Forum - Recent Posts

Finski fani

Finski fani 17.09.2012 in Oma kulkineesi

Miulla oli Sitikka, mutta siitä hajos laakerit ja laatikko. =( Ehka määkin ostan sitten porssen...
SirpaRuohojuuri

SirpaRuohojuuri 17.09.2012 in GrassRuuts - Höpötystä

Uusia autoja.
Latetzki

Latetzki 17.09.2012 in Heipä Hei olen täällä taas ! :)

Tervehdys!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 17.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Harjoitusaikoja

1:38,8xx
hulluseon

hulluseon 17.09.2012 in Oma kulkineesi

RaabForRehab wrote: Mitä näitä kadehtimaan. Oon aina ollu sitä mieltä, että aina on joku hienompi/kalliimpi/nopeampi auto jollain. Mukava kuulla silti, että miellyttää montaa ihmistä :)
On on, mutta kun miettii, ettei itellään ole millonkaan tuommosiin varaa, jos ei käy sitten joku launantai säkä. Ei tuommosia paljon kiviautoa ajamalla makseta :) Korkeintaan ostaa sen Jallupullon ja Forzassa ajeloo Porssella ja päristää täysillä notta sylki lentää näyttöön.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 17.09.2012 in Oma kulkineesi

Nyt vois olla hyvä paikka tiputtaa miäs takaisin maanpinnalle toteamalla Kummeli-Kahilaisen tyyliin: "Äitis häpee sua!" ;)
RaabForRehab

RaabForRehab 17.09.2012 in Oma kulkineesi

Mitä näitä kadehtimaan. Oon aina ollu sitä mieltä, että aina on joku hienompi/kalliimpi/nopeampi auto jollain. Mukava kuulla silti, että miellyttää montaa ihmistä :)
Mace

Mace 17.09.2012 in Nyt soi?

"..ja tepposoolo!...":http://www.youtube.com/watch?v=1ycArgbfmmM "Edit":http://www.youtube.com/watch?v=xpI9GITIBUU&feature=related
RaabForRehab

RaabForRehab 17.09.2012 in Heipä Hei olen täällä taas ! :)

Konnah!!! Misä sää oot ollu kaikki nämä vuuet?
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 17.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Harjoitusaikoja

Kerran aikasemmin rataa ajanu ja pari kierrosta tossa kokeilin ja aika näytti 1:40.2
PetuK

PetuK 17.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Harjoitusaikoja

Kauhea kiirus kaikilla, rauhoittukaa ny jo. Ei tartte kaahata!
RauhaMees

RauhaMees 17.09.2012 in GrassRuuts - Höpötystä

Vakuutus tulee heti käyttöön. Loppuihin kysymyksistä vastaan kun olen kotona eli tunnin päästä.
velliperse

velliperse 17.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Harjoitusaikoja

1.37.175 ja aikas paljo jäi parannettavaa. Ny reenataan! Meni sen verran pipariks toi motegi.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 17.09.2012 in Heipä Hei olen täällä taas ! :)

Oikeassa yläkulmassa nimesi kohdalle kun viet hiiren ja menet settings kohtaan niin pitäisi pystyä nimimerkkiä vaihtamaan. Eri gamertagia mitä nimi on ei pysty olemaan.
FINBULLET

FINBULLET 17.09.2012 in GTA V

FINBULLET

FINBULLET 17.09.2012 in Oma kulkineesi

Nyt on Raabilla hieno Porsche.
Pytzi

Pytzi 17.09.2012 in GrassRuuts - Höpötystä

Mie taas kyselen tyhmiä ja vähän niin ei tyhmiä kysymyksiä. Saako Lahjakortteja käyttää auton maalaukseen? Ja sit tossa driftihommassa, joskus aikoja siitten, kun sai sen sponssi sopimuksen. Niin saako sen logon vielä laittaa ja saako sen laittaan lukittuna? (saa miulle potenzan logon lähettää jos löytyy) Ja siitähän sai kai jotain lisä palkintoja jos kerran pärjäsi, niin kerrotaanko nämä pm välityksellä? Ja sit tuleeko vakuutus samantien käyttöön kun sen ostaa vai pitääkö odottaa tepon hyväksyntää?
Konnah

Konnah 17.09.2012 in Heipä Hei olen täällä taas ! :)

Juuh eli morjesta vaan taas kaikille on siitä jo muutama vuos ku on viimeks tullu pelailtua :) tällästä haluaisin kysyä että voinko jotenkin liittää tuon uuden live accountini tähän kun sellasen jouduin tossa tekeen ? vanhat tutut ketkä vielä meikäläisen muistaa niin lisäilkää livessä EliteKon
TehBigBunny

TehBigBunny 17.09.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

^ #Tirsk
Schimanski76

Schimanski76 17.09.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

kirves wrote: ...Mutta jos ja kun raha estää siirrot, niin miten ne kolme NHL miestä on saatu aikaisemmin Kalpan mestin-joukkueeseen? Tuskin silloin oli yhtään enempää budjettia vaan pikemmin vähemmän. Timonen on houkutellut Adam Hallin silloin Kalpaan, mutta kyllähän ne vakuutukset ja palkat on joku maksanut. Tuskin Kapanen tai Timonen ovat myöskään pelanneet ilman palkkaa... Vai mitäs ... millä tämän sitten voi selittää? Minen ymmärrä.
Nämä 3 NHL-miästä maksoivat itse omat vakuutukset silloin.Hesarista tämän luin. SaiPa kävi tällä kertaa hakemassa "vahvistuksia" "Ranskan liigasta.":http://www.saipa.fi/page.php?id=18&a=2703#.UFclpLLN8Rk