukset ja palkat on joku maksanut. Tuskin Kapanen tai Timonen ovat myöskään pelanneet ilman palkkaa... Vai mitäs ... millä tämän sitten voi selittää? Minen ymmärrä.Nämä 3 NHL-miästä maksoivat itse omat vakuutukset silloin.Hesarista tämän luin. SaiPa kävi tällä kertaa hakemassa "vahvistuksia" "Ranskan liigasta.":http://www.saipa.fi/page.php?id=18&a=2703#.UFclpLLN8Rk